Barcelona

Taxonomia

Codi

Nota(es) d'abast

Nota(es) sobre l'origen

Mostra la nota(es)

Termes jeràrquics

Barcelona

Termes equivalents

Barcelona

Termes associats

Barcelona

199 Descripció arxivística results for Barcelona

Només resultats directament relacionats

Fotografia de vitrall per a finestres amb figures al·legòriques dels deus: Mercuri, Comerç i Juventas [?] per al Banco Español de Crédito de Barcelona

Fotografia de projecte de vitralls per a finestres amb figures al·legòriques dels Déus: Mercuri, Comerç i Juventas ? per al Banco Español de Crédito de Barcelona. En el camper Labarta de la Biblioteca de Catalunya es conserven unes Placa de vidre del projecte d'aquests vitralls-

Dibuix de vidre a l'àcid per a cornucòpia amb la representació de l'al·legoria de la nit per al Sr. Samma

Dibuix de vidre a l'àcid per a cornucòpia amb un personatge femení que representa l'al·legoria de la nit. La figura va vestida a la manera clàssica, porta un ampli xal que l'emmarca per la part superior, en la mà esquerra sosté una torxa encesa i al cap una mitja lluna. En la part superior a llapis: Diputació 321 pral / Sr. Samma lectura dubtosa, en la part inferior hi tornem a trobar escrit: Sr. Samma lectura dubtosa i la paraula NIT en referència a la figura representada.

Fotografia de vitrall per a vitrall amb la representació de la Mare de Déu del Cobre, per a la capella de les Verges americanes de l'església del Sagrat Cor del Tibibado.

Fotografia de projecte per a vitrall amb la representació de la Mare de Déu del Cobre, per a la capella de les Verges americanes de l'església del Sagrat Cor del Tibibado. En la part posterior la imatge ha estat retallada per la meitat. A llapis el que semblen dos zeros.

Fotografia de vitrall amb la representació de Nostra Senyora d'Antipolo per a la capella de les Verges americanes de l'església del Sagrat Cor del Tibibado.

Fotografia de projecte de vitrall amb la representació de Nostra Senyora d'Antipolo, en representació de Filipines, per a la capella de les Verges americanes de l'església del Sagrat Cor del Tibidabo. En la part inferior, en el suport, el nom de la verge "Antipolo".

Dibuix de vitrall per a finestral amb la representació de la Verge nena amb santa Anna pel convent de la Presentació de Barcelona

Dibuix de projecte per a finestral amb la representació de la Verge nena amb santa Anna per al convent de la Presentació de Barcelona. En la part superior, a llapis: "Sr. Riera, 2 ventanals convent Presentación" [lectura dubtosa]. En la part del darrera "Raventós (?) Aragó, 92 [lectura dubtosa] / 8012 escuts".

Fotografia de vidre a l’àcid amb l'escena de la caiguda de Jesucrist amb la creu, per al cementiri del Poble Nou

Fotografia de projecte de vidre a l’àcid amb l'escena la novena estació amb la tercera caiguda de Jesucrist amb la creu, per al cementiri del Poble Nou. En el projecte hi ha el text "9 ª Estación". En la caixa es troba el text: "Cementerio del Pueblo Nuevo (grabados al ácido)".

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses en un paisatge.

Dibuix per a vitrall per a finestra amb la representació d'una figura femenina i una altra masculina vestits a l'estil japonès dins d'un paisatge presidit pel mont Fuji, (és el mateix motiu que el projecte RIG-0344-001). Motiu recurrent en les representacions japoneses. La figura femenina mira al front, va vestida com una Geisha amb una ombrel·la oberta recolzada a l'espatlla i la figura masculina en l'altra punta de la composició mira a la figura femenina i va vestit com un samurai. Aquest a diferència del RIG-0344-001 està acolorit. Es tracta d'un vitrall per la casa de Lluís Ferrer Vidal, construida el 1901, obra de l'arquitecte Emili Sala Cortés.

