Barcelona

Taxonomia

Codi

Nota(es) d'abast

Nota(es) sobre l'origen

Mostra la nota(es)

Termes jeràrquics

Barcelona

Termes equivalents

Barcelona

Termes associats

Barcelona

267 Descripció arxivística results for Barcelona

267 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

el Dique Flotante. Cadira de braços

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-05-02-BAD-U0993
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Part of Antoni Badrinas

Projecte d'una cadira de braços per a la botiga El Dique Flotante. Vista frontal interior i exterior i vista lateral.

Taula i cadira i model de cadira per El Dique Flotante

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-04-01-BAD-U1034
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Part of Antoni Badrinas

Projecte d'una taula i una cadira amb una pala central en el respatller. A sota de la cadira la inscripció "cocina [lectura dubtosa] Batlle Barcelona". En el costat dret consta un esbós d'un respatller amb el mateix perfil que el de la cadira amb la inscripció "cadira Nº 137 Dique Flotante" i una altra inscripció il·legible en la base del respatller. Sembla que les cadires per a El Dique Flotante tenen el mateix perfil en el respatller que la cadira d'aquest projecte. Vista frontal. Inclou mesures. En el revers una línia en llapis.

Plànol de l'oficina d'Hilados y Tintes Soler S.A.

  • ES ES MDB 3-404-03-01-07-BAD-U0106
  • UDS
  • [entre 1923 i 1964]
  • Part of Antoni Badrinas

Plànol de la planta de l'oficina d'Hilados y Tintes Soler de Terrassa. El dibuix inclou la distribució dels mobles. Sembla que s´ha utilitzat un plànol existent de la instal·lació elèctrica, per a presentar un projecte de decoració d'interiors. Consta la inscripció "Proyecto de iluminación fluorescente para los nuevos despachos de Hilados y Tintes Soler S.A. Tarrassa. Efectuado por" i el segell: "Eléctrica Industrial Puig Mallorca , 512 - Teléf. 51093 Barcelona". Inclou mesures.

Plànol d'una oficina del carrer Aragó

Plànol de la planta d'una oficina del Carrer Aragó, 140. Amb la data "II - 1948". Inclou en el dibuix la distribució dels mobles en les cambres. Inclou mesures.

Pichi. Juan Anglada Boguñá. Esbós d'etiqueta

Esbós d'etiqueta per al producte "Pichi", amb dibuix original. Consta la inscripció "Pichi" i dibuix d'home caminant, tirant un núvol d'insecticida amb una manxa, que envolta un grup d'insectes. Adherit a full de cartolina plegat, que conté la inscripció "groc texto original excepto % DDt 3 mides" i segell amb la data.

Llit de baranes

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-03-BAD-U0589
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Part of Antoni Badrinas

Part d'un projecte d'un llit de baranes i un esbós. Consta la inscripció "Pitarch - Rocafort, 146". Vista lateral. En el revers hi ha un projecte d'un bressol pel Sr. Xavier Prats.

Llibreria pel Sr. Minguez

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-01-10-BAD-U0405
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Part of Antoni Badrinas

Projecte d'una llibreria amb armaris i secreter pel Sr. Minguez. Consten les inscripcions "Llibreries 532" i "Sr. Minguez Muntaner 340 4º 1ª". A l'angle inferior dret hi ha el segell en tinta blava "A. Badrinas Mobles Barcelona". Vista frontal. Inclou mesures.

Invitació a l'acte de lliurament del premi Joan Miró 2007. Carta

Carta d'invitació en format fullet de l'acte de lliurament del premi Joan Miró a Olafur Eliasson. El guardó va ser dissenyat per André Ricard. Al revers del fullet es pot veure un dibuix alçat del premi. Inclou també invitació al sopar de gala.

Insecticida en polvo Conejo. Juan Anglada Boguñá. Etiqueta. Esbós

Esbós per a la realització d'etiqueta per a envàs del producte "Insecticida en polvo Conejo", del fabricant Juan Anglada Boguñá. Està creada per a ser doblada i arribar als dos costats de l'envàs. Inclou dibuix de conill, text amb les característiques del producte i dades identificatives del fabricant. Inclou anotacions manuscrites amb indicacions per a realitzar la impressió i una data en segell humit. En el revers hi han anotacions manuscrites.

