Vista prèvia d'impressió Tanca

S'estan mostrant 24916 resultats

Descripció arxivística
Vista prèvia d'impressió View:

18537 resultats amb objectes digitals Mostra els resultats amb objectes digitals

Dibuixos de dues finestres amb motiu heràldic per a Josep Nicolau d'Olzina i Ferret de Riusech

Dibuixos de dues finestres amb motiu heràldic en la tarja i obertura de vidres reticulats rectangulars amb peces circulars en les interseccions de les línies que fan els ploms. Apareixen representats els escuts nobiliaris del noble Josep Nicolau d'Olzina i Ferret de Riusech (Barcelona 1841-1924). Els vitralls van ser encarregats possiblement per a la finca de Torre de Riu a Alp (Cerdanya) entre 1903 i 1910.

Exposició Mobiliari Urbà

  • ES MDB MDB ADI-08-02-03-16
  • Unitat documental composta
  • 19-
  • Part deADI FAD

La unitat documental conté el croquis de com organitzar l'estand de l'exposició, el llistat d'edificis, i planols de la ciutat.
Inclou fotografies d'edificis de la ciutat de Barcelona i de mobiliari viari.

Anna Calvera

  • ES MDB 3-668
  • Fons
  • 1970 / 2018

El fons conté la documentació generada per Anna Calvera en el decurs de la seva activitat com a dissenyadora gràfica, investigadora i docent.

El gruix del fons està format pels documents produïts per la seva activitat com a docent i investigadora. D’una banda, documents administratius com, per exemple, plans docents, calendaris i sol•licituds; de l’altra, documents fruit de la seva producció intel•lectual com material per la seva tesi, articles i llibres, les fitxes de catalogació que va fer del fons Josep Artigas i fitxes bibliogràfiques.

El fons reuneix també documents relacionats amb el seu activisme en entitats i associacions com els de l’ADP i amb la seva participació en exposicions, conferències, congressos i altres esdeveniments.

El fons es completa amb correspondència d’Anna Calvera, particulars i entitats, i recursos d’informació sobre disseny i estètica, centres de disseny, bibliografia i documentació gràfica.
L’altra part del fons l’ocupen els documents produïts per la seva activitat associativa, especialment la documentació de l’ADP, i per la seva activitat en esdeveniments i exposicions.

Calvera, Anna

Maria Bofill

  • ES MDB 3-652
  • Fons
  • 1969 / 2018

El fons comprèn documentació personal i professional que permet aprofundir en el coneixement de la seva trajectòria com a ceramista i en els seus processos de treball: certificats; carnets; correspondència; positius fotogràfics de les seves peces; catàlegs de mà, fulls volanders i invitacions d’algunes de les seves exposicions; quaderns amb informacions tècniques de processos ceràmics; quaderns amb anotacions sobre peces per a exposició i venda.

Bofill, Maria 1937-

Pinces de gel. Entrevista a Massana i Tremoleda. Vídeos

Talls de l'enregistrament de vídeo d'una entrevista a Josep Maria Massana i Josep Maria Tremoleda, dissenyadors i propietaris de Mobles 114, realitzada pel Centre de Documentació del Museu del Disseny de Barcelona, en motiu del projecte d'Objectes enllaçats. L'entrevista es realitzà l'octubre de 2018 al Museu del disseny de Barcelona. Els talls es refereixen a diferents aspectes de les pinces de gel: la seva fabricació, comercialització i projecció pública. Conté 5 enregistraments.

Estris

  • ES MDB 449-02-02-04
  • Grup de sèries
  • 1964-04 / 2018
  • Part deAndré Ricard

Escofet 1886

  • ES MDB 3-586
  • Fons
  • 1887 / 2017

El fons recull la documentació generada per l’activitat de l’empresa Escofet al llarg de la seva trajectòria durant més d’un segle.

Pel que fa a la constitució de l’empresa, s’han conservat un conjunt d’escriptures que recullen els diferents canvis en la seva conformació jurídica. La gestió econòmica és la sèrie més àmpliament representada, amb una seqüència de llibres comptables que va del 1877 al 1977.

L’activitat de producció de paviments es reflexa en les sèries de documents que recullen la gestió dels projectes amb els clients, amb una gran presència de material gràfic i fotogràfic. El fons també inclou gran quantitat d’esbossos, dibuixos i plànols de projectes, en la seva majoria corresponents a la segona meitat del segle XX. Ressalta també la sèrie dedicada a la protecció de la propietat intel·lectual de les realitzacions d’Escofet.

