Adults

Taxonomia

Codi

Nota(es) d'abast

Nota(es) sobre l'origen

Mostra la nota(es)

Termes jeràrquics

Adults

Termes equivalents

Adults

Termes associats

Adults

682 Descripció arxivística results for Adults

682 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Dibuix de vitrall per a finestral per a la companyia d'assegurances Reddis

Dibuix de vitrall per a finestral per a la companyia d'assegurances Reddis de Reus. El finestral és d'acabament semicircular, el dibuix de vitrall ens mostra al centre una forma arquitectònica on en la part superior hi h a representat l'escut de reus amb la rosa vermella coronada, en la base la inscripció: Reddis sociedad de seguros mutuos contra los accidentes del trabajo. A banda i banda dos Déus, Hermes i una deessa no identificada.

Dibuix de vitrall per finestra que representa l'Empordà

Dibuix de vitrall per a finestra, tot el que hi ha representat a referència a l'Empordà, el camper es un mapa de la costa on hi ha marcades les poblacions de: sant Feliu, Palamós, Llafranc, Begur, Empúries, Roses i Cadaqués. En la part dreta la rosa dels vents amb el nom de tots els vents de l’Empordà: Migjorn, Xaloc, Llevant, Gregal, Tramuntana, Mestral, Ponent, Garbí i en la part superior les figures d'un pastor i una sirena amb una filactèria amb el text: si sabessis el mar es tan bonic i vegués el cim de la carena. Aquest text pertany a la sardana popular titulada l'Empordà amb lletra de Joan Maragall i musicada per Enric Morera.

Dibuix de vitrall per a finestral amb el fons reticulat rectangular i peces policromades amb imatges

Dibuix de vitrall per a finestral de forma rectangular apaïsada amb quatre obertures, cada una d'elles té el camper que es una retícula de peces de vidre rectangulars amb peces circulars en les interseccions, intercalades peces de vidre quadrades amb figuració diversa: animals, sants, vaixells, figures femenines i masculines vestides d'època, sant Josep amb el nen, escuts heràldics... Etc. Les dues obertures dels extrems es dobleguen cap a l'interior com si camper una finestra que tanca els seus batents.

Fotografies de vidres a l’àcid amb motius que fan referència les lleis morals i auxili de la gent gran i de la ciència i l'estalvi.

Fotografies de projectes de vidres a l’àcid amb motius que fan referència les lleis morals i auxili de la gent gran i de la ciència i l'estalvi. En la caixa es troba el text: Vidriera motivo leyes morales y auxilio ancianos Vidrieras motivo ciencia y ahorro

Fotografies de vidres a l’àcid amb motius que fan referència les lleis morals i auxili de la gent gran

Fotografies de projectes de vidres a l’àcid amb motius que fan referència a les lleis morals amb la representació d'una deessa que representa la justícia amb unes balances i les tables de la llei en les mans i al darrera una filactèria amb la paraulaMORALIS, i L' auxili de la gent gran, representat per una figura femenina que ajuda agafant-la del braça a una home gran, al darrera una filactèria amb la paraula AUXILIUM. En la caixa es troba el text: Vidriera motivo leyes morales y auxilio ancianos

Dibuix de vitrall per a finestral amb figures humanes en medallons decoratius

Dibuix de vitrall per a finestral, es troba representat dues obertures de la tarja superior i dues obertures de les finestres inferiors. En la part central de les obertures es troba medallons amb figures humanes. En les obertures de la tarja al voltant de les figures humanes es troba decoració vegetal de fulles d'acant que s'entrellacen. En les inferiors el camper és una retícula romboïdal envoltada d'una bordura amb cintes de fulles d'acant.