Dues taules per a El Dique Flotante

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-04-01-BAD-U0956
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Part of Antoni Badrinas

Projecte d'una taula i una taula vitrina per la botiga El Dique Flotante. Consta la inscripció mig esborrada "Dique Flotante". Badrinas es va encarregar de la decoració d'El Dique Flotante el 1929. Vista frontal i tridimensional.

Dibuixos de vitralls per a porta i tarja amb motius decoratius geomètric de línies estilitzades pel Sr. Perez y Ca.

Dibuixos de vitralls per a porta i tarja amb motius decoratius geomètrics de línies estilitzades pel Sr. Pérez y Ca. En el marge inferior dret: Escala 1:10 / En la part posterior el text a llapis: Sr. Pérez y Ca Balmes 21 - carta S. Sánchez i un senzill croquis de la porta

Dibuixos de vitralls amb àngels per a l'església de les Germanetes de l'Assumpció

Dibuixos de dos finestres rectangulars amb acabament semicircular, amb la representació de dos àngels, un en cada finestral. Formen part dels 24 vitralls que l'artista Joan Vila Grau va projectar per a l'església de les Germanetes de l'Assumpció de Barcelona. Els projectes de vitralls estan enganxats en una mena de carpeta, i en la part exterior, on correspondria a la tapa hi ha la inscripció: "Germanetes Assumpció, vidrieres 1 i 2". En l'interior els projectes de vitralls també van numerats: "1, 2".

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses en un paisatge.

Dibuix per a vitrall per a finestra amb la representació d'una figura femenina i una altra masculina vestits a l'estil japonès dins d'un paisatge presidit pel mont Fuji, (és el mateix motiu que el projecte RIG-0344-001). Motiu recurrent en les representacions japoneses. La figura femenina mira al front, va vestida com una Geisha amb una ombrel·la oberta recolzada a l'espatlla i la figura masculina en l'altra punta de la composició mira a la figura femenina i va vestit com un samurai. Aquest a diferència del RIG-0344-001 està acolorit. Es tracta d'un vitrall per la casa de Lluís Ferrer Vidal, construida el 1901, obra de l'arquitecte Emili Sala Cortés.

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses en un paisatge.

Dibuix per a vitrall per a finestral amb la representació d'una figura femenina i una altra masculina vestits a l'estil japonès dins d'un paisatge presidit pel mont Fuji, (és el mateix motiu que el projecte RIG-0344-002). Motiu recurrent en les representacions japoneses. La figura femenina mira al front, va vestida com una Geisha amb una ombrel·la oberta recolzada a l'espatlla i la figura masculina en l'altra punta de la composició mira a la figura femenina i va vestit com un samurai. Hi ha diverses anotacions a llapis, en el lateral esquerra: Catedral ancho último lectura dubtosa i diverses anotacions numèriques amb les mesures. En la part inferior dues lletres A. Es tracta d'un vitrall per la casa de Lluís Ferrer Vidal, construida el 1901, obra de l'arquitecte Emili Sala Cortés.

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses en un jardí per a la casa Lluís Ribas

Dibuix de vitrall per a finestral. El vitrall original decora la tribuna del menjador que dóna al pati interior. En aquest cas l’escena està repartida en tres finestrals, on es recrea un jardí de característiques molt semblants al primer disseny. Hi ha representades dues figures femenines vestides amb quimonos. La figura de la dreta es troba dempeus recolzada en una estructura de canyes mirant cap a l’altra figura femenina que porta una safata amb un servei de té. El mestre d'obra que va portar a terme l'edifici va ser: Antoni Serra Pujals. La propietat actual és la Fundació Patronat Ribas.

