Historicisme

Taxonomia

Codi

Nota(es) d'abast

Nota(es) sobre l'origen

Mostra la nota(es)

Termes jeràrquics

Historicisme

Termes equivalents

Historicisme

Termes associats

Historicisme

84 Descripció arxivística results for Historicisme

84 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Fotografia de vitrall per a claraboia amb un gran oval central flanquejat per dos escuts per al Palau del Marqués d'Alella

Fotografia de projecte per a vitrall per a claraboia amb un gran oval central flanquejat per dos escuts pel Palau del Marqués d'Alella. Aquest Palau també és conegut com Casa Muñoz Ramonet. La claraboia conservada presenta petites modificacions del projecte inicial. S'han substituït els dos escuts del Marquès d'Alella per dues lletres M ( de Muñoz Ramonet).Hi ha encunyat el segell del fotògraf: Estudi Sala Barcelona.

Dibuixos de vitralls per a finestres amb Jesucrist i el sagrat cor de Jesús i sant amb hàbit i capa negra amb una creu vermella

Dibuixos de vitralls per a finestres amb Jesucrist i el sagrat cor de Jesús i sant amb hàbit, capa negra i una creu vermella. Hi ha el segell de la casa "Rigalt, Granell y Cia", en la part inferior y 2Granell y Cia" en la part superior. A llapis en la part inferior "Antoni Cabestany, Aragon 222".

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses en un paisatge.

Dibuix per a vitrall per a finestra amb la representació d'una figura femenina i una altra masculina vestits a l'estil japonès dins d'un paisatge presidit pel mont Fuji, (és el mateix motiu que el projecte RIG-0344-001). Motiu recurrent en les representacions japoneses. La figura femenina mira al front, va vestida com una Geisha amb una ombrel·la oberta recolzada a l'espatlla i la figura masculina en l'altra punta de la composició mira a la figura femenina i va vestit com un samurai. Aquest a diferència del RIG-0344-001 està acolorit. Es tracta d'un vitrall per la casa de Lluís Ferrer Vidal, construida el 1901, obra de l'arquitecte Emili Sala Cortés.

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses en un paisatge.

Dibuix per a vitrall per a finestral amb la representació d'una figura femenina i una altra masculina vestits a l'estil japonès dins d'un paisatge presidit pel mont Fuji, (és el mateix motiu que el projecte RIG-0344-002). Motiu recurrent en les representacions japoneses. La figura femenina mira al front, va vestida com una Geisha amb una ombrel·la oberta recolzada a l'espatlla i la figura masculina en l'altra punta de la composició mira a la figura femenina i va vestit com un samurai. Hi ha diverses anotacions a llapis, en el lateral esquerra: Catedral ancho último lectura dubtosa i diverses anotacions numèriques amb les mesures. En la part inferior dues lletres A. Es tracta d'un vitrall per la casa de Lluís Ferrer Vidal, construida el 1901, obra de l'arquitecte Emili Sala Cortés.

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses en un jardí per a la casa Lluís Ribas

Dibuix de vitrall per a finestral. El vitrall original decora la tribuna del menjador que dóna al pati interior. En aquest cas l’escena està repartida en tres finestrals, on es recrea un jardí de característiques molt semblants al primer disseny. Hi ha representades dues figures femenines vestides amb quimonos. La figura de la dreta es troba dempeus recolzada en una estructura de canyes mirant cap a l’altra figura femenina que porta una safata amb un servei de té. El mestre d'obra que va portar a terme l'edifici va ser: Antoni Serra Pujals. La propietat actual és la Fundació Patronat Ribas.

Dibuixos de vitrall per a finestral amb figures japoneses (una noia amb ombrel·la i un portador de paquets) en un paisatge presidit pel mont Fuji per a la casa Lluís Ribas

Dibuix de vitrall per a finestral. El vitrall original decora la tribuna del menjador que dóna al pati interior. A la part dreta, una figura femenina passeja per un jardí protegint-se del sol sota una ombrel·la i que es distrau mirant unes grues que té al seu costat. Al seu darrera, formant el conjunt dels finestrals de més a l’esquerra, un servent transporta uns paquets. Al paisatge del camper de la composició és recrea el mont Fuji, tema recurrent en el art japonès i que traspassarà a les representacions en vitralls. Tot el conjunt està emmarcat per una bordura i dues flors heràldiques de paulònia. El mestre d'obra que va portar a terme l'edifici va ser: Antoni Serra Pujals. La propietat actual és la Fundació Patronat Ribas.