La gestió comercial de l’empresa es compon d’una sèrie extensa de catàlegs comercials dels productes de l’empresa en una seqüència que abasta des de principis del segle XX fins un segle després. Es complementa amb documentació sobre l’activitat de màrqueting i difusió publicitària de la companyia.

El fons recull també documents que fan referència als premis rebuts durant tota la seva trajectòria i a aspectes d’organització interna, gestió dels recursos humans, recursos patrimonials i projecció pública.

Escofet 1886 (Firma comercial)

Skyline. Fermax. Catàleg comercial

  • ES MDB AMDB BEN-01-02-01-01-BEN-0003-023
  • UDS
  • [entre 2012 i 2017]
  • Part deRamon Benedito

Catàleg comercial de la línia d'intercomunicadors i videoporters Skyline, de Fermax, dissenyats per Benedito Design. A la pàgina 13 apareix esmentat Ramon Benedito.

Ramon Benedito

  • ES MDB AMDB BEN
  • Fons
  • 1975 / 2017

Benedito Graells, Ramon, 1945-

Organización Juvenil de F.E.T. y de las J.O.N.S. Libreta de ahorro. Coberta

Cobertes impreses per a llibreta d'estalvis de la FET y de las JONS. Imprès a color (negre, vermell, groc, marró). Apareix desplegada. Consta, en l'anvers, a l'esquerra, l'escut d'Espanya de l'època de Franco i la inscripció "¡¡Arriba España!!; en la part dreta, dibuix de jou i fletxes i les inscripcions "Libreta de ahorro / a favor de", "Organización Juvenil de F.E.T. y de las J.O.N.S.", "Caja de Ahorros Provincial de la Diputación de Barcelona / Fontanella, 7 / Barcelona". En el revers consta informació de tipus administratiu sobre la llibreta i un extracte dels estatuts de la Caixa.

Altar pel Sr. LL. Vancells

  • ES MDB 3-404-03-01-04-BAD-U1092
  • UDS
  • Posterior a 1956
  • Part deAntoni Badrinas

Projecte d'un altar d'un oratori pel Sr. Ll. Vancells. L'altar format pel taulell d'un armari baix amb llibreria. En el taulell consta una figura religiosa i dos candelers. Amb la inscripció "Oratori per a Llavaneres - Ll. Vancells" i una inscripció de lectura dubtosa a la part superior "[il·legible] 58 x 50 [il·legible] taula alt. taula i [il·legible] 83". En el revers fragment d'un calendari del mes d'octubre del 1956, de l'empresa química J.R. Geigy.

Monument a José Biosca Torres

  • ES MDB 3-404-03-01-06-BAD-0046-002
  • UDS
  • Posterior a 1950
  • Part deAntoni Badrinas

Projecte d'un monument a José Biosca Torres. Consta la inscripció "Nº 2". El monument de forma de columna truncada on consta el text "A José Biosca Torres Fundador del Museo Textil 1950", rematada per una copa i amb un relleu a la base. Vista frontal.

Monument a José Biosca Torres

  • ES MDB 3-404-03-01-06-BAD-0046-001
  • UDS
  • Posterior a 1950
  • Part deAntoni Badrinas

Projecte d'un monument a José Biosca Torres. Consten les inscripcions "Nº 1" i "Relleu 42 alt x 25 ample". El monument té forma prismàtica truncada amb el text "A José Biosca Torres Fundador del Museo Textil 1950" i amb una base que inclou una jardinera i un relleu. Vista frontal.

Acte d'inauguració de l'espai Fermax Gallery a València. Imatge

  • ES MDB AMDB BEN-01-02-01-01-BEN-0003-020
  • UDS
  • 2017-11-05
  • Part deRamon Benedito

Imatge de l'acte d'inauguració a la seu de València de Fermax, de l'espai expositiu Fermax Gallery, on es mostren els principals productes de Fermax al llarg de la seva història. Ramon Benedito hi va fer una conferència el 5 de novembre de 2017.

