Làmines procedents del repertori: Aplicacion de los materiales á la decoracion y a la construccion civil é hidráulica. Es tracta de 12 làmines amb elements arquitectònics.
Làmines soltes del repertori: Arquitectura práctica : album de proyectos de edificios particulares desarrollados para la mejor interpretación de los que se dedican al arte de construir : con la cooperación de varios arquitectos y maestros de obras / Juan Carpinell. Barcelona : José Serra, [1880?]. Làmines núm. 1-99. 36 cm.
Fulls impresos que contenen articles d'arquitectura, un article del compositor Joaquin Gaztambide, imatges del retrat de Federico de Gravina i Lord Horace Nelson amb motiu de l'aniversari de la batalla de Trafalgar, entre d'altres.
Coberta del repertori: Bunte verglasungen / unter mitwirkung von: R. Beauclair, G.M. Ellwood, P. Lang, R. Geyling, J. Goller, R. Bacard, A. Waldraff, R. Rouchga. Herausgegeben von M J. Gradl. Stuttgart : Julius Hoffmann.
Cinc dibuixos per la decoració de cornucòpies amb els símbols del martiri de Jesucrist. En la part inferior tenen el segell de la casa: Viuva Moreira y Fco. Successor. Porto
Dibuix de vitrall de forma rectangular amb formes florals i vegetals i la lletra alfa (el principi) en el centre. D'estil neoromànic. El vitrall ornamentava el despatx de l'escriptor Benito Perez Galdós a la "villa San Quintín" de Santander.
Dibuix de vitrall de forma rectangular amb formes florals i vegetals, en el centre la lletra omega (el fi). D'estil neoromànic. El vitrall ornamentava el despatx de l'escriptor Benito Perez Galdós a la "villa San Quintín" de Santander.
Dibuix de vitrall per a finestral de dos badius amb dosser d'estil gòtic en la part superior i òcul central amb motiu floral. En cadascun dels badius es troba representada una escena religiosa: a la dreta l' Assumpció de la Verge i a l'esquerra la Verge Maria amb els Apòstols.
Dibuix de vitrall per a finestral de dos badius amb dosser d'estil gòtic en la part superior i òcul central amb querubí. En cadascun dels badius es troba representada una escena religiosa: a l'esquerra la Coronació de la Mare de Déu i a la dreta la Sagrada Família.
Dibuix de vitrall per a finestral de dos badius amb dosser d'estil gòtic en la part superior i òcul central amb querubí. En cadascun dels badius es troba representada una escena religiosa: a l'esquerra, la Mare de Déu visitant a Isabel i, a la dreta, el naixement de Crist. Inclou les figures de la Sagrada família a l'estable amb un àngel per sobre dels seus caps i les figures dels pastors que s’entreveuen entrant per la porta.
Dibuix de vitrall per a finestral de dos badius amb dosser d'estil gòtic en la part superior i òcul central amb motiu floral. En cadascun dels badius es troba representada una escena religiosa: a l'esquerra la resurrecció de Crist i a la dreta i l'aparició de Jesucrist als apòstols.
Dibuix de vitrall de forma rectangular on hi ha representat el bust d'una figura femenina, que sembla una santa màrtir. La figura porta una palma i està coronada, símbols de guardons celestials. La palma simbolitza la castedat i el martiri i la corona el poder celestial. La representació femenina es troba dins d'una forma octogonal que alterna angles rectes i lobulats. D'estil neoromànic. El vitrall ornamentava el despatx de l'escriptor Benito Perez Galdós a la "villa San Quintín" de Santander.
Dibuix de vitrall de forma rectangular on hi ha representat el bust d'una figura masculina. Porta els símbols dels bisbes, el bàcul i la mitra. La representació masculina es troba dins d'una forma octogonal que alterna angles rectes i lobulats. D'estil neoromànic. El vitrall ornamentava el despatx de l'escriptor Benito Perez Galdós a la "villa San Quintín" de Santander.