Dibuixos de plafons per a porta amb figures vestides d'època

Dibuix de vitralls de finestres quadrangulars amb diversos motius: personatges vestits d'època, vaixells, paisatges.... Formen part tots d'un mateix vitrall (porta de menjador) que anava destinat al Palau del doctor Salvador Andreu, de l'arquitecte Enric Sagnier, el disseny del vitrall és d'Oleguer Junyent.

Dibuixos de motius decoratius per a vitralls amb tres representacions femenines que fan referència al es al·legories per una banda de les estacions (primavera, estiu i tardor ) i també a la música i al teatre per a la Villa Hispano àrab de Barcelona

Dibuixos de motius decoratius per a vitralls amb tres representacions femenines que fan referència a les al·legories, per una banda de les estacions (primavera, estiu i tardor ), i també de la música i el teatre, per a la Villa Hispanoàrab de Barcelona. En la part posterior a llapis l'anotació de l'arxiu Granell, text manuscrit d'Eduard Blanxart.

Dibuix del vitrall per al finestral de la façana de l'oficina bancària Casal de l'Estalvi

Dibuix del vitrall per al finestral de la façana de l'oficina bancària Casal de l'Estalvi i que dóna llum a la sala d'actes. És una obertura de forma triangular acabada en arc apuntat, és una proposta d'ornamentació que no serà la definitiva. En el centre dins d'una forma circular amb corona en la part superior i trobem representats tres escuts (semblen el de Catalunya i de Barcelona). A banda i banda dos motius decoratius, el camper és una retícula de formes hexagonals. En la part inferior hi ha dibuixada una franja amb una seriació de flors de la carxofera. En la part posterior diversos corquis a llapis.

Dibuix del vitrall per al finestral de la façana de l'oficina bancària Casal de l'Estalvi

Dibuix del vitrall per al finestral de la façana de l'oficina bancària Casal de l'Estalvi i que dóna llum a la sala d'actes. És una obertura de forma triangular acabada en arc apuntat, és una proposta d'ornamentació que serà la definitiva. En el centre dins d'una forma quadrilòbul amb corona en la part superior i trobem representats quatre escuts (e pot identificar el de Catalunya, Barcelona i un amb una guardiola.) A cada banda tres escut més això com cinc en la franja inferior. Són escuts de diverses ciutats de Catalunya: Barcelona, Tarragona, Girona, Lleida, Reus, Tàrrega, Balaguer... Els camper és una retícula de peces circulars (cibes) Al voltant un bordó vegetal.

Dibuix de vitralls per a finestres amb motius decoratius

Dibuix de vitrall per a finestra amb quatre obertures, les dues primeres més amples que les altres dues, amb tarja. La part de les obertures verticals està dibuixat per ser executat en vidre a l'àcid, les targes i el vidre vertical de més a la dreta està dibuixat per anar pintat. La decoració recorda els repertoris barrocs, garlandes, espirals.... Hi ha diverses anotacions a llapis, en la part superior: ? En vidrio doble, a baix a la dreta: Escala 1:10. Al centre les mides. En la part posterior tenim l'adreça: rosa chanfal carabasa / escudellers.

Dibuix de vitrall per a rosassa per a la parròquia de la Mare de Déu de Núria de Barcelona

Dibuix de vitrall de rosassa circular per a la parròquia de la Mare de Déu de Núria de Barcelona, instal·lat quan es va fer la reforma per passar d'església conventual a parroquial. En la part interna un quadrilòbul amb un òcul central. En cada un dels lòbuls hi ha la representació d'un querubí, a l'òcul central trobem l'Esperit Sant (colom) amb les ales exteses de les que sorgeixes raigs de llum.

Dibuix de vitrall per a rosassa per a l'antiga església de l'Hospital del Sagrat Cor

Dibuix de vitrall de rosassa amb motius vegetals i florals. Al marge superior dret a llapis: Nº 2 i en el marge inferior esquerra a tinta: Escala 1 por 10. Correspon, encara que amb modificacions posteriors, a la rosassa de la actual parròquia de sant Eugeni I Papa que va ser creada el 1945 per un decret del bisbe Dr. Gregorio Modrego, aprofitant la capella de l´Hospital de Nostra Senyora del Sagrat Cor construïda entre el 1880 i el 1888 pel mestre d'obres Jeroni Granell i Mundet.

