Catàleg comercial de la col·lecció Kitchen & Table de l'empresa Acinox de Barcelona. Acinox va produir les pinces de gel en el període 1993-1998. Inclou tarifa de preus i full de catàleg on apareixen les pinces de gel dissenyades per André Ricard.
Full del catàleg comercial de la col·lecció Kitchen & Table de l'empresa Acinox de Barcelona, amb el mostrari de productes per a la restauració, on apareixen les pinces de gel dissenyades per André Ricard. Acinox les va produir en el període 1993-1998, va fer un nou embalatge i les va fabricar en tres nous colors: negre, verd i lila.
Full del catàleg comercial de la col·lecció Kitchen & Table de l'empresa Acinox de Barcelona, amb el mostrari de productes per a la restauració, on apareixen le spinces de gel dissenyades per André Ricard. Acinox va produir les pinces de gel en el període 1993-1998.
Full del catàleg comercial de la col·lecció Kitchen & Table de l'empresa Acinox de Barcelona, amb la tarifa de preus. Acinox va produir les pinces de gel dissenyades per André Ricard en el període 1993-1998.
Full del catàleg comercial de la col·lecció Kitchen & Table de l'empresa Acinox de Barcelona, amb la tarifa de preus. Acinox va produir les pinces de gel dissenyades per André Ricard en el període 1993-1998 en tres nous colors: negre, verd i lila.
Fotografia amb imatge d'André Ricard treballant al seu estudi. Es veuen prototips de flascons de productes de perfumeria i un prototip dels flascó Quorum.
Vista de l'exposició realitzada a l'inflable del BCD (Barcelona Centre de Disseny). El muntatge estava realitzat de manera econòmica i sostenible amb cartó.
Inflable del BCD situat a la Diagonal de Barcelona, a la zona on actualment està el centre comercial l'Illa, on es celebraven exposicions i altres accions per a la promoció i divulgació del disseny. En aquest cas es presentava una mostra sobre l'evolució de la forma i la funció dels envasos.
Dos esbossos amb idees sobre la forma de la Torxa Olímpica i la inclusió dels personatges que Picasso va crear per a la façana del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya. Inclou nota manuscrita de Ricard.
Esbós d'un possible disseny de la Torxa Olímpica on es planteja l'opció de col·locar al puny cinc peces cilíndriques de fusta, una de cada continent. Inclou notes manuscrites de Ricard.
Dos esbossos amb idees sobre els possibles materials per a la fabricació de la Torxa Olímpica. Ricard plantejava utilitzar vidre macís per a la copa del cremador i alumini i fusta per al cos de la Torxa Olímpica.
Cinc esbossos amb idees sobre el disseny de la Torxa Olímpica i la copa del cremador. Es mostren dissenys amb copa del cremador integrada al cos, adornada amb figures humanes o bé en forma quadrada. També hi ha dissenys on la copa del cremador és independent, amb forma circular i sostinguda als laterals.
Imatge digital de l'àlbum de fotografies probablement creat per un col·leccionista, format per retrats, paisatges i reproduccions de pintures, majoritàriament en format de targeta de visita. Conté la disposició original de les fotografies que contenia l'àlbum, tal com es va trobar originàriament. La imatge ha estat obtinguda per digitalització realitzada pel Museu del Disseny, dins del marc del projecte Open Challenge II, el març de 2016.
Imatge digital de l'àlbum de fotografies probablement propietat d'Enrique Pastor Bedoya (Madrid 1833 - Osca 1897), economista i polític espanyol, un dels introductors de l'espiritisme a l'estat espanyol. Conté la disposició original de les fotografies que integren l'àlbum, tal com es va trobar originàriament. La imatge ha estat obtinguda per digitalització realitzada pel Museu del Disseny, dins del marc del projecte Open Challenge II, el març de 2016.
Conjunt de documents, dibuixos, plànols, renders i fotografies relacionades amb la Torxa Olímpica Barcelona '92. Majoritàriament es tracta d'informació referent al procés de disseny, no només de la torxa sino també de la flama o del sistema de combustió, i recursos d'informació. Així mateix, també inclou referències sobre exposicions i altres actes relacionats amb la torxa.
Els guardonats en la primera edició del Premio Nacional de Diseño: André Ricard (sisè per la dreta), Miguel Milá (quart per la dreta), i representats de l'empresa Casas acompanyats de familiars i dels reis Joan Carles I i Sofia.
Full amb la tarifa de preus de l'any 2002 de productes de parament de la llar de Mobles 114, on apareix el preu de les pinces de gel i el cendrer Copenhagen. Mobles 114 va començar a produir les pinces de gel l'any 2001 i el cendrer Copenhagen el 2002. Apareixen també el rellotge de paret Nautilus d'Oscar Tusquets i el setrill Marquina.