Dibuix per la decoració de cornucòpies amb els símbols del martiri de Jesucrist: d'arbre amb cadenes, llum i corda de penjar, als peus de l'arbre una torxa i una espasa. En la part inferior tenen el segell de la casa: Viuva Moreira y Fco. Successor. Porto
Dibuix de vitrall per a claraboia rectangular. Disseny que pertany al Palau Montaner de Barcelona, l'obra la va iniciar al 1889 l'arquitecte Josep Domènec i Estapà, però per desavinences amb els propietaris es va aturar. Ente 1891 i 1896 continua i finalitza l'obra l'arquitecte Lluís Domènec i Montaner, els vitrall és d'aquest període. En que hi ha representat son les branques d'un arbre frondós i florit que deixa entreveure el cel. Hi ha anotacions a llapis als laterals de i en la part posterior indicant diverses mesures
Dibuix per a la decoració de cornucòpies amb els símbols del martiri de Jesucrist: columna, rames de palma, cordes, corn i gall. La columna representa on van lligar a Jesucrist per fuetejar-lo. En la part inferior tenen el segell de la casa: Viuva Moreira y Fco. Successor. Porto
Dibuix per a decoració de cornucòpies amb els símbols del martiri de Jesús: corona d'espines, pedres. En la part inferior tenen el segell de la casa: Viuva Moreira y Fco. Successor. Porto
Dibuix de finestra amb formes vegetals i ornamentals per a la Sra. Marí. En la part superior a llapis:Sra. Mari. Claris 76 pral 2a. En el lateral esquerra: Sábado medio dia.
Dibuix de vidriera a l'àcid per a porta de dos batents i tarja en la part superior. Esta decorada a tarja i l'obertura de l'esquerra. El motius representats a l'obertura és una corona floral i vegetal de la que li pengen garlandes, en la part inferior de la mateixa obertura també i trobem decoració vegetal i floral de fulles d'acant. La tarja superior també es troba motius florals i vegetals que formen una corona. En a part inferior el segell de l'empresa Rigalt, Granell y Cia. Hi ha un text a llapis en la part inferior que està molt esborrat i fa que sigui impossible llegir el contingut.
Dibuix per a decoració de cornucòpies amb els símbols del martiri de Jesús: creu, escales i sudari de Jesucrist. En la part inferior tenen el segell de la casa: Viuva Moreira y Fco. Successor. Porto
Dibuix per a la decoració de cornucòpies amb els símbols dels martiri de Jesús: llança amb martell, claus i tenalles. En la part inferior tenen el segell de la casa: Viuva Moreira y Fco. Successor. Porto
Dibuix de motiu decoratiu per a vitrall amb al·legoria a la primavera i a la música. En la part superior a llapis la paraula Salmon. En la part posterior a llapis l'anotació de l'arxiu Granell text manuscrit d'Eduard Blanxart
Dibuix de motiu decoratiu per a vitrall amb al·legoria a la tardor i el teatre. En la part superior a llapis la paraula Azul Verdoso. En la part posterior a llapis l'anotació de l'arxiu Granell, text manuscrit d'Eduard Blanxart.
Dibuix de motiu decoratiu per a vitrall amb al·legoria a l'estiu. En la part superior a llapis la paraula Azul. En la part posterior a llapis l'anotació de l'arxiu Granell, text manuscrit d'Eduard Blanxart.
