Etiquetes per ampolles de vi Olivella. Yves Zimmermann
- ES MDB ADI-04-ADI-0064
- UDC
- 2020-11-08
Part dePremis Delta ADI FAD
Selecció Premis Delta 1964
18537 resultats amb objectes digitals Mostra els resultats amb objectes digitals
Etiquetes per ampolles de vi Olivella. Yves Zimmermann
Part dePremis Delta ADI FAD
Selecció Premis Delta 1964
Part dePremis Delta ADI FAD
Premi Delta de plata 1963
Capsa per bombons "Brendli". André Ricard
Part dePremis Delta ADI FAD
Premi Delta de plata 1963
Dibuixos de dues finestres amb motiu heràldic per a Josep Nicolau d'Olzina i Ferret de Riusech
Part deRigalt, Granell i Cía.
Dibuixos de dues finestres amb motiu heràldic en la tarja i obertura de vidres reticulats rectangulars amb peces circulars en les interseccions de les línies que fan els ploms. Apareixen representats els escuts nobiliaris del noble Josep Nicolau d'Olzina i Ferret de Riusech (Barcelona 1841-1924). Els vitralls van ser encarregats possiblement per a la finca de Torre de Riu a Alp (Cerdanya) entre 1903 i 1910.
Part deADI FAD
La unitat documental conté el croquis de com organitzar l'estand de l'exposició, el llistat d'edificis, i planols de la ciutat.
Inclou fotografies d'edificis de la ciutat de Barcelona i de mobiliari viari.
El fons conté la documentació generada per Anna Calvera en el decurs de la seva activitat com a dissenyadora gràfica, investigadora i docent.
El gruix del fons està format pels documents produïts per la seva activitat com a docent i investigadora. D’una banda, documents administratius com, per exemple, plans docents, calendaris i sol•licituds; de l’altra, documents fruit de la seva producció intel•lectual com material per la seva tesi, articles i llibres, les fitxes de catalogació que va fer del fons Josep Artigas i fitxes bibliogràfiques.
El fons reuneix també documents relacionats amb el seu activisme en entitats i associacions com els de l’ADP i amb la seva participació en exposicions, conferències, congressos i altres esdeveniments.
El fons es completa amb correspondència d’Anna Calvera, particulars i entitats, i recursos d’informació sobre disseny i estètica, centres de disseny, bibliografia i documentació gràfica.
L’altra part del fons l’ocupen els documents produïts per la seva activitat associativa, especialment la documentació de l’ADP, i per la seva activitat en esdeveniments i exposicions.
Calvera, Anna
El fons comprèn documentació personal i professional que permet aprofundir en el coneixement de la seva trajectòria com a ceramista i en els seus processos de treball: certificats; carnets; correspondència; positius fotogràfics de les seves peces; catàlegs de mà, fulls volanders i invitacions d’algunes de les seves exposicions; quaderns amb informacions tècniques de processos ceràmics; quaderns amb anotacions sobre peces per a exposició i venda.
Bofill, Maria 1937-
Part deAndré Ricard
Pinces de gel. Entrevista a Massana i Tremoleda. Fabricació
Part deAndré Ricard
Tall de l'enregistrament de vídeo d'una entrevista a Josep Maria Massana i Josep Maria Tremoleda, corresponent a la fabricació de les pinces de gel dissenyades per André Ricard.
Pinces de gel. Entrevista a Massana i Tremoleda. Fabricació
Part deAndré Ricard
Tall de l'enregistrament de vídeo d'una entrevista a Josep Maria Massana i Josep Maria Tremoleda, corresponent a la fabricació de les pinces de gel dissenyades per André Ricard.
Pinces de gel. Entrevista a Massana i Tremoleda. Comercialització
Part deAndré Ricard
Tall de l'enregistrament de vídeo d'una entrevista a Josep Maria Massana i Josep Maria Tremoleda, corresponent a la comercialització de les pinces de gel dissenyades per André Ricard.
Part deAndré Ricard
Pinces de gel. Entrevista a Massana i Tremoleda. Comercialització
Part deAndré Ricard
Tall de l'enregistrament de vídeo d'una entrevista a Josep Maria Massana i Josep Maria Tremoleda, corresponent a la comercialització de les pinces de gel dissenyades per André Ricard.
Pinces de gel. Entrevista a Massana i Tremoleda. Fabricació
Part deAndré Ricard
Tall de l'enregistrament de vídeo d'una entrevista a Josep Maria Massana i Josep Maria Tremoleda, corresponent a la fabricació de les pinces de gel dissenyades per André Ricard.
Pinces de gel. Entrevista a Massana i Tremoleda. Comercialització
Part deAndré Ricard
Tall de l'enregistrament de vídeo d'una entrevista a Josep Maria Massana i Josep Maria Tremoleda, corresponent a la comercialització de les pinces de gel dissenyades per André Ricard.