Intercomunicador City Line. Fermax

  • ES MDB AMDB BEN-01-02-01-01-BEN-0003
  • UDC
  • 1975-07-17 / 2017-11-05
  • Part deRamon Benedito

Conjunt de documents relatius al disseny del intercomunicador i videoporter model City Line, dissenyat per Benedito Design i produït per l'empresa Fermax de València. Inclou documents sobre el videoporter amb un sistema aeri amb una columna.

Mobles 114

  • ES MDB AMDB 3-
  • Fons
  • 1948 / 2016

El fons de Mobles 114 ens permet resseguir la història d’aquesta empresa barcelonina i, tanmateix, la de dos dels seus membres fundadors: Josep Maria Massana i Josep Maria Tremoleda ja que l’arxiu conté material de la seva etapa inicial com a dissenyadors integrants de l’Equip de Disseny. Aquest era un estudi que treballava en diversos àmbits del disseny.

Pel que fa a l’evolució i consolidació de Mobles 114 com a empresa editora, trobem diversos materials que ens ajuden a veure el creixement en l’oferta de productes i la consolidació de molts d’ells amb llarga durada al mercat. També podem conèixer l’evolució i ampliació de les seves instal•lacions.

Tot i que el gran gruix de la producció de l’empresa recau en els dissenys desenvolupats per Massana i Tremoleda (també Ferrer en els inicis), mitjançant la documentació del fons es pot veure la col•laboració creixent amb diversos dissenyadors del panorama local i internacional, dels qui han editat productes de notable èxit comercial al llarg dels darrers cinquanta anys.

El fons inclou catàlegs comercials i llistats de preus d’entre 1979 fins l’actualitat amb excepció d’alguns anys. Entre aquests documents en trobem diversos destinats al mercat internacional que demostren l’expansió de l’empresa en el mercat francès, alemany i anglès i, posteriorment, a un nombre molt més gran de països.

També hi ha gran diversitat de fotografies, entre positius fotogràfics i transparències, en les quals podem veure les primeres instal•lacions de Mobles 114 el 1973 al carrer d’Enric Granados 114 de Barcelona, la participació en fires o l’evolució en l’oferta dels productes. Aquesta sèrie es complementa amb material del procés de treball per a l’edició de diversos objectes com esbossos, plànols o imatges de prototips. Finalment, la documentació administrativa ens ajuda a conèixer els aspectes de caire econòmic de la companyia.

Pel que fa a la faceta de distribució de productes d’altres empreses trobem documentació de productes com els llums Akari d’Isamu Noguchi, el llum Coderch, els llums de l’empresa Vapor o les catifes de Nani Marquina. En aquest àmbit també es conserva correspondència amb diversos dissenyadors locals i internacionals com Miguel Milá, Óscar Tusquets, Enzo Mari o Álvaro Siza.

Aquest arxiu també ens permet conèixer l’estreta relació que existia amb professionals de diferents generacions i disciplines. Així en el fons es conserven documents de l’evolució de la imatge gràfica de l’empresa desenvolupada al llarg de més de vint anys pel dissenyador America Sanchez. Podem veure des del primer logotip, dissenyat el 1973, que representà una declaració d’intencions per la radical modernitat que revelava, fins els redissenys per actualitzar-lo i sintonitzar-lo amb els canvis en el món de la comunicació.

Mobles 114

Dossiers d'objectes de les col·leccions del Museu del Disseny de Barcelona

  • ES MDB C-07
  • Col·lecció
  • ca. 1977 / [2015]

Col·lecció de dossiers aplegats pel Museu del Disseny de Barcelona, referents fonamentalment als productes existents en la col·lecció del museu. Contenen documentació relacionada amb la concepció, encàrrec i disseny dels objectes, la seva fabricació, comercialització, ús i projecció pública.

Museu del Disseny de Barcelona

Recull de premsa on apareix publicat el llum de taula Gira

Articles de revistes i diaris on apareix publicada alguna menció al llum Gira. En aquest cas, article sobre disseny de Barcelona escrit per Suzanne Slesin i publicat obrint la secció Home (casa) del New York Times. Suzanne Slesin és una de les periodistes americanes més reputades especialitzada en disseny i que es va interessar especialment pel fenómen del disseny a Barcelona els anys 80.

André Ricard

  • ES MDB 449
  • Fons
  • 1944 / 2015

El fons comprèn principalment documents textuals, plànols i fotografies dels dissenys portats a terme per André Ricard al llarg de la seva trajectòria professional.