Dibuix de motiu decoratiu per a vitrall amb motiu d’ostensori. En els laterals hi ha les mesures, en el lateral dret a llapis l'anotació: uno como este. Al marge inferior dret Escala 1/5
Dibuix de motiu decoratiu per a vitrall amb motius de dos candelieri un amb un gall d'indi i l'altre amb un bust femení. En la part posterior hi ha a llapis l'anotació; de l'arxiu Granell, text manuscrit d'Eduard Blanxart, també diverses anotacions numèriques i l'adreça: Rambla lectura dubtosa Sta. Mònica, 27
Dibuix de motiu decoratiu per a vitrall amb una figura femenina al·legòrica. En la part posterior hi ha a llapis l'anotació: de l'arxiu Granell, text manuscrit d'Eduard Blanxart
Dibuix de part central de porta de finestra amb motiu decoratiu representat en la meitat inferior format per elements vegetals extrets dels repertoris ornamentals barrocs i senzilla bordura floral. En la part superior té una pestanya com si originalment anés enganxat a un altre dibuix
Dibuix de porta amb motius florals, vegetals i ornamentals per a l'Hotel Ambos Mundos. es troba diverses anotacions tècniques del tipus de vidre i de les mesures. En la part posterior: Sr. Rafael Valverde / Hotel Ambos Mundos / recogida 9 paraula il·legible
Dibuix de porta de cancell amb moitus vegetals i florals per a l'edifici del passeig de Gràcia, 19 de Barcelona. En la part superior a llapis el text següent: "En cristal liso grabado a 4 tintas importe total puesto en la estación 400 pesetas. A. Rigalt y Ca" [lectura dubtosa]. En la part inferior a tinta: "Paseo de Gracia, 19". En la part posterior un croquis i el text "A. Rigalt y Ca.".
Dibuix de porteria amb la representació de diversos motius decoratius a l'àcid de formes vegetals. Hi ha diverses anotacions tècniques: colores transparentes, grabado transparente, extrellas y privilegiado, Escala 1:25met2. També hi ha les mesures.
Dibuix de vitrall on hi ha representant sant Joan Evangelista assegut en una banqueta, escrivint els evangelis. D'estil neoromànic. El vitrall ornamentava el despatx de l'escriptor Benito Perez Galdós a la "villa San Quintín" de Santander.
Dibuix de vitrall on hi ha representant sant Pere assegut en una banqueta portant els seus atributs, la creu i les claus. D'estil neoromànic. El vitrall ornamentava el despatx de l'escriptor Benito Perez Galdós a la "villa San Quintín" de Santander.
Dibuix de vidre a l'àcid per a claraboia. El projecte està presidit per una gran claraboia oval amb dues peces rectangulars a cada banda. En la claraboia es troba dibuixats tres models diferents de decoració: flors dins de corones, volutes entrellaçades, garlandes florals. En dos dels angles també es troba decoració: motiu floral dins de corona vegetal i corona de llorer amb llaç i cintes. Una de les peces rectangulars del lateral va decorada amb una bordura vegetal. Hi ha diverses anotacions numèriques en els laterals amb les mides, i en l'angle inferior dret un petit croquis de la part central de la vidriera. En la part posterior un dibuix d'un galze.
Dibuix de vitrall per a claraboia. Hi ha dibuixada i acolorida la meitat de la claraboia. Aquesta es divideix en dues parts, la part central de forma quadrangular amb una bordura tova, amb una senzilla decoració de motius vegetals, combinats amb vidre blanc. Al seu voltant una bordura floral i vegetal de formes ondulants imitant el coup de fouet modernista. La bordura tova és original de l'arquitecte Jeroni Granell. En la part posterior un text a tinta: Sres. Rigalt y Cia Conforme con el dibujo esperando la construyan à mayor brevedad advirtiendoles que ay que dejar en el centro una respiradero del tamaño que Ud crean combenientes las medidas son 0.3 metros luz y ademas tendra que tener unas garras o lo que Uds tengan costumbre de aser para sosten encima de a cornisa sin mas saben pueden mandar a estos SSSLBSM (su seguro servidor les besa su mano) Puig y Marti. Inscrit al lateral inferior esquerra: Escala 1 por 10.