Dibuix de vitrall per a rosassa amb motius florals i vegetals, la serra i el lliris per a l'església de l'Immaculat Cor de Maria.

Dibuix de vitrall per a rosassa amb motius florals i vegetals, la serra i el lliris símbol de sant Josep en el òcul central i querubins en els òculs més exteriors. es troba diverses anotacions a llapis: Llamas i el dibuix del sagrat cor / Fondo de morado a verde, flores de capuchinas a rosellas lectura dubtosa. Per a l'església Immaculat Cor de Maria obra de l'arquitecte Joan Martorell i Montells

Dibuix de vitrall per a porta amb ornamentació floral i vegetal per a l'església del Col·legi de les Dominiques de la Presentació de Barcelona

Dibuix de vitrall per a portes amb motius ornamentals distribuïts en dues llancetes de disseny paral·lel, de motius florals i vegetals amb unes filactèries amb inscripcions; a la part superior, un òcul quadrilòbul de motius florals, i al centre un querubí. En aquest punt el disseny final difereix de l’esbós, ja que al vitrall hi ha la imatge de la mare fundadora de l'orde, Marie Poussepin.

Dibuix de vitrall per a finestres amb decoració vegetal per a l'exposició Universal de Barcelona de 1888

Dibuix de vitrall per a finestres. Hi ha representades dues finestres la de l'esquerra de menor dimensió que la de la dreta amb acabament semicircular. La decoració es basa en unes bordura que alterna formes vegetals amb peces circulars amb una creu un aspa en el seu interior. El camper és una retícula de peces quadrangulars. Al marge inferior dret hi ha el segell de la casa Rigalt, Granell y Cia, però el dibuix sembla anterior a la creació d'aquesta empresa, ja que per el text que hi consta en la part inferior: aprobado, cuidando de que los colores de fondos y piezas rectilíneas van enteros. V del Parque. Sembla que siguin uns vitralls destinats a un edifici de l'exposició Universal de 1888, en la que A. Rigalt sabem que va participar realitzant els vitralls del Café Restaurant i del Palau de ciències i congressos. En el marge inferior dret el text: Escala 1:10 i en la part superior una anotació numèrica amb una suma.

Dibuix de vitrall per a finestral per a les galeries del pati central de la casa del Sr. Conde Sicart

Dibuix de vitrall per a finestral de la galeria del pati central de la casa del comte de de Sicart. Segurament el vitrall es va dissenyar amb motiu de la reforma que va realitzar l'arquitecte Enric Fatjó a la casa que tenia el comte de Sicart a la plaça de Catalunya, 2, actualment desapareguda. És una obertura amb tarja semicircular hi ha una decoració ornamental feta a base d'una seriació de rectangles d'angles amb arrodonits uns amb motius florals dins de formes circulars i altres de motius vegetals dins de formes romboïdals. La part central son dues obertures de camper reticulat romboïdal amb peces circulars en les interseccions del que figuren que són els ploms i dues sanefes horitzontals amb motius vegetals. En la part superior es troba el text: Proyecto de reforma de los ventanales de la galeria del patio central de la casa del Sr. Conde de Sicart. En la part inferior: Escala 1:10 i la signatura. E. Fatjo Torras Arq.

Dibuix de vitrall per a finestral amb rosassa superior per al cambril del Monestir de Montserrat

Dibuix de finestral amb dues obertures verticals i rosassa polilobulada en la part superior. En les obertures verticals hi ha dos models decoratius el de l'esquerra unes formes romboïdals amb peces circulars de colors i un cel estrellat en la part superior, en de la dreta seriació deformes geomètriques romboïdals amb motius vegetals en l'interior. El motiu finalment traspassat en vidre és el de la dreta. En la part superior una rosassa on es combinen els lliris amb els Gira-sols. En la part posterior un senzill dibuix d'una creu

Dibuix de vitrall per a finestral amb la representació de la Verge nena amb santa Anna pel convent de la Presentació de Barcelona

Dibuix de projecte per a finestral amb la representació de la Verge nena amb santa Anna per al convent de la Presentació de Barcelona. En la part superior, a llapis: "Sr. Riera, 2 ventanals convent Presentación" [lectura dubtosa]. En la part del darrera "Raventós (?) Aragó, 92 [lectura dubtosa] / 8012 escuts".