Una part de la documentació està relacionada amb la vesant més personal de l’autor. Es conserven testimonis d’una empresa fictícia de disseny de joguines que va crear amb uns amics en edat escolar, o bé, dibuixos de la seva etapa de formació, com per exemple, els figurins i propostes per als estands d’una empresa de transports, que poden considerar-se les seves primeres passes en el món del disseny.

També és rellevant la correspondència mantinguda amb Raymond Loewy, així com informació sobre conferències, seminaris, llibres i exposicions en què va participar o bé en què Ricard va ser homenatjat.

El gruix de la documentació, però, està relacionada amb la seva activitat com a dissenyador. En aquest sentit, la quantitat de diapositives i fotografies (en format digital) que integren el fons són una mostra ben significativa de la prolífica trajectòria professional de l’autor. Principalment són fotografies de producte, però també hi ha plànols dels dissenys més coneguts de Ricard, així com renders i plànols generats informàticament dels productes més moderns.

Cal destacar, també, la documentació relacionada amb la Torxa Olímpica de Barcelona ’92 ja que inclou dibuixos, esbossos, plànols i fotografies que mostren tot el procés creatiu i de disseny d’una de les obres més emblemàtiques d’André Ricard. En aquest mateix sentit, també hi ha documentació relacionada amb altres projectes del moviment olímpic, com els vinculats al Museu Olímpic de Lausana, o el disseny del Testimoni Olímpic de Londres 2012.

També hi ha una nombrosa col·lecció de fotografies en format digital que fan referència a la seva activitat pública: presentacions, congressos, homenatges, exposicions i participació en tota mena d’actes, que arriba fins el 2015.

Finalment, el fons integra un exhaustiu recull d’articles, entrevistes, reportatges, notes de premsa i notícies recopilat per André Ricard, relacionades amb la seva trajectòria professional.

Ricard, André, 1929-

Pinces de gel. Nova producció amb millores. Plànol

  • ES MDB 449-02-02-04-RIC-0022
  • UDS
  • 2015-04-28
  • Part deAndré Ricard

Plànol de les pinces de gel amb cotes. Es mostren en alçat frontal, lateral i secció, a escala 1:1. Apareix el número de plànol, el nom de l'autor i del dissenyador. Es tracta d'un plànol que presenta les millores de cara a una possible reedició de la pinça. Es correspon amb el període en que ha estat produïda per Mobles 114, a partir de 2001.

Miguel Milá

  • ES MDB 3-447
  • Fons
  • 1955 / 2014

Milá, Miguel, 1931-

Proyecto City. Fermax. Conferencia Elisava 06/10/14. Dossier

  • ES MDB AMDB BEN-01-02-01-01-BEN-0003-019
  • UDS
  • ca. 2014-10-06
  • Part deRamon Benedito

Dossier amb les diapositives impreses que es van projectar en la conferència a Elisava del 6 d'octubre de 2014, sobre el projecte d'intercomunicador City Line. Conté 1 CD ROM amb la presentació en suport electrònic.

Juli Capella

  • ES MDB 3-464
  • Fons
  • 1983 / 2013

El fons conté la documentació generada i aplegada per Juli Capella en el decurs de la seva activitat com a arquitecte, interiorista, editor, promotor i divulgador del disseny.

El fons comprèn uns 60.000 documents entre catàlegs d’empreses, dossiers de productes, diapositives, fotografies, dibuixos, plànols, biografies, currículums, notes de premsa, reculls d’articles, etc. El gruix més important del fons l’ocupen els reculls de documents relacionats amb dissenyadors, empreses i institucions vinculades amb el disseny, i els documents sobre l’edició de llibres i revistes.

Per últim, reuneix documents relacionats amb la seva docència a les escoles de disseny Elisava i Eina, i amb la seva participació en entitats i associacions com el FAD.

Capella, Juli, 1960-

Videoportero Smile 3,5". Fermax

  • ES MDB AMDB BEN-01-02-01-01-BEN-0005
  • UDC
  • 2011-02 / 2013-06-03
  • Part deRamon Benedito

Documentació relativa al disseny del videoporter Smile, dissenyat per Benedito Design i produït per Fermax. Inclou documentació tècnica sobre el videoporter Smile, Smile Palace, Smile Extra Palace, Smile Solo Audio; Monitor NeoLoft 3.5", 3.5" mans lliures, 3.5" amb braç, 7", 7" mans lliures7"; Marc NeoLoft d'encastar

Aixetes, esbossos

  • ES MDB 3-447-03-03-MIL-0015-036
  • UDC
  • 2000 / 2012
  • Part deMiguel Milá

Conjunt d'esbossos dibuixats en llapis sobre diferents aixetes amb una sola maneta, o dues manetes incorporades al sortidor. Hi ha 2 fulls amb més esbossos al revers.