Fotografies de vitralls per a finestres amb escut i figures al·legòriques

Fotografia de vitrall per a finestral amb tres badius amb les seves targes corresponents. La decoració de la tarja són motius vegetals i florals, al central h i ha una copa amb flors. En les obertures inferiors la decoració la trobem en el centre a banda i banda dins d'un medalló les figures de Neptú i Venus, en la part central un escut. El camper és una retícula de peces rectangulars

Fotografies de vitralls per a finestres amb escut i figures al·legòriques

Fotografia de vitrall per a finestral amb tres badius amb les seves targes corresponents. La decoració de la tarja són motius vegetals i florals, al central h i ha una copa amb flors. En les obertures inferiors la decoració la trobem en el centre a banda i banda dins d'un medalló les figures de Neptú i Venus, en la part central un escut. El camper és una retícula de peces rectangulars

Dibuix de porta amb símbols de zodíac figures al·legòriques i personatges antics

Dibuix de vitrall de porta amb acabament d'arc de mig punt. En el arc hi ha tot d'obertures amb les representacions dels signes del zodíac hi ha sota d'aquestes unes altres amb orenetes que volen cap a l'obertura central. En els laterals també hi ha tot d'obertures amb figures femenines al·legòriques i corns de l'abundància i petxines. En les portes batents també hi ha una retícula de finestretes quadrangulars, de totes sol tres en cada porta hi ha motiu representat, en aquests casos hi ha figures femenines i masculines abillades a l'antiga, semblen renaixentistes.

Dibuix de vitrall per a finestral amb l'Al·legoria de la Indústria i el Comerç amb el lema Labor omnia vincit

Dibuix de vitrall per a finestral de forma rectangular apaïsada amb arc carpanell, en la part central dues figures una femenina i l'altra masculina representant les al·legories de la indústria i del comerç, totes dues van vestides a la manera clàssica i porten els seus atributs, la indústria la roda dentada una escultura de la deessa Niké en la mà esquerra, el comerç va vestit com un guerrer amb un casc alat, al camper un veler i una fàbrica. Als peus el lema: LABOR OMNIA VINCIT. A banda i banda els escuts de la ciutat de Lleó i de la ciutat de Barcelona. En la part superior a llapis el dibuix d'una greca. En la part inferior l'anotació: Escala 1:10 / Granell y Cia.

Fotografies de vitralls per a finestrals un amb el detall de dos caps corresponents a l'al·legoria del comerç i de la indústria, i l'altre és el projecte sencer dels finestral on apareixen aquestes al·legories.

Fotografies de projectes de vitralls per a finestrals un amb el detall de dos caps corresponents a l'al·legoria del comerç i de la indústria, i l'altre és el projecte sencer del finestral on apareixen aquestes al·legories. És un finestral de forma rectangular apaïsada amb arc carpanell, en la part central dues figures una femenina i l'altra masculina representant les al·legories de la indústria i del comerç, totes dues van vestides a la manera clàssica i porten els seus atributs, la indústria la roda dentada una escultura de la deessa Niké en la mà esquerra, el comerç va vestit com un guerrer amb un casc alat, al camper un veler i una fàbrica. Als peus el lema: labor omnia vincit. A banda i banda els escuts de la ciutat de Lleó i de la ciutat de Barcelona. En la part superior a llapis el dibuix d'una greca. En la part inferior l'anotació: Escala 1:10/ Granell y Cia.

Dibuix de vitrall per a finestral amb l'al·legoria de la Indústria i el Comerç amb el lema LABOR OMNIA VINCIT.

Fotografies de projecte de vitrall per a finestral de forma rectangular apaïsada amb arc carpanell, en la part central dues figures una femenina i l'altra masculina representant les al·legories de la indústria i del comerç, totes dues van vestides a la manera clàssica i porten els seus atributs, la indústria la roda dentada una escultura de la deessa Niké en la mà esquerra, el comerç va vestit com un guerrer amb un casc alat, al camper un veler i una fàbrica. Als peus el lema: LABOR OMNIA VINCIT. A banda i banda els escuts de la ciutat de Lleó i de la ciutat de Barcelona. En la part superior a llapis el dibuix d'una greca. En la part inferior l'anotació: Escala 1:10 / Granell y Cia.