Dibuix de vitrall per a finestral amb la representació de la Mare de Déu i el nen per a l'església del Col·legi de les Dominiques de la Presentació de Barcelona

Dibuix de vitrall per a finestral. El motiu del vitrall figuratiu es distribueix en dues llancetes, en una hi ha representat el nen Jesús i en l’altra la Mare de Déu i el nen en braços. Es troben emmarcats dins d’una arquitectura gòtica de formes lobulades. Als peus de les figures hi ha decoració geomètrica.

Dibuix de vitrall per a finestral amb la imatge de la presentació de la Verge nena al temple pel convent de la Presentació de Barcelona

Dibuix de projecte per a finestral amb la representació de la presentació de la Verge nena al temple, pel convent de la Presentació de Barcelona. En la part inferior, el text "B, Escala 1:10". En la part posterior un text a llapis de lectura dubtosa.

Dibuix de vitrall per a finestra per la casa Cortés

Dibuix de vitrall per a finestra amb dues obertures, de gran senzillesa ornamental. El camper és una retícula quadrangular amb peces circulars en les interseccions, una fi març envolta el perímetre de les obertures, en la part inferior fulles d'acant. Hi ha una rectificació a llapis a sobre dels motius vegetals, repertori decoratiu rococó. Hi ha text escrit a llapis: "Sr. D. Fernando Cortés. R. Catalunya, 96 bis pral. Sres. Cortés". Es tracta d'un edifici construït per l'arquitecte Enric Sagnier.

Dibuix de vitrall per a finestra per a la casa Ferrer Vidal amb el motiu del tapís del Berenar al riu Manzanares de Goya

Dibuix de vitralls per a les finestres interiors del primer pis que donen llum al pis principal de la casa Ferrer-Vidal. En aquesta finestra hi ha representat un fragment del tapís del Berenar, hi ha representat a primer terme un gos que olora alguna cosa del terra, mentre que al fos dos homes parlen, l'escena transcorreal camp. El dibuix de vitrall està dividit en quadrícula per ser traspassat al cartró. En la part posterior hi ha l’esbós d'una petita finestra.

Dibuix de vitrall per a finestra per a la casa Ferrer Vidal amb el motiu del tapís del Berenar al riu Manzanares de Goya

Dibuix de vitralls per a les finestres interiors del primer pis que donen llum al pis principal de la casa Ferrer-Vidal. En aquesta finestra hi ha representat un fragment del tapís del Berenar. Veiem el dibuix de vitrall d'una noia vestida como una goyesca que mira de cara a l'espectador, penjat del braç un cistell, al darrera al camper altres figures, l'escena passa al camp . El dibuix de vitrall està dividit en quadrícula per ser traspassat al cartró.

Dibuix de vitrall per a finestra per a la casa Ferrer Vidal amb el motiu del tapís del Berenar al riu Manzanares de Goya

Dibuix de vitralls per a les finestres interiors del primer pis que donen llum al pis principal de la casa Ferrer-Vidal. En aquesta finestra hi ha representat un fragment del tapís del Berenar. Un grup de homes i dones estan asseguts a terra menjant i bevent tots vestits com a goyescos L'escena passa al camp . El dibuix de vitrall està dividit en quadrícula per ser traspassat al cartró.

Dibuix de vitrall per a finestra per a la casa Ferrer Vidal amb el motiu del tapís de la Novillada de Goya

Dibuix de vitralls per a les finestres interiors del primer pis que donen llum al pis principal de la casa Ferrer-Vidal. En aquesta finestra hi ha representat un fragment del tapís de la vedellada, hi ha dibuix de tres figures masculines vestides també com a goyescos el central sosté una capa són els toreros que han de torejar el brau que mostra el disseny anterior (RIG-0072-001). El dibuix de vitrall està dividit en quadrícula per ser traspassat al cartró

Dibuix de vitrall per a finestra per a la casa Ferrer Vidal amb el motiu del tapís de la Novillada de Goya

Dibuix de vitralls per a les finestres interiors del primer pis que donen llum al pis principal de la casa Ferrer-Vidal. En aquesta finestra hi ha representat un fragment del tapís de la vedellada, en un primer terme un noi (vestit goyesco) agafa un brau, al seu darrera altres figures observen l'escena. El dibuix de vitrall està dividit en quadrícula per ser traspassat al cartró

Dibuix de vitrall per a finestra per a la casa Ferrer Vidal amb el motiu del tapís de la Novillada de Goya

Dibuix de vitralls per a les finestres interiors del primer pis que donen llum al pis principal de la casa Ferrer-Vidal. En aquesta finestra hi ha representat el tapís de la vedellada, en aquest dibuix de vitrall es veu el brau subjectat per un noi i dos toreros amb el capot tots tres vestits de goyescos, al seu darrer altres figures que observen l'escena. Aquest dibuix de vitrall és la fusió d'altres dos projectes (RIG-0072-001, RIG-0072-002).