Dibuix de vitrall per a finestra per a la casa Ferrer Vidal amb el motiu del tapís del Berenar al riu Manzanares de Goya

Dibuix de vitralls per a les finestres interiors del primer pis que donen llum al pis principal de la casa Ferrer-Vidal. En aquesta finestra hi ha representat un fragment del tapís del Berenar, hi ha representat a primer terme un gos que olora alguna cosa del terra, mentre que al fos dos homes parlen, l'escena transcorreal camp. El dibuix de vitrall està dividit en quadrícula per ser traspassat al cartró. En la part posterior hi ha l’esbós d'una petita finestra.

Dibuixos de vitralls amb àngels per a l'església de les Germanetes de l'Assumpció

Dibuixos de dos finestres rectangulars amb acabament semicircular, amb la representació de dos àngels, un en cada finestral. Formen part dels 24 vitralls que l'artista Joan Vila Grau va projectar per a l'església de les Germanetes de l'Assumpció de Barcelona. Els projectes de vitralls estan enganxats en una mena de carpeta, i en la part exterior, on correspondria a la tapa hi ha la inscripció: "Germanetes Assumpció, vidrieres 1 i 2". En l'interior els projectes de vitralls també van numerats: "1, 2".

Fotografia de detall de vitrall per a finestra amb la representació del rostre de Jesucrist per a la figura del vitrall de SS.REDENTOR per la l'Església del Perpetu Socors

Fotografia de detall de projecte de vitrall per a finestra amb la representació del rostre de Jesucrist per a la figura del vitrall de SS.REDENTOR per la l'Església del Perpetu Socors. En la part posterior el segell de l'empresa de fotografia: CASA TORRAS / 002216 / Mayor de Gracia, 83

Fotografia de vitrall per a finestra amb la representació de sant Gerard i sant Alfons per la l'Església del Perpetu Socors

Fotografia de projecte de vitrall per a finestra de dos badius, en el de l'esquerra es troba la representació de sant Gerard la figura es la mateixa que la de sant Climent RIG-0468-006 i en el de la dreta sant Alfons. Als peus en unes cartel·les es troba el nom dels sants. En la part posterior es troba el segell de l'empresa de fotografia: SANS Y PIJUAN / PTA ANGEL, 23

Fotografia de vitrall per a finestra amb la representació de sant Miquel i de la Ma. De Déu de Montserrat per la l'Església del Perpetu Socors

Fotografia de projecte de vitrall per a finestra de dos badius, en el de l'esquerra es troba la representació de sant Miquel i en el de la dreta el de la Mare de Déu de Montserrat. Als peus en unes cartel·les es troba el nom del sant i de la Mare de Déu. En la part superior del projecte escrita la lletra B I l'anotació tècnica: AMARILLO VERDE ROJO. En la part posterior es troba el segell de l'empresa de fotografia: SANS Y PIJUAN / PTA ANGEL, 23

Fotografies de vitralls per a finestres amb la representació de diversos sants per a l'església de Nostra Senyora de Montserrat.

Fotografies de projectes de vitralls per a finestres amb la representació de diversos sants: sant Josep, sant Antoni de Pàdua, santa Llúcia, sant Andreu, Nostra Senyora de Lourdes i sant Antoni Abad per a l'església de Notra Senyora de Montserrat. En la caixa es troba el text: "Parroquia de Ntra. Sra. De Montserrat. Dibujo del Sr. F. Labarta".

Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació del pou de la vida

Dibuix de vitrall per a finestra amb acabament semicircular. Hi ha un escrit a mà esquerra amb el text: "Coronament diví. La humanitat beu de l'aigua del Pou de la vida. L'arbre malalt i l'arbre ferm simbolitzant també la humanitat. Presideix l'Escut de l'Hospital". Hi ha les lletres A i B en la part superior del dibuix de vitrall. Possiblement és un disseny per a l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona, el qual, si es va fer, no s'ha conservat.