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses (una noia amb ombrel·la i un portador de paquets) en un paisatge presidit pel mont Fuji per a la casa Lluís Ribas

Dibuix de vitrall per a finestral. El vitrall original decora la tribuna del menjador que dóna al pati interior. A la part dreta, una figura femenina passeja per un jardí protegint-se del sol sota una ombrel·la i que es distrau mirant unes grues que té al seu costat. Al seu darrera, formant el conjunt dels finestrals de més a l’esquerra, un servent transporta uns paquets. Al paisatge del camper de la composició és recrea el mont Fuji, tema recurrent en el art japonès i que traspassarà a les representacions en vitralls. Tot el conjunt està emmarcat per una bordura i dues flors heràldiques de paulònia. El mestre d'obra que va portar a terme l'edifici va ser: Antoni Serra Pujals. La propietat actual és la Fundació Patronat Ribas.

Dibuixos de tres finestres abstractes per a Edificaciones Berca

Dibuixos de tres finestres abstractes per a Edificaciones Berca. Hi ha diverses anotacions: Edificaciones Berca / OBRA: Travessera de Gracia-177, ático / Aparejador Sr. Rodon / medidas buenas s/madera, galce 10m/m. / En els laterals les mesures de les finestres

Dibuixos de plafons per a porta amb figures vestides d'època

Dibuix de vitralls de finestres quadrangulars amb diversos motius: personatges vestits d'època, vaixells, paisatges.... Formen part tots d'un mateix vitrall (porta de menjador) que anava destinat al Palau del doctor Salvador Andreu, de l'arquitecte Enric Sagnier, el disseny del vitrall és d'Oleguer Junyent.

Dibuixos de pantalles per a guixetes de vendre entrades

Dibuix de vitrall de tres finestres de vendre entrades amb les seves respectives pantalles, on es troba tres propostes de model diferents. El camper son unes retícules de vidre amb peces circulars en les interseccions del plom en dues d'elles i de peces romboïdals en la tercera. Les dues primeres van decorades amb garlandes florals i vegetals en la part superior, en canvi la tercera te pons de tres flors. Aquests vitralls segurament estaven dissenyats per al Saturno Park (parc d'atraccions que hi va haver al parc de la Ciutadella entre 1911 i 1926). A tinta la inscripció: ojo saturno más grande.

Dibuixos de motius decoratius per a vitralls amb tres representacions femenines que fan referència al es al·legories per una banda de les estacions (primavera, estiu i tardor ) i també a la música i al teatre per a la Villa Hispano àrab de Barcelona

Dibuixos de motius decoratius per a vitralls amb tres representacions femenines que fan referència a les al·legories, per una banda de les estacions (primavera, estiu i tardor ), i també de la música i el teatre, per a la Villa Hispanoàrab de Barcelona. En la part posterior a llapis l'anotació de l'arxiu Granell, text manuscrit d'Eduard Blanxart.

Dibuixos de dos finestres amb motiu heràldic en la tarja

Dibuixos de dos finestres amb motiu heràldic en la tarja i obertura de vidres reticulats rectangulars amb peces circulars en les interseccions de les línies que fan dels ploms. Hi ha l'anotació: E.1.10. En la part posterior l'anotació: cortes 614 de 11 a 1 martes y viernes.

Dibuixos d'ornamentacions per als vitralls dels finestrals de l'església de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Dibuixos de diversos models ornamentals de motius geomètrics, vegetals, creus... Per a emprar en els vitrall de l'església de l'hospital de la santa Creu i sant Pau. El que es va realitzar és el romboïdal. Hi ha una anotació als peus a llapis: Aquests dos motius corresponent alternats, a cada costat de les vidrieras amb figures del absis, de cada una d'aquests motius se’n poden obtenir dues coloracions.

Dibuixos d'ornamentacions per als vitralls dels finestrals de l'església de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Dibuix de vitrall per a finestra, està ornamentats la part superior amb dibuix d'una arquitectura i les sanefes laterals i la tarja inferior. es troba les anotacions següents a llapis: Absis orla de las vidrieras representan las obras de misericordia. És la decoració proposada per l'artista Labarta per envoltar les finestres figuratives, encara que no va se aquest el motiu que es farà finalment. En la part posterior es troba una planta d'una habitació amb la distribució dels mobles i les mesures.