Fotografia de vitrall per a finestral amb la representació de figures al·legòriques

Fotografia de projecte de vitrall per a finestral de tres obertures amb la representació de tres figures femenines vestides a la manera clàssica cada una en una obertura. La de la dreta de front a l'espectador està envoltada d'ocells, la figura central es troba girada cap a l'esquerra i porta una gran safata amb fruites recolzada a l'espatlla. La tercera figura està dreta girada cap a la dreta. Totes tres figures tenen un tractament escultòric. Al lateral dret hi ha dibuixada la bordura feta mitjançant elements extrets dels repertoris renaixentistes (fulles d'acant, palmes...)

Fotografia de vitrall per a finestral amb la representació de figures al·legòriques

Fotografia de projecte de vitrall per a finestral de tres obertures amb la representació de tres figures femenines vestides a la manera clàssica cada una en una obertura. La de la dreta de front a l'espectador està envoltada d'ocells, la figura central es troba girada cap a l'esquerra i porta una gran safata amb fruites recolzada a l'espatlla. La tercera figura està dreta girada cap a la dreta. Totes tres figures tenen un tractament escultòric. Al lateral dret hi ha dibuixada la bordura feta mitjançant elements extrets dels repertoris renaixentistes (fulles d'acant, palmes...)

Fotografia de vitrall per a finestres amb figures al·legòriques dels deus: Mercuri, Comerç i Juventas [?] per al Banco Español de Crédito de Barcelona

Fotografia de projecte de vitralls per a finestres amb figures al·legòriques dels Déus: Mercuri, Comerç i Juventas ? per al Banco Español de Crédito de Barcelona. En el camper Labarta de la Biblioteca de Catalunya es conserven unes Placa de vidre del projecte d'aquests vitralls-

Fotografia de vitrall per a finestres amb figures al·legòriques dels deus: Mercuri, Comerç i Juventas [?] per al Banco Español de Crédito de Barcelona

Fotografia de projecte de vitralls per a finestres amb figures al·legòriques dels Déus: Mercuri, Comerç i Juventas ? per al Banco Español de Crédito de Barcelona. En el camper Labarta de la Biblioteca de Catalunya es conserven unes Placa de vidre del projecte d'aquests vitralls-

Fotografia de vitrall per a finestres amb figures al·legòriques per al Banco Español de Crédito de Barcelona

Fotografia de projecte de vitralls per a finestres amb figures al·legòriques hi ha dos llancetes rectangulars en cada una un grup de persones en els de l'esquerra tres figures dues masculines i una femenina, la central porta un anyell als braços, l'altra figura masculina una pala i la figura femenina una poma a la mà. El grup de la dreta són tres figures femenines, la central porta un llibre sota el braç, la de l'esquerra un compàs i la de la dreta una escultura de la deessa Victòria en la mà esquerra. Conjunt projectat per al Banco Español de Crédito de Barcelona.

Fotografia de vitrall per a finestres amb figures al·legòriques per al Banco Español de Crédito de Barcelona

Fotografia de projecte de vitralls per a finestres amb figures al·legòriques hi ha dos llancetes rectangulars en cada una un grup de persones en el de la dreta tres figures dues masculines i una femenina, la central porta un anyell als braços, l'altra figura masculina una pala i la figura femenina una poma a la mà. El grup de l'esquerra són tres figures femenines, la central porta un llibre sota el braç, la de l'esquerra un compàs i la de la dreta una escultura de la deessa Victòria en la mà esquerra. Conjunt projectat per al Banco Español de Crédito de Barcelona.

Fotografia de vitrall al·legòric amb diverses escenes: el port amb vaixells i paquets al port, una figura femenina portant dos bous, una figura masculina amb una dalla al camp i al fons les xemeneies de les fàbriques.