Projectes de vitrall per a finestral, amb imatges de sant Oleguer i sant Rafel

Làmina amb la reproducció impresa de dos projectes de vitrall per a finestral d'església, projectats per August Font i Carreras. Es tracta d'un finestral amb arc apuntat, amb la representació de sant Oleguer i, en la part superior, pinacles d'estil gòtic. L'altre projecte és d'un finestral amb arc apuntat composat per un pinacle d'estil gòtic, a sota del qual es veu la imatge de sant Rafel arcàngel i, a sota, una imatge amb motiu que recorda un paisatge. Publicada al recull "Materiales y documentos de arte español". Consta el text imprès: "Colorigrafía moderna pintada a mano, Fotograbados de J. Furnells, San Olegario, San Rafael Arcángel, Vidrieras de colores, imitación de los estilos siglo XV y XIII, Proyectadas por Don Augusto Font, Ejecutadas en los talleres de A. Rigalt y Compañía".

Fotografia de detall del vitrall del finestral amb la representació dels quatre evangelistes de la Catedral de Barcelona

Fotografia de detall del vitrall del finestral amb la representació dels quatre evangelistes, cada un dins d'una fornícula, el camper reticulat Possible restauració de vitrall antic, el vitrall original es va realitzar entre el 1513-1515.El projecte de la vidriera dels 4 Evangelistes va ser realitzar pel pintor Perot (Pedro) Nunyes, Gil Fontanet en va fer el patró i Jaume Fontanet cobrà pel contracte de realització de la peça i pel teixit del filat metàl·lic. És conserva un altre dibuix acolorit d'aquest vitrall en l'àmbit de Gràfics de de l'Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona.

Dibuix de vitrall per a finestral amb la representació dels quatre evangelistes per la Catedral de Barcelona

Dibuix de vitrall per finestral hi ha representats els quatre evangelistes, cada un dins d'una fornícula, el camper reticulat. Als laterals anotacions sobre els colors blanc, i les mesures. Possible restauració de vitrall antic, el vitrall original es va realitzar entre el 1513-1515. Es conserva un altre dibuix acolorit d'aquest vitrall en l'àmbit de Gràfics de l'Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona.

Dibuix de santa Clara d’Assis

Dibuix de vitrall que representa a santa Clara, religiosa italiana, col·laboradora de sant Francesc d’Assis, fundadora de l'Ordre de les Germanes Pobres de santa Clara. És representa amb un dels seus atributs habituals la custòdia. Imatge tipus escultòric.

Fotografia de vitrall per a finestra amb figures d'àngels cantaires per al Col·legi de l'Assumpció

Fotografia de projecte de vitrall per a finestra amb figures d'àngels cantaires per a l'església del Col·legi de l'Assumpció que anteriorment havia estat l'antiga capella de Torre Girona. La comunitat de monges assuncionistes creen una escola en el que havia estat l'antiga casa i capella dels Girona a Pedralbes, posteriorment aquest espai passa la Universitat Politècnica de Barcelona. Actualment en l'església dessacralitzada al 1985 acull la supercomputadora MareNostrum. Hi ha la figura d'un àngel en cada badium, amb una partitura entre les mans, envoltat de núvols i ocells. En la part posterior a tinta el text: Colegio de la Asuncion.Barcelona / Ventanal / Angeles cantores, i el segell de la casa de fotografia: SANS Y PIJUAN. PTA. ANGEL, 23

Dibuix de vitrall per a finestra de l'església de l'antic convent de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau amb la representació d'un àngel amb una filactèria on hi posa Ave Maria.

Dibuix de vitrall per a finestra amb acabament semicircular, en la part central un àngel amb lliris a la mà i una filactèria que hi posa AVE MARIA. El camper són formes radials entrellaçades que configures motius quadrilòbuls amb representacions florals i vegetals com a motius decoratius. Al voltant una bordura de la que hi ha dos models diferents dibuixats. En el marge inferior dret el text Escala 1.10. En el lateral dret a llapis dibuixat un altre àngel amb el text MEDICINA DEI (aquest vitrall també es conserva) En la part posterior a llapis els escuts de Barcelona i un altre amb el monograma de la Verge Maria. A sota el text a llapis: Avenida Montserrat / Carmelitas

Pàgina de mostrari 110, número de mostrari s/n, nº 339

Fotografia de dos projectes de vitralls per a la Compañia General de Tabacos de Filipinas SA amb la figura d'un indi i de l'al·legoria del comerç, al centre tres escuts. El nom de l'empresa apareix en la part superior dins d'una filactèria.