Dibuixos d'ornamentacions per als vitralls dels finestrals de l'església de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Dibuix de vitrall per a finestra, està ornamentats la part superior amb dibuix de la creu de sant Jordi i les sanefes laterals i la tarja inferior. es troba les anotacions següents a llapis: Absis orla - de les vidrieres ornamentals. Espai ornamental figura 140-1 / Espai ornamental ornamentació 81.-1 / Espai ornamental

Dibuix per vidre a l’àcid per a porta del carrer Rosselló, 255 de Barcelona

Dibuix vidre a l’àcid per a porta del carrer Rosselló, 255 de Barcelona. Porta esbossada decoració en la tarja superior amb una copa a flors i garlandes. La part superior de l'obertura central també es troba dibuixada ornamentació, de forma de medalló circular emmarcat amb volutes i garlandes. Diverses anotacions: 2'10 maximo brillante / 1'80 maximo mate / Escala 1:10 en la part posterior: Rosellon, 255 interior / Domenech y Mansana / Sr. Ponsa lectura dubtosa i un altre text il·legible

Dibuix del vitrall per al finestral de la façana de l'oficina bancària Casal de l'Estalvi

Dibuix del vitrall per al finestral de la façana de l'oficina bancària Casal de l'Estalvi i que dóna llum a la sala d'actes. És una obertura de forma triangular acabada en arc apuntat, és una proposta d'ornamentació que no serà la definitiva. En el centre dins d'una forma circular amb corona en la part superior i trobem representats tres escuts (semblen el de Catalunya i de Barcelona). A banda i banda dos motius decoratius, el camper és una retícula de formes hexagonals. En la part inferior hi ha dibuixada una franja amb una seriació de flors de la carxofera. En la part posterior diversos corquis a llapis.

Dibuix del vitrall per al finestral de la façana de l'oficina bancària Casal de l'Estalvi

Dibuix del vitrall per al finestral de la façana de l'oficina bancària Casal de l'Estalvi i que dóna llum a la sala d'actes. És una obertura de forma triangular acabada en arc apuntat, és una proposta d'ornamentació que serà la definitiva. En el centre dins d'una forma quadrilòbul amb corona en la part superior i trobem representats quatre escuts (e pot identificar el de Catalunya, Barcelona i un amb una guardiola.) A cada banda tres escut més això com cinc en la franja inferior. Són escuts de diverses ciutats de Catalunya: Barcelona, Tarragona, Girona, Lleida, Reus, Tàrrega, Balaguer... Els camper és una retícula de peces circulars (cibes) Al voltant un bordó vegetal.

Dibuix de vitralls per a finestres amb motius decoratius

Dibuix de vitrall per a finestra amb quatre obertures, les dues primeres més amples que les altres dues, amb tarja. La part de les obertures verticals està dibuixat per ser executat en vidre a l'àcid, les targes i el vidre vertical de més a la dreta està dibuixat per anar pintat. La decoració recorda els repertoris barrocs, garlandes, espirals.... Hi ha diverses anotacions a llapis, en la part superior: ? En vidrio doble, a baix a la dreta: Escala 1:10. Al centre les mides. En la part posterior tenim l'adreça: rosa chanfal carabasa / escudellers.

Dibuix de vitrall per al rètol de la farmàcia Dr. Genové

Dibuix de vitrall per a lluneta per a la façana de la farmàcia del dr. Genové que estava a la Rambla, 77 de Barcelona, projecte de l'arquitecte Enric Sagnier. El projecte ens mostra una lluneta acabada en arc apuntat, hi ha el nom de la farmàcia i al centre la copa amb la serp símbol dels farmacèutics, un llibre i diferents objectes de laboratori

Dibuix de vitrall per al cartell per la Panaderia de la Concepción

Dibuix de vitrall per a tarja per a la panaderia de la concepción, actualment encara es conserva el rètol però la botiga a canviat de funció. En el rètol surt escrit el text per fer en vidre: Panaderia de la concepción. A banda i banda formes vegetals i el camper és un mosaic de formes irregulars. A mà dreta es troba el segell de l'empresa Rigalt, Granell y Cia i també: Escala 1:10. En la part inferior i a llapis de color: Todo lo antes Posible