Dibuix de vitrall per a claraboia amb l'escut reial d'Espanya envoltat d'una bordura de flors de lis i en les cantonades en una la lletra A i en l'altra XII, en referència al rei Alfonso XII
Dibuix de vitrall per a claraboia rectangular, hi ha dos models decoratius que estan indicats amb les lletres A y B. La decoració és d'estil neoclàssica amb vegetació que s'entrellaça. Al centre un medalló. Els vidres d'una de les propostes són una retícula quadrangular amb peces circulars en les interseccions del plom, en l'altra és vidre llis. Hi ha moltes inscripcions a llapis al voltant del projecte, sobretot indicant les mesures i una al costat de la lletra A que indica el preu 900 ptas . Cal ressaltar la inscripció a tinta de la part superior: Dr Botey Rosellón 166. El dr.Ricardo Botey Ducoing (1855-1927) va instal·lar la seva clínica i habitatge al carrer Rosselló 166 el 1898. A l'esquerra: Escala 1:10
Dibuix de vitrall per a claraboia ovalada amb motius florals i al Sr. ornamentals. En la part posterior apareix escrit a aquarel·la rel nom : ornamentals
Dibuix de vitrall per a finestra amb capcer semicircular, en la part central la representació d'un àngel amb un calze a les mans, d'estètica plenament modernista. El camper és una retícula de formes romboïdals amb motius vegetals inscrits en cercles, al voltant una bordura amb motius florals. En la part inferior dreta a tinta: E. Arnús. Segurament les inicial E. Arnús corresponen del financer Evarist Arnús que era client del taller Rigalt.
Dibuix de vitrall per a una finestra rectangular. Els motius representats són extrets de repertoris barrocs. La finestra en la part inferior hi ha dos angelets entre el que sembla una peanya per la qual pel centre puja fum que surt en la part superior, els angelets agafen una garlanda floral que penja des de la part superior del vitrall, al voltant una bordura amb motius ornamentals clàssics, amb fulles d'acant, closques...etc. El camper és una retícula de vidres rectangulars.
Dibuix de vitrall per a finestra rectangular amb tarja en la part superior i finestra trilobulada en la part inferior. La tarja té una forma oval en vertical en la part central amb els anagrames de la Verge Maria, al voltant quarterons amb formes florals en el seu interior. En la part inferior hi ha representada una arquitectura gòtica, arcs lobulats, traceries i gablets. El camper és un mosaic de vidres irregulars de color verd. En la part inferior dret a tinta: Escala 1:10
Dibuix de vitrall per a llanceta amb decoració d' iris i fulles. Hi ha les anotacions de les mesures als laterals. En la part dreta la inscripció a llapis: doce IRIS como este. En la part inferior dreta l'anotació: Escala 1:5
Dibuix de vitrall per a finestra amb dos bust (femení i masculí) dins de medallons. Hi ha el segell de la casa Granell y Cia en el marge inferior dret però el dibuix es anterior a la creació d'aquesta empresa
Dibuix de vitrall per a finestra rectangular, al centre dins d'una forma circular el sagrat cor, el camper una retícula de peces de vidre hexagonals amb peces de vidre hexagonal en les interseccions del plom, al voltant una bordura de formes vegetals i peces circulars que es van alternant. En el marge inferior dret hi ha el segell Granell y Cia, a pesar d'això pel tipus de dibuix de vitrall sembla anterior de la primera època del taller, possiblement el segell li van posar més tard.
Dibuix de vitrall per a finestra quadrangular amb escut de la família Lasarte en la part central, el camper és una retícula de vidres romboïdals, tot el conjunt està envoltat amb una bordura de formes vegetals. Hi ha diverses inscripcions a llapis: Fill de D. Chomeamut lectura dubtosa. Lasarte. En la part inferior del dibuix de vitrall també a llapis: E 1/10, les mesures montantes a 6 Ptas ? / los ? Trasparente posible lectura dubtosa. El dibuix de vitrall va acompanyat d'un targeta de la Sra. Emilia Pessino de Lasarte.