Pàgina de mostrari 77-A, número de mostrari nº 226, nº 227, nº 228, nº 229

Fotografies de projectes de vitralls per a finestres amb la representació de diversos sants: sant Josep, sant Antoni de Pàdua, santa Llúcia, sant Andreu, Nostra Senyora de Lourdes i sant Antoni Abad per a l'església de Nostra Senyora de Montserrat. En la caixa es troba el text: "Parròquia de Ntra. Sra. De Montserrat. Dibujo del Sr. F. Labarta".

Fotografia dels vitralls del finestral de l'església de sant Just i Pastor amb l'escena de l'adoració dels reis d'Orient a l'infant Jesús.

Fotografia del projecte del vitrall del finestral de l'església de sant Just i Pastor de Barcelona amb l'escena de l'adoració dels reis d'Orient a l'infant Jesús. Hi ha inscripcions en llatí en la part superior i inferior de l’escena dins d'una cartel·la: "JESUS NATUS ET NOBIS VENITE ADOREMUS". En la part superior una traceria amb trilobals i quadrilobals.

Fotografia dels vitralls del finestral de l'església de sant Just i Pastor amb l'escena de l'adoració dels reis d'Orient a l'infant Jesús.

Fotografia del projecte del vitrall del finestral de l'església de sant Just i Pastor de Barcelona amb l'escena de l'adoració dels reis d'Orient a l'infant Jesús. Hi ha inscripcions en llatí en la part superior i inferior de l’escena dins d'una cartel·la: "JESUS NATUS ET NOBIS VENITE ADOREMUS". En la part superior una traceria amb trilobals i quadrilobals.

Fotografies de dos vitralls per als finestrals de l'església de sant Just i Pastor amb l'escena del miracles dels pans i els peixos i la presentació de Jesús infant al temple

Fotografies dels projectes de dos vitralls per als finestrals de l'església de sant Just i Pastor de Barcelona amb l'escena del miracle dels pans i els peixos i la presentació de Jesús infant al temple. En la part superior una traceria amb trilòbals i quadrilòbals.

Dibuix de rosassa amb la Trinitat per a l'església de Betlem

Dibuix de vitrall de rosassa per a l'esglèsia de Betlem de Barcelona. Conté una representació de la Trinitat i al voltant de les imatges el text "+ Filius meus es tu ego hodie cenui te +". Al marge inferior dret a llapis: "Roseto Betlem / E: 1:10". En el revers, a bolígraf: "Sr. Navarro. Pl. Letamendi, 10", que es tractava de l'adreça del taller de l'artista, Llucià Navarro.

Fotografies de vitralls amb la representació de la Mare de Déu de Guadalupe i la Mare de Déu d'Antipolo, per a la capella de les Verges americanes de l'església del Sagrat Cor del Tibibado.

Fotografies de projectes per a vitralls amb la representació de la Mare de Déu de Guadalupe i la Mare de Déu d'Antipolo, per a la capella de les Verges americanes de l'església del Sagrat Cor del Tibidabo. En la part posterior a llapis el número: "400".

Fotografies de vitralls amb la representació de quatre Verges, per a la capella de les Verges americanes de l'església del Sagrat Cor del Tibibado.

Fotografies de projectes per a vitralls amb la representació de quatre Verges: Nostra Senyora de la Caritat del Cobre, Nostra Senyora d'Antipolo, Mare de Déu de Luján i Nostra Senyora de Guadalupe, per a la capella de les Verges americanes de l'església del Sagrat Cor del Tibidabo.

Dibuix de vitrall per a finestral amb la imatge de la presentació de la Verge nena al temple pel convent de la Presentació de Barcelona

Dibuix de projecte per a finestral amb la representació de la presentació de la Verge nena al temple, pel convent de la Presentació de Barcelona. En la part inferior, el text "B, Escala 1:10". En la part posterior un text a llapis de lectura dubtosa.