Fotografia de projecte per a vitrall al·legòric amb diverses escenes: el port amb vaixells homes descarregant i dues figures femenines recolzades en els paquets del port (al·legoria del comerç), una figura femenina portant dos bous (al·legoria de la ramaderia), una figura masculina amb una dalla al camp al·legoria de l'agricultura) i al camper les xemeneies de les fàbriques.(al·legoria de la indústria). Al centre en la part inferior una roda dentada (al·legoria de la indústria) amb el caduceu i el casc amb ales (símbol del comerç)

Fotografia de vitrall al·legòric amb diverses escenes: el port amb vaixells i paquets al port, una figura femenina portant dos bous, una figura masculina amb una dalla al camp i al fons les xemeneies de les fàbriques.

Fotografia de projecte per a vitrall al·legòric amb diverses escenes: el port amb vaixells homes descarregant i dues figures femenines recolzades en els paquets del port (al·legoria del comerç), una figura femenina portant dos bous (al·legoria de la ramaderia), una figura masculina amb una dalla al camp al·legoria de l'agricultura) i al camper les xemeneies de les fàbriques.(al·legoria de la indústria). Al centre en la part inferior una roda dentada (al·legoria de la indústria) amb el caduceu i el casc amb ales (símbol del comerç)

Fotografia de vitrall amb la representació d'una figura femenina com la misericòrdia i una figura masculina com la Caritat.

Fotografia de projectes de vitralls. Hi han representades dues finestres de capcer semicircular, el primer amb la figura femenina representant la Misericòrdia, i al segon badiu la figura masculina que representa la Caritat. El nom es troba en la part superior de la bordura que decora el vitrall i en la part superior del projecte.

Fotografia de vitrall amb escena medieval que representa el procediment mèdic de curació de la dislocació o fractura de la mandíbula.

Fotografia de projecte de vitrall amb representació d'escena medieval de procediment mèdic de curació de la dislocació o fractura de la mandíbula. Hi ha tres figures, una asseguda en un setial i als seus peus una altra figura asseguda en un coixí. La del setial li passa mocador per sota la barbeta a l'altra, al davant seu una figura dreta amb una copa i un drap. Segurament la copa era per a portar dialtea, ungüent emprat en l'antiguitat. Aquesta escena està basada en les imatges de medicina de Chirurgia of Roland of Parma in MS. Rome, Casanatense 1382 i el tractament apareix descrit en el llibre: Roland's work, book I chs. 36-37. in Collectio Salernitana (ed. de Renzi), vol. 2 p. 447.

Dibuixos de vitralls per a finestrals amb escenes del treball de l’elaboració del vi i del suro

Dibuixos de vitralls per a dos finestrals amb la representació de tres escenes en cadascun organitzades de forma vertical. El de l'esquerra amb treballs de l’elaboració del vi i el de la dreta del suro. Hi ha diverses anotacions numèriques als laterals de les escenes. En la part inferior i a sota de cada un dels vitralls el text: "2n pis / 1er pis".

Pàgina de mostrari 119, número de mostrari nº354 nº355

Fotografies de projectes de vitralls per a finestral de tres obertures amb capcer semicircular. En cada una de es obertures hi ha representada una escena en la primera una figura masculina amb una gran foguera, en la central un vaixell sobre grans onades i la tercera dos figures volant i bufant per formar un fort vent. La quarta fotografia es repeteixen aquests tres motius però ordenats de diferent manera.

Fotografies de vitralls per a finestral de tres obertures amb la representació als extrems de dues figures masculines i en la part central una figura femenina, tots van vestits d'època al fons un carruatge.

Fotografies de projectes de vitralls per a finestral de tres obertures amb la representació als extrems de dues figures masculines i en la part central una figura femenina, tots van vestits d'època al camper un carruatge.

Fotografies de vitralls per a finestral de tres obertures amb la representació als extrems de dues figures masculines i en la part central una figura femenina. Tots van vestits d'època i al fons hi ha un carruatge.

Fotografies de projectes de vitralls per a finestral de tres obertures amb la representació als extrems de dues figures masculines i en la part central una figura femenina, tots van vestits d'època al camper un carruatge. Són tres fotografies superposades que forment el conjunt en aquest dibuix es troba marcats els tall dels vidres.