Llum de peu TMM

  • ES MDB 3-447-03-02-MIL-0014
  • UDC
  • [Entre 1960 i 2012]
  • Part deMiguel Milá

Conjunt de documents fets durant dos moment de revisió del disseny del llum de peu TMM, un va ser a la dècada dels anys 1990 i l'altre a principis de la dècada del 2000. Respecte la revisió dels anys 90 hi ha 12 fulls amb esbossos del llum de peu TMM, tant del conjunt del llum com de parts d'aquest, la base, la pantalla i el sistema de subjecció amb la fusta. Hi ha uns esbossos fets sobre una targeta personal de Miguel Milá i María Valcárcel de Miguel Milá. La base en forma de creu apareix en dues versions, plana amb els extrems arrodonits i vertical amb els extrems angulosos. La pantalla en els esbossos es dibuixa en forma de llàgrima. Un parell d'esbossos mostra el llum sencer i està acolorit.Hi ha dos fulls en que hi ha la incripció "Lámpara MMBD". De la revisió feta durants la dècada del 2000hi ha un Dibuixos, una imatge render i un plànol.

TMM Led

  • ES MDB 3-447-03-02-MIL-0014-029
  • UDS
  • [Entre 2000 i 2012]
  • Part deMiguel Milá

Conjunt de documents generats durant el procés de revisió del disseny del llum de peu TMM, hi ha propostes amb llums leds, detalls del sistema de regulació de l'alçada de la pantalla, i del porta lampades. Hi ha un full amb esbossos al revers

Cessió de dissenys per al futur Museu Folch i Torres

  • ES MDB MDB ADI-03-04-03-04
  • Unitat documental composta
  • 29 novembre 2012
  • Part deADI FAD

La unitat documental conté la correspondència per part de la junta de l'ADI FAD amb els seus socis per dur a terme la recopilació de peces de dissenyadors per a la creació per part de l'Ajuntament de Barcelona del Museu del Disseny, dintre d'un nou Museu d'Arts Aplicades.

Primeres Jornades de Pedagogia del Disseny

  • ES MDB MDB ADI-08-03-01-01
  • Unitat documental composta
  • 25 novembre 2012-1 juny 2012
  • Part deADI FAD

La unitat documental està formada per l'organització per part de les agrupacions de Disseny del Foment de les Arts Decoratives (ADG, ADI, INFAD, ADT) d'unes jornades de desenvolupament i d'intercanvi teòric-pedagògic al voltant del tema de l'ensenyament del disseny, en col·laboració amb les escoles especialitzades. Aquestes jornades van tindre un caràcter interdisciplinar i abarcaren les especialitats del disseny industrial, disseny gràfic, disseny d'interiors i disseny tèxtil. La documentació generada és: avant- projecte, projecte d'organització, gestió econòmica.

Llum de peu TMC vist des del lateral dret. Dibuix digital

  • ES MDB 3-447-03-02-MIL-0013-047
  • UDS
  • [entre 2008 i 2011]
  • Part deMiguel Milá

Dibuix digital o render, amb el llum de peu TMC de perfil. A l'alçada del regulador d'alçada de la pantalla s'ha dibuixat en llapis un mànec per subjectar el regulador. Es tracta d'un dels estudis per al canvi del sistema de subjecció i moviment de la pantalla per a una reedició del llum.

Llum de peu TMC: dues vistes laterals. Dibuix digital

  • ES MDB 3-447-03-02-MIL-0013-044
  • UDS
  • [entre 2008 i 2011]
  • Part deMiguel Milá

Full amb dues imatges digitals impreses o renders impresos, amb dues vistes laterals del llum de peu TMC. A la part superior hi ha una imatge del llum de peu TMC de perfil, i a la part inferior un altra des de la part posterior.