Fotografies de vitralls per a finestra amb figures d'àngels per al Col·legi de l'Assumpció

Fotografies de projectes de vitralls amb figures d'àngels cantaires per a l'església del Col·legi de l'Assumpció que anteriorment havia estat l'antiga capella de Torre Girona. La comunitat de monges assuncionistes creen una escola en el que havia estat l'antiga casa i capella dels Girona a Pedralbes, posteriorment aquest espai passa la Universitat Politècnica de Barcelona. Actualment en l'església dessacralitzada al 1985 acull la supercomputadora MareNostrum.

Fotografia de vitrall per a finestra amb la representació de la Immaculada i del Cor Eucarístic per la l'Església del Perpetu Socors

Fotografia de projecte de vitrall per a finestra de dos badius, en el de l'esquerra es troba la representació de la Immaculada i en el de la dreta Jesucrist amb el calze i l'Hòstia Sagrada com a símbol del Cor Eucarístic. Als peus en unes cartel·les es troba el nom. En la part superior del projecte hi ha escrites indicacions tècniques en el de la esquerra: ROJO-AZUL-VERDE A / en el de la dret: ROJO-AZUL-VERDE B En la part posterior es troba el segell de l'empresa de fotografia: SANS Y PIJUAN / PTA ANGEL, 23

Fotografia de vitrall per a finestra amb la representació de la Immaculada i del Cor Eucarístic per la l'Església del Perpetu Socors

Fotografia de projecte de vitrall per a finestra de dos badius, en el de l'esquerra es troba la representació de la Immaculada i en el de la dreta Jesucrist amb el calze i l'Hòstia Sagrada com a símbol del Cor Eucarístic. Als peus en unes cartel·les es troba el nom, En la part superior del projecte hi ha escrites indicacions tècniques en el de la esquerra: ROJO-AZUL-VERDE A / en el de la dret: ROJO-AZUL-VERDE B En la part posterior es troba el segell de l'empresa de fotografia: SANS Y PIJUAN / PTA ANGEL, 23

Fotografia de vitrall per a finestra amb la representació de sant Climent i sant Gaietà per la l'Església del Perpetu Socors

Fotografia de projecte de vitrall per a finestra de dos badius, en el de l'esquerra es troba la representació de sant Climent la figura es la mateixa que la de sant Gerard RIG-0468-005 i en el de la dreta sant Gaietà. Als peus en unes cartel·les es troba el nom dels sants. En la part superior del projecte el text: ROJO-VERDE-AZUL. En la part posterior es troba el segell de l'empresa de fotografia: SANS Y PIJUAN / PTA ANGEL, 23

Fotografia de vitrall per a finestra amb la representació de la Mare de Déu del Pilar i de Crist Redemptor per la l'Església del Perpetu Socors

Fotografia de projecte de vitrall per a finestra de dos badius, en el de l'esquerra es troba la representació de la Mare de Déu del Pilar i en el de la dreta de Crist Redemptor. Als peus en unes cartel·les es troba el nom de les imatges.

Dibuix de motiu decoratiu amb la representació de la reina Maria d'Aragó per als finestrals del cimbori de la Catedral de Barcelona

Dibuix de motiu decoratiu amb la representació de la reina Maria d'Aragó per als finestrals del cimbori de la Catedral de Barcelona. Aquests vitralls van ser destruïts el 19 de juliol de 1938 al caure una bomba als peus de la Catedral. Les obres van anar a càrrec de l'arquitecte August Font i Carreras

Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació de sant Sever per al cimbori de la Catedral de Barcelona

Dibuix de vitrall on surt representat el bisbe de Barcelona sant Sever amb el bàcul i la mitra. El dibuix de vitrall s'atribueix al vitraller Lluís Dietrich. És un motiu per als vitralls del cimbori de la Catedral de Barcelona, realitzats el 1913 i desapareguts el 1936 arran del bombardeig per part de l'aviació italiana a la ciutat de Barcelona amb motiu de la Guerra Civil Espanyola.