Dibuix de vitrall per a finestra amb escut dintre d'una arquitectura renaixentista formada per dues pilastres amb decoració ornamental i vegetal que sostenen un arc de mig punt, en el centre l'escut coronat per un querubí, el camper és una xarxa de peces rectangulars amb altres circulars (cibes) en les interseccions de les línies que representen el plom. En els carcanyols de la part superior dos medallons amb dos busts sembla un femení i l'altre masculí. En la part superior dreta el nom Sr. Foronola lectura dubtosa.
Dibuix de vitrall per a finestra amb acabament en arc apuntat. Tot el camper està decorat amb flors de lis dintre de formes romboïdals, aquesta seqüència la trenca una peça quadrangular que hi ha en la part superior i una altra de igual en la part inferior, totes dues amb el mateix motiu decoratiu. Formes geomètriques i vegetals entrellaçades. Projecte d'estil neogòtic. Hi ha dues reproduccions de la mateixa finestra en mida mes petita una a tinta y l'altra a llapis als laterals del projecte, són dibuix de vitralls de traç lliure i poc definit.
Dibuix de vitrall per a finestra amb camper reticulat de formes romboïdals hexagonals per a la Sra. Borras de Palau. En la part superior a llapis: Sra. Borras de Palau. En vidrio catedral, als laterals les mides i en el marge inferior dret: Escala 1:10
Dibuix de vitrall per a finestra de forma circular i de creu llatina, la decoració esta feta a base de cibes de diferents mides. Hi ha l'anotació a llapis: akti 15 m. Marge inferior dret: Escala 1-10
Dibuix de vitrall per a finestra amb acabament en arc de mig punt. S'alternen motius circulars amb superposició de formes rectangulars de forma de creu d'aspa que s'alternen amb filactèries amb text, et text que ha d'anar en aquestes filactèries el trobem escrit a llapis en el marge esquerra: Sancta Maria / Mater Dei / Sancta Purisima / Regina Pacis / Forma Mystica / Salus infermera / Ora pro nobis. Com es veu és una finestra dedicada a la Verge Maria. No està acolorida sencera, sol la part superior. En el marge inferior dret a llapis: Escala 1:10.
Dibuix de vitrall per a finestra rectangular amb la representació d'un gall a sota d'una escala i una llança, segurament déu ser l'emblema d'alguna ordre religiosa, en els àngels superior dues petxines, símbol dels peregrins.
Dibuix de vitrall per a una finestra rectangular. Els motius representats són extrets de repertoris barrocs. En la part central un gran gerro amb flors damunt d'una peanya, al voltant una bordura amb motius ornamentals clàssics, amb fulles d'acant, closques...etc. El camper és una retícula de vidres rectangulars.
Dibuix de vitrall per a finestra amb la imatge de Jesucrist amb la mà al pit assenyalant el sagrat cor i al seus peus, de genolls, una santa amb hàbit de monja.
Dibuix de vitrall d'obertura amb acabament en arc de mig punt. En el centre, la imatge de la Mare de Déu, a sobre de l'esfera terrestre, subjecta amb un dels seus peus a la serp (símbol del pecat), amb les mans en posició de pregar. La figura es troba dins d'una arquitectura gòtica amb gablet en la part superior. Al voltant, una bordura amb formes geomètriques en ziga-zaga. Als laterals, en tinta, anotacions amb les mesures.
Dibuix de vitrall per a finestra amb acabament polilobulat i rosassa amb àngel en la part superior. El dibuix representa un sant vestit com un sacerdot amb un llibre obert a les mans. En la part superior una esfera daurada amb el monograma de Jesucrist de la que surten raigs lluminosos. En el lateral dret hi ha una anotació il·legible a tinta.