Dibuix de vitrall per a finestra per a la casa Ferrer Vidal amb el motiu d'un tapís de Goya no identificat

Dibuix de vitralls per a les finestres interiors del primer pis que donen llum al pis principal de la casa Ferrer-Vidal. En aquesta finestra hi ha representat un tapís no identificat. Una figura masculina de cara a l'espectador subjecta amb una mà el que sembla botifarres, al camper un poble.

Dibuix de vitrall per a finestra casa Rómulo Bosch y Alsina

Dibuix de vitrall per a finestra de dues obertures amb tarja en la part superior. Representen dos models per una mateixa vidriera. La part decorada és la de la tarja. En la de la dreta, que porta la lletra A, hi han representades flors de la carxofera amb tiges ondulants. En la de l'esquerra, que porta la lletra B, gira-sols, fulles i tiges ondulant. La part superior de cada una de les obertures verticals també porta decoració floral, i la de la dreta té dibuixada una retícula del vidre així com la bordura que decora la part inferior amb motius en ziga-zaga. El que es va realitzar finalment i encara es conserva és el motiu A. Així també ho indica el dibuix del vitrall mateix, amb text escrit en la part superior a tinta: "Casa de D. Romulo Bosch y Alsina Plaza de Cataluña Vidriera, 1ª solucion". En la part inferior dreta: "Escala de 1 por 25 mts / Barcelona 30 septiembre 19152 i el segell "Bassegoda Arq.". En la part posterior diversos dibuix de vitralls a tinta i text "R. Cataluña 11, baldosas 48x 48 / Bailen, 175" i un text il·legible. Estil neogòtic.

Dibuix de vitrall per a finestra amb motius vegetals, circulars per al Col·legi Jesús-Maria de Barcelona

Dibuix de vitrall per a finestra amb acabament en arc apuntat. En l'obertura central formes circulars entrellaçades amb motius vegetals en el interior, bordura de formes vegetals. És una finestra del col·legi Jesús-Maria de Barcelona obra de l'arquitecte E. Sagnier. En el marge inferior dret el text. Escala 1:10. Vidr 475 hierros 175 Total 650. En la part del darrera un croquis de la finestra i el text: S. Sagnier / Jesus-Maria lectura dubtosa

Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació de sant Sever per al cimbori de la Catedral de Barcelona

Dibuix de vitrall on surt representat el bisbe de Barcelona sant Sever amb el bàcul i la mitra. El dibuix de vitrall s'atribueix al vitraller Lluís Dietrich. És un motiu per als vitralls del cimbori de la Catedral de Barcelona, realitzats el 1913 i desapareguts el 1936 arran del bombardeig per part de l'aviació italiana a la ciutat de Barcelona amb motiu de la Guerra Civil Espanyola.

Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació de papagais i l'escut de Catalunya per la Catedral de Barcelona

Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació de papagais i l'escut de Catalunya. Correspon al motiu decoratiu del camper dels vitralls medievals de sant Joan Evangelista i sant Pere de l'àbsis de la Catedral de Barcelona. Segurament es un model per a una restauració.

Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació de papagais i l'escut de Catalunya per la Catedral de Barcelona

Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació de papagais i l'escut de Catalunya. Correspon al motiu decoratiu del camper dels vitralls medievals de sant Joan Evangelista i sant Pere de l'àbsis de la Catedral de Barcelona. Segurament es tracta d'un model per a una restauració.

Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació de l'escut de la ciutat de Barcelona per la Catedral de Barcelona

Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació de l'escut de la ciutat de Barcelona. Correspon al motiu decoratiu del camper dels vitralls medievals de sant Esteve i sant Nicolau de l'àbsis de la Catedral de Barcelona. Segurament es un model per a una restauració.

Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació de l'escut de la ciutat de Barcelona per la Catedral de Barcelona

Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació de l'escut de la ciutat de Barcelona. Correspon al motiu decoratiu del camper dels vitralls medievals de sant Esteve i sant Nicolau de l'àbsis de la Catedral de Barcelona. Segurament es un model per a una restauració.

Dibuix de vitrall per a finestra amb l'àliga com a símbol de sant Joan Evangelista

Dibuix de vitrall per a finestra rectangular. En la part central i dintre d'una figura circular hi ha projectat el dibuix de vitrall d'una àliga amb nimbe, símbol de sant Joan Evangelista. El camper té formes vegetals que recorden les flors de lotus però de reminiscències egípcies, al voltant una bordura de línies en ziga-zaga envoltades de formes vegetals. Hi ha diverses anotacions a llapis, en la part superior les mesures 66 x 42 / Sr. Avellana, en la part inferior moros canela lectura dubtosa / escala 1:5 / 4 intensos / D. Pedro Avellana /nº 134 agrup. V Vª S. Olegario.

Dibuix de vitrall per a finestra amb garlandes de llaç i motius vegetals i ornamentals en la part inferior per al sr.Amadeo Maristany

Dibuix de vitrall per a finestra amb garlandes de llaç i motius vegetals i ornamentals en la part inferior per al Sr. Amadeo Maristany. Hi ha diverses anotacions: en la part superior: Sr. D. Amadeo Maristany, un text il·legible, i en la part inferior: Escala 1:10. Edifici construït per Bonaventura Bassegoda i Amigó.

Dibuix de vitrall per a finestra amb copa amb flors coronant una estructura decorativa de formes geomètriques i vegetals amb volutes de fulles d'acant, la part superior també hi trobem una estructura arquitectònica amb formes vegetals.

Dibuix de vitrall per a finestra amb copa amb flors coronant una estructura decorativa de formes geomètriques i vegetals amb volutes de fulles d'acant, la part superior també es troba una estructura arquitectònica amb formes vegetals. En la part inferior hi ha el text Paseo de Gracia esquina Provenza. És un dibuix inspirat en els repertoris ornamentals barrocs. En el marge inferior dret: Escala 1-10.

Dibuix de vitrall per a claraboia per la casa d'Itàlia a Barcelona

Dibuix de vitrall per a claraboia en la part central hi ha la lloba capitolina amb Ròmul i Rem al voltant decoració de fulles d'acant, bordura de vidre mosaic irregular amb una greca. Hi ha diverses anotacions numèriques al voltant del dibuix i en la part posterior. En la part inferior el text: S. Porcel Arqt / Casal italià / Escala 1:20.

Dibuix de vitrall per a claraboia amb un gran oval central flanquejat per dos escuts per al Palau del Marqués d'Alella

Dibuix de vitrall per a claraboia amb un gran oval central flanquejat per dos escuts per al Palau del Marqués d'Alella. Aquest Palau també és conegut com Casa Muñoz Ramonet. La claraboia conservada presenta petites modificacions del projecte inicial. S'han substituït els dos escuts del Marquès d'Alella per dues lletres M (per Muñoz Ramonet). Petit croquis a llapis a la part de darrera

Dibuix de vitrall per a claraboia amb motius vegetals i ornamentals

Dibuix de vitrall per a claraboia rectangular, hi ha dos models decoratius que estan indicats amb les lletres A y B. La decoració és d'estil neoclàssica amb vegetació que s'entrellaça. Al centre un medalló. Els vidres d'una de les propostes són una retícula quadrangular amb peces circulars en les interseccions del plom, en l'altra és vidre llis. Hi ha moltes inscripcions a llapis al voltant del projecte, sobretot indicant les mesures i una al costat de la lletra A que indica el preu 900 ptas . Cal ressaltar la inscripció a tinta de la part superior: Dr Botey Rosellón 166. El dr.Ricardo Botey Ducoing (1855-1927) va instal·lar la seva clínica i habitatge al carrer Rosselló 166 el 1898. A l'esquerra: Escala 1:10

Dibuix de vidre a l'àcid per a les finestres del cancell de l'oficina bancària Casal de l'Estalvi