Fotografies de vitralls per a finestral de tres obertures amb la representació als extrems de dues figures masculines i en la part central una figura femenina. Tots van vestits d'època i al fons hi ha un carruatge.

Fotografies de projectes de vitralls per a finestral de tres obertures amb la representació als extrems de dues figures masculines i en la part central una figura femenina, tots van vestits d'època al camper un carruatge.

Dibuix de vitrall per a finestral amb la representació de diversos oficis del pintor Llucià Navarro Rodón

Dibuix de vitrall per a finestral, hi ha diversos oficis representats de dalt a baix, primer una noia tirant la llavor al camp, més avall un pescador cosint les xarxes, per sota un farré pintant a l'enclusa i per últim un terrissaire fent anar el torn creant una gerra de fang. A sota de tot peixos i espigues de blat. En la part inferior: Llucià Narrarro abril 1968 / E: 1/10

Dibuix de vitrall per a finestral de quatre batents amb fons reticulat amb fores rectangular on hi ha intercalades peces de vidre policromat amb diverses escenes: cavallers, edificis, àncora, vaixell, home al camp...etc.

Dibuix de vitrall per a finestral de quatre batents amb camper reticulat amb fores rectangular on hi ha intercalades peces de vidre policromat amb diverses escenes: cavallers, edificis, àncora, vaixell, home etc..

Fotografies de vitralls per a finestrals amb la representació de les escenes: " Ramon Llull presenta al rey Jaime I de Mallorca el libro de contemplaciones" i "Iluminación Ramon Llull en el Monte de Randa"

Fotografies de projectes de vitralls per a finestrals amb la representació de les escenes: Ramon Llull presenta al rey Jaime I de Mallorca el libro de contemplaciones i Iluminación Ramon Llull en el Monte de Randa

Fotografies de vitralls per a finestres amb figures masculines amb filactèries amb textos referents al menjar i al veure, al centre una composició floral

Fotografies de projectes de vitralls amb figures masculines amb filactèries amb textos referents al menjar i al beure. El de la dreta representa un pagès que beu vi d'un porró i porta un pa a la mà, a la filactèria hi diu: El pa fa carn el vi fa sang. A l'esquerra una altra figura masculina vestida amb armadura també beu d'un porró, en la filactèria hi diu: L'alcohol mata pero l'home valent no tem la mort. Al centre una composició floral.

Dibuix de vitrall per a finestra figuració femenina i masculina

Dibuix de vitrall de quatre obertures dos finestres i dues targes, en les dues finestres hi ha representats una figura femenina i una masculina, totes dues abillades amb inspiració amb l'edat mitja i sostenen en un dels seus braços un ocell en el cas de la noia una cacatua i en el cas del noi un falcó. Estan a sobre d'una peanya, els camper són una retícula de vidres de formes romboïdals, varia d'un a l'altre la decoració que els envolta, sent dos models diferents, el de la esquerra on s'hi troba la noia es de motius florals, fulles d'acant entrellaçades, el mateix motiu es repeteix a la tarja. La decoració que envolta al noi és més senzilla amb formes més arquitectòniques mesclades amb fulles també d'acant però més simplificades, la tarja també imita la mateixa decoració. En la part inferior esquerra: Escala 1:10

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses (una noia amb ombrel·la i un portador de paquets) en un paisatge presidit pel mont Fuji per a la casa Lluís Ribas

Dibuix de vitrall per a finestral. El vitrall original decora la tribuna del menjador que dóna al pati interior. A la part dreta, una figura femenina passeja per un jardí protegint-se del sol sota una ombrel·la i que es distrau mirant unes grues que té al seu costat. Al seu darrera, formant el conjunt dels finestrals de més a l’esquerra, un servent transporta uns paquets. Al paisatge del camper de la composició és recrea el mont Fuji, tema recurrent en el art japonès i que traspassarà a les representacions en vitralls. Tot el conjunt està emmarcat per una bordura i dues flors heràldiques de paulònia. El mestre d'obra que va portar a terme l'edifici va ser: Antoni Serra Pujals. La propietat actual és la Fundació Patronat Ribas.