Finestra que forma part del conjunt que va executar la casa A. Rigalt y Cia per al Palau Foral de Bizcaia, segons dissenys del pintor basc Anselmo Guinea. El vitrall fet a partir d'aquest projecte acompanya el vitrall principal que representa l'al·legoria de Biscaia. El Dibuix de vitrall ens mostra un abanderat amb el vestit típic de la gent del camp basca, porta una bandera en una mà i un corn en l'altra la imatge està situada a sota d'una arcuació. Al voltant tot de decoració floral i vegetal en forma de sanefes.
Dibuix de vitrall d'un àngel girat cap a la banda esquerra, envoltat de núvols i amb les mans juntes pujades cap al cel orant. envoltat per una bordura de motius florals. La indumentària és plenament modernista
Dibuix de vitrall per a finestra, la figura principal és un àngel de la guarda que dóna unes flors (possiblement lliris) a un nen. Es troben sota un dosser d'estil gòtic. Als peus un cartell amb la inscripció: "angelus custos".
Dibuix de vitrall d'una obertura. Al centre la figura del cardenal sant, amb uns lliris a la mà i, als peus, un gos que sosté amb la boca un ciri encès i amb el peu la bola del món. Les figures es troben dintre d'una arquitectura neogòtica. El camper una part representa el cel i la resta un cortinatge. A la part dreta hi ha una inscripció a llapis: "ojo".
Dibuix de vitrall per a finestra amb acabament semicircular. La part interior està formada per una superposició de cinc cercles, cadascun amb un sant en el seu interior i al voltant ornamentació vegetal. En la part posterior el text: "S. Pablo, S. Fernando, Virgen del Carmen, Virgen del Rosario, Purisima / Otra vidriera / Virgen de Montserrat, Virgen de la Merced, Virgen de la Misericordia (de Reus), Virgen de Nuria, Ntra. Sra. Del Remedio".
Dibuix de vitrall per a finestra amb acabament semicircular. La part interior està formada per una superposició de cinc cercles, cadascun amb un sant o Mare de Déu en el seu interior, el primer dels quals és sant Jordi. Al voltant, ornamentació vegetal. En la part superior a llapis l'anotació: "Marcelino". Els cercles estan numerats del 1 al 5 en el lateral dret. En la part posterior el text: "finestres de dalt una al san Marcelina igual que el de santa Coloma / Virgen del Pilar con el Pilar / sant Ramón con la Custodia".
Dibuix de vitrall per a finestra, el camper és una retícula geomètrica de formes romboïdals amb motius vegetals en el centre. En la part central una forma romboïdal de més grans dimensions conté el monograma A M (Ave Maria), emmarcat per una garlanda floral.
Dibuix de vitrall per a finestral amb acabament en arc apuntat. Conté la figura de Jesucrist amb el sagrat Cor al seu pit i es troba dins d'una arquitectura neogòtica, amb dosser amb pinacles i òculs.
Dibuix de vitrall per a finestra amb acabament semicircular. L'obertura central és més gran que les dues laterals on hi ha representats els sants. Al centre, la imatge de la Verge, la Immaculada Concepció, es troba en actitud d'orar, d'ella sorgeixen raigs lluminosos i amb els peus aixafa la serp (el pecat). Al voltant, una bordura amb motius florals i geomètrics.
Dibuix de vitrall per a finestra. En la part central, la Verge amb el nen Jesús en braços que sustenta una creu. En un òcul en la part superior un àngel i en la part inferior una filactèria amb el text: "VIRGO REPARATRIX". En la part posterior anotacions numèriques.
Dibuix de vitrall de finestra amb un camper de motius geomètrics (el mateix que es reprodueix en el projecte RIG-0037-001). Al centre, dins d'una forma romboïdal, hi ha representada la imatge de la Mare de Déu del Carme amb el nen Jesús en el seu braç dret. El nen porta els escapularis propis del atributs d'aquesta verge.