Dibuix de vitrall per a òcul amb motius animals i vegetals de Gabriel Amat

Dibuix de vitrall d'òcul amb un ocell en una branca envoltat de fulles. Els fragments de vidre van numerats, per saber quin va a cada lloc (la numeració era la que tenien els diferents vidres en el taller de vitrallers). En la part inferior esquerra a tinta: D. Gabriel Amat, Arqto. Diagonal 506 tel. 2284098, a mà dreta E 1/52. En el revers petits croquis a llapis.

Dibuix de vitrall per a òcul amb motius animals i vegetals de Gabriel Amat

Dibuix de vitrall d'òcul amb dos ocells en una branca envoltat de fulles. Els fragments de vidre van numerats, per saber quin va a cada lloc (la numeració era la que tenien els diferents vidres en el taller de vitrallers). En la part posterior a llapis, les mides i el text: Granell Enrique Granados 45 o 47 dimarts 12 rebrel bul [lectura dubtosa].

Dibuix de vitrall per a òcul amb el planeta saturn

Dibuix de vitrall d'òcul amb la representació del planeta saturn en el centre, el camper imita el cel, es un mosaic de vidres de formes irregulars amb tons blaus i verds foscos, vitrall segurament dissenyat per al Saturno park (parc d'atraccions que hi va haver al parc de la Ciutadella entre 1911 i 1926). A tinta la inscripció: ojo saturno más grande.

Dibuix de vitrall per a tarja de porta per al carrer Ausias March, 3 de Barcelona

Dibuix de vitrall per a tarja semicircular amb una peça ovalada en la part central (ciba) de la que surten garlandes florals amb llaços, per al carrer Ausiàs March, 3 de Barcelona tal com ho indica una anotació en la part superior. En el marge inferior dret: Escala 1 /10. En el revers : 78 / Llagostera.

Dibuix de vitrall per a rètol dels magatzems El Siglo

Dibuix de vidriera amb el nom: El Siglo. En la part superior un croquis de cartell i un dibuix incipient d'una greca. En la part de darrera el text: 3 jocs. Segons una fotografia d'època sembla que aquest rètol estava en la façana dels magatzems de la Rambla dels Estudis 3-7. Es va destruir amb l'incendi dels magatzems del 1932.

Dibuix de vitrall per a rètol del taller de Joaquim Renart

Dibuix de vitrall de dos rètols en un hi ha l'escrit: pintura i en l'altre escultura. Aquest darrer sol hi ha les lletres a llapis sense acolorir. En el primer sí que està acolorit i projectat tot el rètol. Les lletres de color verd esta sobre un camper de vidres irregulars de color rosat, al voltant una retícula de vidres rectangulars, amb les línies que emeten el plom pintades de daurat. Aquests rètols anaven per a al taller que el pintor i decorador Joaquim Renart i el seu germà Dionís tenien al carrer Diputació, 271 de Barcelona. El nom de l'artista i l'adreça la tenim escrita en el mateix projecte en el marge superior esquerra a llapis, també a llapis el text: galon 1 1/2 / tomar medidas cristales. Al voltant diferent numeració amb les mesures.

Dibuix de vitrall per a rosassa per a la parròquia de la Mare de Déu de Núria de Barcelona

Dibuix de vitrall de rosassa circular per a la parròquia de la Mare de Déu de Núria de Barcelona, instal·lat quan es va fer la reforma per passar d'església conventual a parroquial. En la part interna un quadrilòbul amb un òcul central. En cada un dels lòbuls hi ha la representació d'un querubí, a l'òcul central trobem l'Esperit Sant (colom) amb les ales exteses de les que sorgeixes raigs de llum.