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses en un jardí per a la casa Lluís Ribas

Dibuix de vitrall per a finestral. El vitrall original decora la tribuna del menjador que dóna al pati interior. En aquest cas l’escena està repartida en tres finestrals, on es recrea un jardí de característiques molt semblants al primer disseny. Hi ha representades dues figures femenines vestides amb quimonos. La figura de la dreta es troba dempeus recolzada en una estructura de canyes mirant cap a l’altra figura femenina que porta una safata amb un servei de té. El mestre d'obra que va portar a terme l'edifici va ser: Antoni Serra Pujals. La propietat actual és la Fundació Patronat Ribas.

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses en un paisatge.

Dibuix per a vitrall per a finestral amb la representació d'una figura femenina i una altra masculina vestits a l'estil japonès dins d'un paisatge presidit pel mont Fuji, (és el mateix motiu que el projecte RIG-0344-002). Motiu recurrent en les representacions japoneses. La figura femenina mira al front, va vestida com una Geisha amb una ombrel·la oberta recolzada a l'espatlla i la figura masculina en l'altra punta de la composició mira a la figura femenina i va vestit com un samurai. Hi ha diverses anotacions a llapis, en el lateral esquerra: Catedral ancho último lectura dubtosa i diverses anotacions numèriques amb les mesures. En la part inferior dues lletres A. Es tracta d'un vitrall per la casa de Lluís Ferrer Vidal, construida el 1901, obra de l'arquitecte Emili Sala Cortés.

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses en un paisatge.

Dibuix per a vitrall per a finestra amb la representació d'una figura femenina i una altra masculina vestits a l'estil japonès dins d'un paisatge presidit pel mont Fuji, (és el mateix motiu que el projecte RIG-0344-001). Motiu recurrent en les representacions japoneses. La figura femenina mira al front, va vestida com una Geisha amb una ombrel·la oberta recolzada a l'espatlla i la figura masculina en l'altra punta de la composició mira a la figura femenina i va vestit com un samurai. Aquest a diferència del RIG-0344-001 està acolorit. Es tracta d'un vitrall per la casa de Lluís Ferrer Vidal, construida el 1901, obra de l'arquitecte Emili Sala Cortés.

Dibuix de vitrall per a finestral amb una escena cortesana sembla inspirada en l'època del renaixement

Dibuix de vitrall per a finestral, hi ha representada una escena en un jardí arquitectònic amb columnes amb cariàtides i elements vegetals, les figures estan situades en tres grups diferents, al centre les principals dues figures femenines i de genolls una figura masculina en actitud de besar la mà a un dels personatges femenins. A la dreta un figura masculina porta entre les mans un coixí amb el que sembla una corona i a l'esquerra dues figures femenines que miren cap al centre. Totes van vestides d'època, sembla ambientat al renaixement.

Dibuix de vitrall per a finestral amb la representació de l'escena del desembarcament de tropes vestits de l'ordre dels templers

Dibuix de vitrall per a finestral, l'escena representa el desembarcament de creuats de l'ordre del temple a terres musulmanes. En primer terme un grup de templers amb un frare amb una creu a primer terme, al camper caravel·les i barques plenes de soldats que van capa terra al camper unes muralles i una ciutat amb arquitectura àrab. En el marge inferior dret: E: 1x5

Fotografia de vitrall per a finestral amb motiu àrab.

Fotografia de vitrall per a finestral amb escena de temàtica àrab. A l'esquerra una figura masculina que sembla que vengui melons a una figura femenina asseguda, a la dreta dos àrabs amb un camell, al camper la imatge d'una ciutat. El vitrall es troba signat a mà esquerra: Rigalt, Granell y Cia.