Full amb la tarifa de preus de l'any 2002 de productes de parament de la llar de Mobles 114, on apareix el preu de les pinces de gel i el cendrer Copenhagen. Mobles 114 va començar a produir les pinces de gel l'any 2001 i el cendrer Copenhagen el 2002. Apareixen també el rellotge de paret Nautilus d'Òscar Tusquets i les setrilleres Marquina.
Full amb la tarifa de preus de l'any 2009 de productes de parament de la llar de Mobles 114, on apareix el preu de les pinces de gel i el cendrer Copenhagen. Mobles 114 va començar a produir les pinces de gel l'any 2001 i el cendrer Copenhagen el 2002. Apareixen també la cadira de braços Torres Clavé i el setrill Marquina. Amb la col·lecció Clàssics, Mobles 114 vol destacar el valor patrimonial del disseny.
Full amb la tarifa de preus de l'any 2009 de productes de parament de la llar de Mobles 114, on apareix el preu de les pinces de gel i el cendrer Copenhagen. Mobles 114 va començar a produir les pinces de gel l'any 2001 i el cendrer Copenhagen el 2002. Apareixen també la cadira de braços Torres Clavé i les setrilleres Marquina.
Plànol del flascó de colònia Agua Lavanda Puig. Es mostra l'alçat i la planta inferior de l'envàs a escala 1:1. Al marge dret del plànol hi ha l'anotació "39 Mallorca A. Puig C". És una fotografia d'un plànol que originalment era en paper. Aquesta diapositiva ha estat digitalitzada
Plànol del flascó de colònia Agua Lavanda Puig. Es mostra l'alçat i la planta inferior de l'envàs a escala 1:1. Al marge dret del plànol hi ha l'anotació "39 Mallorca A. Puig C". És una fotografia d'un plànol que originalment era en paper. Aquesta diapositiva ha estat digitalitzada
Plànol del flascó de colònia Agua Lavanda Barcelona, de Puig. Es mostra en alçat frontal i lateral i planta inferior, a escala 1:1. Al marge dret del plànol hi ha l'anotació "39 50cc Puig".
Plànol del flascó de colònia Agua Lavanda Barcelona, de Puig. Es mostra en alçat frontal i lateral i planta inferior, a escala 1:1. Al marge dret del plànol hi ha l'anotació "39 50cc Puig".
Plànol del flascó de colònia Agua Lavanda Barcelona, de Puig. Es mostra en alçat frontal i lateral i planta inferior, a escala 1:1. Al marge dret del plànol hi ha l'anotació "39 50cc Puig". És una fotografia d'un plànol que originalment era en paper. Aquesta diapositiva ha estat digitalitzada
Primerera edició dels Premios Nacionales de Diseño atorgats per la Fundació BCD i el Ministeri d'indústria i energia. El premi es crea per reconèixer les trajectòries de professionals i empreses en el camp del disseny i per incentivar i donar a conèixer els valors d'aquesta disciplina. El guardó atorgat en les primeres edicions era obra de l'escultor Xavier Corberó i apareix reproduit en els elements de comunicació.
André Ricard amb els seus companys del Liceo Francés i socis de l’empresa Ziba, el dia de la presentació dels seus productes al jardí de la casa d’André Ricard. L’empresa va ser fundada pel grup d’amics de l’escola i dissenyaven joguines i petits objectes per a la llar amb la finalitat de passar les seves estones d’oci.
Dossier amb les diapositives impreses que es van projectar en la conferència a Elisava del 6 d'octubre de 2014, sobre el projecte d'intercomunicador City Line. Conté 1 CD ROM amb la presentació en suport electrònic.
Moment final de la roda de premsa de presentació de la torxa olímpica a l'estadi olímpic de Montjuïc. En una primera part de la presentació el dissenyador va explicar el procés de creació de la torxa sense mostrar-la per tal de mantenir l'atenció sobre les explicacions i finalment va obrir un contenidor cilíndric on s'amagava. Al costat es veu un cilindre més petit on es trobava la llàntia de seguretat que devia portar la flama des de Olímpia i conservar-la fins a l'encesa del pebeter olímpic.
Tres esbossos de perfil amb diferents dissenys per a la copa del cremador. Dos són en forma triangular i un en forma arrodonida. Cos rectangular i logotip dels Jocs Olímpics al lateral del cos.
Esbós detallat de perfil de la Torxa Olímpica amb copa del cremador en forma arrodonida, cos en forma triangular i disposició de la gràfica al frontal del cos.