Dibuix de vitrall per a rosassa per a l'antiga església de l'Hospital del Sagrat Cor

Dibuix de vitrall de rosassa amb motius vegetals i florals. Al marge superior dret a llapis: Nº 2 i en el marge inferior esquerra a tinta: Escala 1 por 10. Correspon, encara que amb modificacions posteriors, a la rosassa de la actual parròquia de sant Eugeni I Papa que va ser creada el 1945 per un decret del bisbe Dr. Gregorio Modrego, aprofitant la capella de l´Hospital de Nostra Senyora del Sagrat Cor construïda entre el 1880 i el 1888 pel mestre d'obres Jeroni Granell i Mundet.

Dibuix de vitrall per a rosassa amb motius florals i vegetals, la serra i el lliris per a l'església de l'Immaculat Cor de Maria.

Dibuix de vitrall per a rosassa amb motius florals i vegetals, la serra i el lliris símbol de sant Josep en el òcul central i querubins en els òculs més exteriors. es troba diverses anotacions a llapis: Llamas i el dibuix del sagrat cor / Fondo de morado a verde, flores de capuchinas a rosellas lectura dubtosa. Per a l'església Immaculat Cor de Maria obra de l'arquitecte Joan Martorell i Montells

Dibuix de vitrall per a porta d'accés a la sala de Juntes de l’Hospital Clínic de Barcelona

Dibuix de vitrall per a la porta d'accés a la sala de juntes del l'Hospital clínic de Barcelona. L’estructura de la porta la forma una tarja en la part superior amb arc carpanell que va decorada en el centre amb una peça circular amb un sol i el text: HOSPITAL CLINICO FACULTAD DE MEDICINA que envolta aquet sol. A banda i banda una filactèria amb el text: SALA DE JUNTAS. En la part inferior quatre obertures de les quals sol estan decorades les dues de l'esquerra. Un amb motius vegetals de línies ondulants dintre d'una forma oval amb dues sanefes horitzontals amb motius romboïdals i quatre cibes una en cada àngel. L'altra el camper es una retícula rectangular dins de la forma oval i també amb decoració de cibes a l’angle. Hi ha text a llapis en la part superior: Este para la vidriera entera y demes / las dos tarjas iguales de este tipo però una sin sello y que diga administracion / esta tarja no abre van los vidrios directamente al bastidor / També hi ha diverses anotacions tècniques: Este monte no vá / el carpinero a contado a 2'77-- / aquí falta un montante de 7 cm. En la part superior del dibuix hi ha la lletra B.

Dibuix de vitrall per a porta amb ornamentació floral i vegetal per a l'església del Col·legi de les Dominiques de la Presentació de Barcelona

Dibuix de vitrall per a portes amb motius ornamentals distribuïts en dues llancetes de disseny paral·lel, de motius florals i vegetals amb unes filactèries amb inscripcions; a la part superior, un òcul quadrilòbul de motius florals, i al centre un querubí. En aquest punt el disseny final difereix de l’esbós, ja que al vitrall hi ha la imatge de la mare fundadora de l'orde, Marie Poussepin.

Dibuix de vitrall per a porta amb figures al·legòriques femenines de la tardor i l'hivern, possiblement per a la casa Heribert Pons de Barcelona

Dibuix de vitrall per a porta. L'estructura de la port de d'arc de ferradura, la part decorada són les polseres i la tarja corba de la part superior, tot és un mateix motiu decoratiu, a banda i banda dues figures femenines en un paisatge, la de l'esquerra representa l'hivern i la de la dreta la tardor. Per la forma de l'obertura i de les figures sembla que formaria part de la decoració del pis principal de la casa Heribert Pons de Barcelona, és conserva una fotografia d'època on hi ha una obertura igual que aquesta i també decorada amb dues figures en aquest cas l'al·legoria de la primavera i de l'estiu, que són molt semblants a les del projecte.