Dibuix de vidre a l'àcid per al cancell de l'oficina bancària Casal de l'Estalvi. Actualment desaparegut però és coneix gràcies a unes imatges publicades a la revista Arquitectura y Construcción del 1917. Hi ha representades dues finestres en les que el dibuix de l'àcid fa un arc tudor en la part superior. En els àngels decoració vegetal de fulles d'acant. A mitja alçada es troba una bordura horitzontal amb rodes i motius estrellats en l'interior, a continuació una part del vidre amb motiu ratllat per fer-ho amb alternança mate i brillant. Rematant el conjunt es repeteix la mateixa bordura amb rodes. També es troben diverses anotacions a llapis. En la part superior: Caja de Pensiones / los alzados son todos iguales, en el lateral esquerra: Tot mate, en l’angle inferior dret: Escala 1:10, així com diverses mesures. En la part posterior un croquis de la part superior amb el text: Caja Pensiones / de todos solamente en la parte alta.

Dibuix de porta de cancell amb motius vegetals i florals per al passeig de Gràcia, 19

Dibuix de porta de cancell amb moitus vegetals i florals per a l'edifici del passeig de Gràcia, 19 de Barcelona. En la part superior a llapis el text següent: "En cristal liso grabado a 4 tintas importe total puesto en la estación 400 pesetas. A. Rigalt y Ca" [lectura dubtosa]. En la part inferior a tinta: "Paseo de Gracia, 19". En la part posterior un croquis i el text "A. Rigalt y Ca.".

Dibuix de plafó paisatge arquitectònic

Dibuix de vitrall d'un paisatge arquitectònic, sembla que el paisatge es vegi a través d'una finestra ja que hi ha un motiu arquitectònic que envolta el perímetre del dibuix de vitrall, al camper un paisatge amb un riu i un castell.

Dibuix de motiu decoratiu amb la representació del Bisbe Joan Jaume Loris per als finestrals del cimbori de la Catedral de Barcelona

Dibuix de motiu decoratiu amb la representació del Bisbe Joan Jaume Loris per als finestrals del cimbori de la Catedral de Barcelona. Aquests vitralls van ser destruïts el 19 de juliol de 1938 al caure una bomba als peus de la Catedral. Les obres van anar a càrrec de l'arquitecte August Font i Carreras

Dibuix de motiu decoratiu amb la representació de la reina Maria d'Aragó per als finestrals del cimbori de la Catedral de Barcelona

Dibuix de motiu decoratiu amb la representació de la reina Maria d'Aragó per als finestrals del cimbori de la Catedral de Barcelona. Aquests vitralls van ser destruïts el 19 de juliol de 1938 al caure una bomba als peus de la Catedral. Les obres van anar a càrrec de l'arquitecte August Font i Carreras

Dibuix de motiu decoratiu amb la representació de l'arquebisbe de Narbona Guifré per als finestrals del cimbori de la Catedral de Barcelona

Dibuix de motiu decoratiu amb la representació de l'arquebisbe de Narbona Guifré per als finestrals del cimbori de la Catedral de Barcelona. Aquests vitralls van ser destruïts el 19 de juliol de 1938 al caure una bomba als peus de la Catedral. Les obres van anar a càrrec de l'arquitecte August Font i Carreras

Dibuix de motiu decoratiu amb la representació de Pere el Cerimoniós per als finestrals del cimbori de la Catedral de Barcelona

Dibuix de motiu decoratiu amb la representació de Pere el Cerimoniós per als finestrals del cimbori de la Catedral de Barcelona. Aquests vitralls van ser destruïts el 19 de juliol de 1938 al caure una bomba als peus de la Catedral. Les obres van anar a càrrec de l'arquitecte August Font i Carreras

Dibuix de motiu decoratiu amb la representació de Francesc Sans i Sala per als finestrals del cimbori de la Catedral de Barcelona

Dibuix de motiu decoratiu amb la representació de Francesc Sans i Sala per als finestrals del cimbori de la Catedral de Barcelona. Aquests vitralls van ser destruïts el 19 de juliol de 1938 al caure una bomba als peus de la Catedral. Les obres van anar a càrrec de l'arquitecte August Font i Carreras

Dibuix de lluneta amb cistell amb flors per a la casa de Ronda sant Pere, 52.

Dibuix de lluneta amb cistell amb flors per a la casa de Ronda sant Pere, 52. En la part superior l'anotació manuscrita: Ronda S. Pedro 52 / Sr. Rigalt dicen que se ponga vidrio depulido (sin grabado) si le parece que sea vidrio doble. Puede mandar colocarlo enseguida / Barba. En el marge inferior dret Escala 1-10.