Dibuix de vitrall per a finestra per a la casa Ferrer Vidal amb el motiu del tapís del Berenar al riu Manzanares de Goya

Dibuix de vitralls per a les finestres interiors del primer pis que donen llum al pis principal de la casa Ferrer-Vidal. En aquesta finestra hi ha representat un fragment del tapís del Berenar. Un grup de homes i dones estan asseguts a terra menjant i bevent tots vestits com a goyescos L'escena passa al camp . El dibuix de vitrall està dividit en quadrícula per ser traspassat al cartró.

Dibuix de vitrall per a finestra amb l'escena de la Benvinguda als Nouvinguts per a l'església de Montmeló

Dibuix de finestra quadrangular amb tres obertures, el dibuix de vitrall representant és una única escena que ocupa aquestes tres obertures. Representa la benvinguda als nouvinguts representa la vida del poble amb els emigrants rebuts a Montmeló entre els anys 60 i 70 del segle XX. Aquest motiu va ser suggerit pel propi artista Narcís Pons que en conserva una fotografia en el seu arxiu privat.

Dibuix de vitrall per a finestral amb la representació de l'infern

Dibuix de vitrall per a finestral amb dues obertures en forma de llanceta amb acabament lobulat on s'hi representa una única escena. En la par superior dues parelles d'àngels que toquen unes trompetes sota d'una arquitectura de influències gòtiques. En la part inferior la representació d'ànimes que es cremen a l’infern amb la mort passejant entre mig d'elles. En la part inferior esquerra: E 1:10

Fotografia de detall de vitrall per a finestra amb la representació d'elements de simbologia religiosa: salus infirmorum, vas insigne devotionis, vas espirituale, sedes sapientiae, refugiem rectorum, rosa mistica, causa notra per a Veneçuela

Fotografia de detall de projecte de vitrall per a finestra amb la representació d'elements de simbologia religiosa: salus infirmorum, vas insigne devotionis, vas espirituale, sedes sapientiae, refugiem rectorum, rosa mistica, causa notra, per a Veneçuela.

Fotografia de detall de vitrall per a finestra amb la representació d'elements de simbologia religiosa (Rosari): spiritus sanctus deus, asumpta est mater in caelum, regina Virginum, Kyrie Eleison, regina santissima, per a Veneçuela

Fotografia de detall de projecte de vitrall per a finestra amb la representació d'elements de simbologia religiosa: spiritus sanctus Déus, asumpta est mater in caelum, regina Virginum, Kyrie Eleison, regina santissima, per a Veneçuela.

Fotografia de detall de vitrall per a finestra amb la representació d'elements de simbologia religiosa (lletanies): virgo predicanda, mater salvatoris, virgo potens, virgo veneranda,virgo prudentissima, virgo llunents per a Veneçuela

Fotografia de detall de projecte de vitrall per a finestra amb la representació d'elements de simbologia religiosa: virgo predicanda, mater salvatoris, virgo potens, virgo veneranda,virgo prudentisima, virgo llunents per a Veneçuela.

Fotografia de detall de vitrall per a finestra amb la representació d'elements de simbologia religiosa (lletanies: consolatrix aflictorum, virgo virginum, mater christi, auxilium christianorum. Trinite, mater divinae gratiae, per a Veneçuela

Fotografia de detall de projecte de vitrall per a finestra amb la representació d'elements de simbologia religiosa: consolatrix aflictorum, virgo virginum, mater christi, auxilium christianorum. Trinite, mater divinae gratiae, per a Veneçuela.

Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació d'una família de pagesos al mig del camp

Dibuix de vitrall per a finestra. En el dibuix hi ha representada una família pagesa que ocupa el centre de la composició, com a eix principal el pare amb als braços en creu, darrera seu la mare amb un nens als braços i davant un noiet amb una forca. Als costats el sol i la lluna, el riu amb els peixos i els xais i les cabres. En el lateral dret hi ha la signatura de l'artista: NAVARRO RODON.

Resultats 1 a 100 de 682