Pàgina de mostrari 14, número de mostrari nº 37, nº 38, nº 39, nº 40

Fotografies de detalls del vitrall del finestral amb la representació del quatre evangelistes de la Catedral de Barcelona. El vitrall original es va realitzar entre el 1513-1515. El projecte de la vidriera dels 4 Evangelistes va ser realitzar pel pintor Perot (Pedro) Nunyes, Gil Fontanet en va fer el patró i Jaume Fontanet cobrà pel contracte de realització de la peça i pel teixit del filat metàl·lic.

Fotografia dels vitralls del finestral de l'església de sant Just i Pastor amb l'escena de la presentació de Jesús infant al temple.

Fotografia del projecte del vitrall per al finestral de l'església de sant Just i Pastor de Barcelona, amb l'escena de la presentació de Jesús infant al temple. En el centre hi ha l'escena de la presentació de Jesús infant al temple de Jerusalem davant dels sacerdots. Hi ha inscripcions en llatí en la part superior i inferior de l’escena dins d'una cartel·la: "LUMEN AD REVELATIONEM GENTIUM ET GLORIAM PLEBIS TUAE ISRAEL". En la part superior una traceria amb trilobals i quadrilobals. En la part posterior una X a llapis.

Dibuix de vitrall per a finestra amb l'escena de la flagel·lació de l'església Conventual de Santa Catalina (Pares Dominics)

Dibuix de vitrall amb l'escena del flagel·lament de Jesús. Es veu a Jesús lligat a una columna mentre tres homes el fuetegen. En la part inferior té escrita la lletra B. També a llapis: "recuerdo de vs familias" (aquesta paraula guixada i en el seu lloc "devotos").

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses (una noia amb ombrel·la i un portador de paquets) en un paisatge presidit pel mont Fuji per a la casa Lluís Ribas

Dibuix de vitrall per a finestral. El vitrall original decora la tribuna del menjador que dóna al pati interior. A la part dreta, una figura femenina passeja per un jardí protegint-se del sol sota una ombrel·la i que es distrau mirant unes grues que té al seu costat. Al seu darrera, formant el conjunt dels finestrals de més a l’esquerra, un servent transporta uns paquets. Al paisatge del camper de la composició és recrea el mont Fuji, tema recurrent en el art japonès i que traspassarà a les representacions en vitralls. Tot el conjunt està emmarcat per una bordura i dues flors heràldiques de paulònia. El mestre d'obra que va portar a terme l'edifici va ser: Antoni Serra Pujals. La propietat actual és la Fundació Patronat Ribas.

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses en un jardí per a la casa Lluís Ribas

Dibuix de vitrall per a finestral. El vitrall original decora la tribuna del menjador que dóna al pati interior. En aquest cas l’escena està repartida en tres finestrals, on es recrea un jardí de característiques molt semblants al primer disseny. Hi ha representades dues figures femenines vestides amb quimonos. La figura de la dreta es troba dempeus recolzada en una estructura de canyes mirant cap a l’altra figura femenina que porta una safata amb un servei de té. El mestre d'obra que va portar a terme l'edifici va ser: Antoni Serra Pujals. La propietat actual és la Fundació Patronat Ribas.

Fotografia de vitrall per a porta del menjador de la casa Comalat amb la representació d'una figura femenina passejant per un jardí arquitectònic.

Fotografia de vitrall per a porta del menjador del pis principal de la casa Comalat amb la representació a primer terme d'una figura femenina passejant per un jardí arquitectònic. Al camper es veuen d'esquena dues figures femenines més. Al camper un templet i a primer terme una font amb dos angelets.

Dibuix de vitrall per a finestra per a la casa Ferrer Vidal amb el motiu d'un tapís de Goya no identificat

Dibuix de vitralls per a les finestres interiors del primer pis que donen llum al pis principal de la casa Ferrer-Vidal. En aquesta finestra hi ha representat un tapís no identificat. Una figura masculina de cara a l'espectador subjecta amb una mà el que sembla botifarres, al camper un poble.