Dibuix de vitrall per a porta amb copes amb flors en les targes per al sr. Tolrà

Dibuix de vitrall per a porta amb dues obertures centrals i dues laterals, en la part superior tres targes. La decoració principal la trobem en les targes on en la part central, dins d'unes formes circulars, hi ha representats uns gerros amb flors. La part inferior està formada per motius de peces de vidre rectangulars de colors. Sol està policromada la part esquerra del projecte. Al voltant hi ha escrit tot d'anotacions a llapis. En la part superior: Villarroel / Tolrà / martes de 12 a 1. També hi trobem diversesn anotacions numèriques amb les mesures i en la part esquerra una figura humana per veure la proporció del vitrall. Segurament seria l'entrada d'un establiment, ja que Tolrà és el nom d'una família que produïa i venia roba. En la part posterior el dibuix a llapis del que sembla el peu d'un canelobre o d'una copa, en la part inferior el text a llapis: Sr. Junyent / Bonavista, 28 / 18 ancho-12 al.

Dibuix de vitrall per a porta amb copes amb flors en les targes per a la Sastreria i Camiseria Comas SA.

Dibuixos de vitralls per a portes d'accés de la sastreria i camiseria Comas SA. Aquesta camiseria es va traslladar al 1913 al Passeig de Gràcia, 2 de Barcelona i va guanyar el concurs d'establiments comercials de l'Ajuntament de Barcelona del 1914. Aquest projecte devia ser una proposta del taller Rigalt, que no es va portar a terme ja que els vitralls finalment els va executar l'empresa Buxeres i Codorniu. Hi ha representades dues portes amb dues obertures cada una amb tarja rematada amb arc carpanell en la part superior. En el centre dues copes amb fruites al voltant una retícula de peces quadrangulars amb formes de diamant en les interseccions. En la part posterior també hi ha l'anotació Sr. Comas

Dibuix de vitrall per a lluneta i finestral amb dos marcs amb bust masculins per al Sr. Dionisio Conde y Gómez del Olmo

Dibuix de vitrall per a finestral amb acabament semicircular amb dos marques amb busts masculins, en la part central dues sanefes horitzontals, una en la part superior i l'altra en la part inferior amb fulles d'acant. El camper és una xarxa de formes geomètriques entrellaçades, en la part inferior una lluneta amb el mateix motiu de camper. En la part posterior un senzill croquis a llapis. El propietari era el Sr. Dionisio Conde y Gómez del Olmo, primer Conde de Salces de Ebro, propietari i director gerent del magatzems El Siglo.

Dibuix de vitrall per a lluneta amb la inscripció cirurgia ortopèdia

Dibuix de vitrall per a tarja d'establiment, hi ha escrit en la tarja : CIRUGIA ORTOPEDIA i en el centre una creu vermella en una bandera. En la part superior a llapis el text: las plantillas son medidas totales, el galze es de 19m. En la part inferior unes mides, la paraula Este i Escala 1-10

Dibuix de vitrall per a lluneta amb la inscripció cirurgia ortopèdia

Dibuix de vitrall per a lluneta al centre una bandera amb una creu roja a banda i banda les inscripcions: CIRUGIA / ORTOPEDIA. El camper és un mosaic de vidre blau de formes irregulars. Al marge esquerra superior hi ha un adhesiu de l'empresa, amb la mateixa bandera on posa J. Perearnau Barcelona, marca registrada. J.Perearnau era un doctor que tenia consulta a la plaça Urquinaona, 2 de Barcelona. Al marge inferior dret a llapis: Escala 1-10

Dibuix de vitrall per a frontispici de claraboia

Dibuix de vitrall per a frontispici de claraboia, amb unes grans formes circulars que a la seva vegada tenen peces circulars de diferents mides en el seu interior. A mà dreta un test del que surt un roser que es va enfilant per sobre les peces circulars. Possiblement és una versió del vitrall del frontispici de la claraboia de la Casa de Lactància de Barcelona, obra de l'arquitecte Antoni de Falguera. L'estructura arquitectònica del vitrall és la mateixa, estan marcades les peces de forja que ho decoren i també comparteixen les grans formes circulars. El que ha desaparegut en el vitrall conservat és el roser i en el seu lloc hi ha orenetes sobrevolant les formes geomètriques. En la part superior el text a llapis: "ojo baldosillas ver si se cargaron" [lectura dubtosa]. En la part inferior el número 6 i el text: "Escala 1:10".

Resultats 1 a 100 de 267