UDC RIG-0198 - Dibuixos de motius decoratius per a vitralls amb tres representacions femenines que fan referència al es al·legories per una banda de les estacions (primavera, estiu i tardor ) i també a la música i al teatre per a la Villa Hispano àrab de Barcelona

ES ES MDB 3-401-02-05-04-01-RIG-0198

• [entre 1893 i 1899] (creation)

UDC

3 Dibuixos, paper, llapis (2 unitats reprogràfiques)

(1887 / 1984)

Dibuixos de motius decoratius per a vitralls amb tres representacions femenines que fan referència a les al·legories, per una banda de les estacions (primavera, estiu i tardor ), i també de la música i el teatre, per a la Villa Hispanoàrab de Barcelona. En la part posterior a llapis l'anotació de l'arxiu Granell, text manuscrit d'Eduard Blanxart.

Resta un únic original de vitrall.

Nota de publicació

BELTRÁN, C. "La villa hispanoárabe». Dins: BANCELLS, C. (ed.). Joies del Modernisme privat. Barcelona: Enciclopèdia de Catalunya, 2014, pp. 60-65.

Nota de publicació

BELTRÁN, C. Celestino Dupont (1859-1940) y el comercio de antigüedades en Cataluña: de la esfera privada al ámbito internacional. Trabajo de Fin de Máster [en línia]. Barcelona: Universidad de Barcelona, 2014. <http://diposit.ub.edu/dspace/handle/2445/60136> [consulta 17 març 2017].

Nota de publicació

BELTRÁN, C. “La Villa Hispanoárabe: Oriente en el Tibidabo”. Dins: Res Mobilis. Revista internacional de investigación en mobiliario y objetos decorativos, núm. 4, 2015, pp. 27-50.

Nota de publicació

BELTRÁN, C.; GIL, N. "La mujer transparente. Una aproximación a la evolución de la imagen femenina en el Modernismo". Dins: Actas del II Congreso Internacional Coupdefouet. Barcelona 25-28 de junio, 2015. En premsa.

La construcció de la casa va ser entre 1893-1899

• Caixa GF: AL0016, carpeta 089-091