Dibuix de vitrall per a finestra ogival amb arc lobulat inscrit amb la representació de la Pietat. En primer terme la figura de la Mare de Déu asseguda amb el cos inert de Jesucrist als seus peus, amb la corona d'espines i els claus, símbols del martiri de Crist. La Verge porta al pit el Sagrat Cor del que surten brillants raig lluminosos. Flanquejant les figures de la Mare de Déu i Jesucrist, dos àngels. Al camper la creu amb el cartell INRI. En el lòbul superior quatre àngels serafins envolten una creu. Al voltant una bordura en ziga-zaga.
Dibuix de vitrall per a finestra ogival amb arc lobulat inscrit amb la representació de la Sagrada Família. En el centre, presidint l'escena, Jesucrist nen, a banda i banda la Mare de Déu i sant Josep, al camper la creu amb la corona d'espines. Dins del lòbul superior la representació de Déu pare i l'Esperit Sant.
Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació de l'aparició del nen Jesús a santa Teresa. Encara que porta el segell de l'empresa Granell y Cia, el dibuix és anterior a la formació d'aquesta raó social. En el marge inferior dret a tinta: "Escala 1:10" i en la part posterior, a llapis i a tinta: "Tiana" i un petit croquis del vitrall a llapis.
Dibuix de vitrall per a finestra amb acabament en arc apuntat. En el centre la imatge de l’arcàngel sant Miquel amb el dimoni mort als peus, la qual està emmarcada per una arquitectura gòtica. En el marge inferior dret el segell de la casa Rigalt, Granell y Cia.
Dibuix de vitrall, on apareix representada la reina Salomé amb el cap de sant Joan Baptista. El projecte mostra dues versions del mateix motiu: un dibuix sobre el paper que fa de suport i l'altre dibuix en un altre paper, enganxat pels dos costats inferiors a sobre de la primera versió. Són dos dibuixos basats en dues pintures de l'artista renaixentista italià Bernardino Luini, un és Salomé amb el cap de sant Joan (Museu del Louvre) i l'altre porta per títol "Salomé" (Galeria dels Ufizzi). Tota l'escena va emmarcada per una arquitectura neorenaixentista, amb decoració vegetal de fulles d'acant. En la part superior hi ha una inscripció manuscrita a llapis: “las cavezas deben ser las del louvre i el resto florencia - 66".
Dibuix de vitralls on apareix representada la reina Salomé amb el cap de sant Joan Baptista. El projecte mostra dues versions del mateix motiu: un dibuix sobre el paper que fa de suport i un altre dibuix en un altre paper enganxat pels dos costats inferiors a sobre de la primera versió. Són dos dibuixos basats en dues pintures de l'artista renaixentista italià Bernardino Luini, un és Salomé amb el cap de sant Joan (Museu del Louvre) i l'altre porta per títol "Salomé" (Galeria dels Ufizzi). Tota l'escena va emmarcada per una arquitectura neorenaixentista, amb decoració vegetal de fulles d'acant. En la part superior hi ha una inscripció manuscrita a llapis: “las cavezas deben ser las del louvre i el resto florencia - 66".
Dibuix de vitrall per a finestra amb acabament semicircular, en la part superior l'escut de Catalunya amb les quatre barres i la corona reial, la resta del finestra hi ha dos models decoratius basats en la flor de lotus. Tot el conjunt porta pel contorn una bordura geomètrica en ziga-zaga. Hi ha diverses anotacions numèriques a llapis.
Dibuix de vitrall per a finestra està dividida en dues obertures vertical i una tarja en la part superior. La finestra de l'esquerra va decorada amb formes florals, vegetals que s'entrellacen entre sí, la de l'esquerra es troba una figura masculina que representa l'al·legoria de mercuri, Déu del comerç i missatger dels Déus. Porta els seus atributs amb el casc i les sandàlies alades i el caduceu. Als peus un entriquell i una àncora. La figura es troba dintre d'un arc de mig unt envoltat de formes vegetals. Aquest decoració té continuïtat en la tarja superior on en un oval central apareix la dat 1896. El conjunt segueix l'estil neorenaixentista molt comú a finals del segle XIX.