Dibuix de vitrall per a finestra per a la casa Ferrer Vidal amb el motiu del tapís de la Novillada de Goya

Dibuix de vitralls per a les finestres interiors del primer pis que donen llum al pis principal de la casa Ferrer-Vidal. En aquesta finestra hi ha representat un fragment del tapís de la vedellada, hi ha dibuix de tres figures masculines vestides també com a goyescos el central sosté una capa són els toreros que han de torejar el brau que mostra el disseny anterior (RIG-0072-001). El dibuix de vitrall està dividit en quadrícula per ser traspassat al cartró

Fotografia del vitrall del finestral amb la representació dels quatre evangelistes per la Catedral de Barcelona

Fotografia de vitrall de finestral hi ha representats els quatre evangelistes, cada un dins d'una fornícula, amb el camper reticulat. És un fragment de la part superior del vitrall, es veu el tronc i el cap dels evangelistes així com el capcer de les llancetes. Possible restauració de vitrall antic, el vitrall original es va realitzar entre el 1513-1515. El projecte de la vidriera dels 4 Evangelistes va ser realitzar pel pintor Perot (Pedro) Nunyes, Gil Fontanet en va fer el patró i Jaume Fontanet cobrà pel contracte de realització de la peça i pel teixit del filat metàl·lic. Es conserva un altre dibuix acolorit d'aquest vitrall en l'àmbit de Gràfics de de l'Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona.

Fotografies de vitrall per a finestra amb la representació de sant Llorens dedicada a Lorenzo Bonastre

Fotografia de vitrall per a finestra amb la representació de sant Llorens dedicada a D.Lorenzo Bonastre. La finestra és d'una sola llanceta amb arquitectura interior d'arc apuntat amb la figura de sant Llorenç presidint el vitrall amb una palma en la mà esquerra (símbol del martiri) i la graella en l'altra. Als peus un cartell amb el text: A la memòria de DON LORENZO BONASTRE, bienhechor insigne de esta parroquia. Segurament la parròquia és la de sant Agutí Nou de Barcelona, on se li va fer l'enterrament.

Dibuix de sant Francesc d’Assis

Dibuix de vitrall de sant Francesc d’Assis, sant italià fundador de l'ordre franciscà. El cap de la figura l'envolten coloms, animals que va domesticar i convivien amb ell. Imatge tipus escultòric.

Fotografia de vitrall per a finestres amb figures al·legòriques per al Banco Español de Crédito de Barcelona

Fotografia de projecte de vitralls per a finestres amb figures al·legòriques hi ha dos llancetes rectangulars en cada una un grup de persones en els de l'esquerra tres figures dues masculines i una femenina, la central porta un anyell als braços, l'altra figura masculina una pala i la figura femenina una poma a la mà. El grup de la dreta són tres figures femenines, la central porta un llibre sota el braç, la de l'esquerra un compàs i la de la dreta una escultura de la deessa Victòria en la mà esquerra. Conjunt projectat per al Banco Español de Crédito de Barcelona.

Dibuix de vitrall per a finestral amb la representació de les figures de: Jaume Balmes, Ramon Llull i Narcís Monturiol per al Col·legi Major Ramon Llull de Barcelona

Dibuix de vitrall per a finestral amb la representació de les figures de: Jaume Balmes, Ramon Llull i Narcís Monturiol per al Col·legi Major Ramon Llull de Barcelona. Cada figura està dibuixada en una obertura en la part inferior els noms dels personatges: BALMES / R.LLULL / MONTURIOL. I en la part superior també un text en llatí que correspon amb el títol de les obres de cada un d'ells. En el primer que correspon a Balmes: FILOSOFIA FUNDAMENTAL i dins d'un medalló la imatge d'una creu, en el del R. Llull: ARS MAGMA, dins del medalló el símbol de Déu, i en el del Monturiol: ICTÍNEO, també dins d'un medalló la imatge del submarí.

Resultats 1 a 100 de 199