Premis Delta 2009

  • ES MDB MDB ADI-08-01-01-38
  • Unitat documental composta
  • 1 gener 2009- 31 desembre 2009
  • Part deADI FAD

La unitat conté els cartell de propoganda de la 33ª edició dels Premis Delta 2009

Mobles 114. Tarifa de preus 2009

Full amb la tarifa de preus de l'any 2009 de productes de parament de la llar de Mobles 114, on apareix el preu de les pinces de gel i el cendrer Copenhagen. Mobles 114 va començar a produir les pinces de gel l'any 2001 i el cendrer Copenhagen el 2002. Apareixen també la cadira de braços Torres Clavé i el setrill Marquina. Amb la col·lecció Clàssics, Mobles 114 vol destacar el valor patrimonial del disseny.

Llum de peu TMC. Esbossos de la nansa

  • ES MDB 3-447-03-02-MIL-0013-038
  • UDS
  • [entre 1995 i 200-?]
  • Part deMiguel Milá

Full amb quatorze esbossos en llapis del llum de peu TMC i alguns dels seus elements. N'hi ha un de l lum sencer i la resta mostren detalls de la nansa que permet regular l'alçada de la làmpada. Hi ha anotacions en llapis de dos noms de persona i els seus números de telèfon.

Mobles 114. Tarifa de preus 2009

Full amb la tarifa de preus de l'any 2009 de productes de parament de la llar de Mobles 114, on apareix el preu de les pinces de gel i el cendrer Copenhagen. Mobles 114 va començar a produir les pinces de gel l'any 2001 i el cendrer Copenhagen el 2002. Apareixen també la cadira de braços Torres Clavé i les setrilleres Marquina.

Mesa Ara 9. Versión 1. Projecció

  • ES MDB 3-447-03-01-MIL-0011-036
  • UDS
  • [ca. 2009?]
  • Part deMiguel Milá

Projecció informàtica de la taula escriptori de la Sèrie Ara. Conté la inscripció "Mesa Ara 9", "Versión 1". Es tractaria de la versió de la taula de 170 X 70 cm., de fusta i el sobre de color fosc.

Mesa Ara 9. Versión 2. Projecció

  • ES MDB 3-447-03-01-MIL-0011-037
  • UDS
  • [ca. 2009?]
  • Part deMiguel Milá

Projecció informàtica de la taula escriptori de la Sèrie Ara. Conté la inscripció "Mesa Ara 9", "Versión 2". Es tractaria de la versió de la taula de 140 X 70 cm., de DM i fòrmica, sobre de color gris clar i potes de color negre metalitzat.

Taula escriptori Sèrie Ara. Ranures per passar cables. Croquis

  • ES MDB 3-447-03-01-MIL-0011-035
  • UDS
  • [ca. 2009-02?]
  • Part deMiguel Milá

Croquis amb detalls de la taula d'escriptori de la Sèrie Ara. Mostra espais i ranures posallapis camuflats. Conté les vistes de dues seccions de la ranura, planta de xapa de metall i dibuixos en perspectiva de detalls d'ubiccaió de l'element. Conté mides i indicacions manuscrites.

Mesa Ara. Versions 1 i 2. Croquis

  • ES MDB 3-447-03-01-MIL-0011-034
  • UDS
  • [ca. 2009-02?]
  • Part deMiguel Milá

Croquis de dues versions de la taula escriptori de la Sèrie Ara. La anomenada versió 1 té unes mides de 170 X 70 cm., és de fusta i el sobre de color fosc. La versió 2 és de 140 X 70 cm., és de DM i fòrmica i el sobre de color gris clar i potes de color negre metalitzat. Conté les vistes de dues plantes superiors, vista en perspectiva de tota la taula i detalls del biselat del sobre. Conté mides i indicacions manuscrites.

Taula escriptori i mobles d'oficina de la Sèrie Ara

  • ES MDB 3-447-03-01-MIL-0011
  • UDC
  • 1989-10 / 2009-02-05
  • Part deMiguel Milá

Conjunt de documents gràfics i textuals generats en el projecte de redisseny de la taula escriptori de la sèrie ARA, fabricada per l'empresa Seyfor des de 1990 fins l'any 2000. Hi ha diferents versions de la sèrie d'aquest moble, tres versions diferents de taula: de reunió, de juntes y auxiliar. Alguns dels mobles varen ser dissenyats per al despatx de Pasqual Maragall a la Generalitat de Catalunya.

Resultats 1 a 100 de 24916