Pinces de gel. Entrevista a Massana i Tremoleda. Projecció pública
Part deAndré Ricard
Tall de l'enregistrament de vídeo d'una entrevista a Josep Maria Massana i Josep Maria Tremoleda, corresponent a la projecció pública de les pinces de gel dissenyades per André Ricard.
Pinces de gel. Entrevista a Massana i Tremoleda. Vídeos
Part deAndré Ricard
Talls de l'enregistrament de vídeo d'una entrevista a Josep Maria Massana i Josep Maria Tremoleda, dissenyadors i propietaris de Mobles 114, realitzada pel Centre de Documentació del Museu del Disseny de Barcelona, en motiu del projecte d'Objectes enllaçats. L'entrevista es realitzà l'octubre de 2018 al Museu del disseny de Barcelona. Els talls es refereixen a diferents aspectes de les pinces de gel: la seva fabricació, comercialització i projecció pública. Conté 5 enregistraments.
Part deAndré Ricard
El fons recull la documentació generada per l’activitat de l’empresa Escofet al llarg de la seva trajectòria durant més d’un segle.
Pel que fa a la constitució de l’empresa, s’han conservat un conjunt d’escriptures que recullen els diferents canvis en la seva conformació jurídica. La gestió econòmica és la sèrie més àmpliament representada, amb una seqüència de llibres comptables que va del 1877 al 1977.
L’activitat de producció de paviments es reflexa en les sèries de documents que recullen la gestió dels projectes amb els clients, amb una gran presència de material gràfic i fotogràfic. El fons també inclou gran quantitat d’esbossos, dibuixos i plànols de projectes, en la seva majoria corresponents a la segona meitat del segle XX. Ressalta també la sèrie dedicada a la protecció de la propietat intel·lectual de les realitzacions d’Escofet.
La gestió comercial de l’empresa es compon d’una sèrie extensa de catàlegs comercials dels productes de l’empresa en una seqüència que abasta des de principis del segle XX fins un segle després. Es complementa amb documentació sobre l’activitat de màrqueting i difusió publicitària de la companyia.
El fons recull també documents que fan referència als premis rebuts durant tota la seva trajectòria i a aspectes d’organització interna, gestió dels recursos humans, recursos patrimonials i projecció pública.
Escofet 1886 (Firma comercial)
Fermax. Lista de precios 2017. Catàleg comercial
Part deRamon Benedito
Catàleg comercial dels productes Fermax.
Skyline. Fermax. Catàleg comercial
Part deRamon Benedito
Catàleg comercial de la línia d'intercomunicadors i videoporters Skyline, de Fermax, dissenyats per Benedito Design. A la pàgina 13 apareix esmentat Ramon Benedito.
Organización Juvenil de F.E.T. y de las J.O.N.S. Libreta de ahorro. Coberta
Part deLitografia F. y R. Bastard
Cobertes impreses per a llibreta d'estalvis de la FET y de las JONS. Imprès a color (negre, vermell, groc, marró). Apareix desplegada. Consta, en l'anvers, a l'esquerra, l'escut d'Espanya de l'època de Franco i la inscripció "¡¡Arriba España!!; en la part dreta, dibuix de jou i fletxes i les inscripcions "Libreta de ahorro / a favor de", "Organización Juvenil de F.E.T. y de las J.O.N.S.", "Caja de Ahorros Provincial de la Diputación de Barcelona / Fontanella, 7 / Barcelona". En el revers consta informació de tipus administratiu sobre la llibreta i un extracte dels estatuts de la Caixa.
Part deCol·lecció de fotografia antiga del Museu del Disseny de Barcelona
Part deAntoni Badrinas
Projecte d'un altar d'un oratori pel Sr. Ll. Vancells. L'altar format pel taulell d'un armari baix amb llibreria. En el taulell consta una figura religiosa i dos candelers. Amb la inscripció "Oratori per a Llavaneres - Ll. Vancells" i una inscripció de lectura dubtosa a la part superior "[il·legible] 58 x 50 [il·legible] taula alt. taula i [il·legible] 83". En el revers fragment d'un calendari del mes d'octubre del 1956, de l'empresa química J.R. Geigy.
Part deAntoni Badrinas
Projecte d'un monument a José Biosca Torres. Consta la inscripció "Nº 2". El monument de forma de columna truncada on consta el text "A José Biosca Torres Fundador del Museo Textil 1950", rematada per una copa i amb un relleu a la base. Vista frontal.
Part deAntoni Badrinas
Projecte d'un monument a José Biosca Torres. Consten les inscripcions "Nº 1" i "Relleu 42 alt x 25 ample". El monument té forma prismàtica truncada amb el text "A José Biosca Torres Fundador del Museo Textil 1950" i amb una base que inclou una jardinera i un relleu. Vista frontal.
Part deAntoni Badrinas
Projecte d'un monument a José Biosca Torres.
Part deRamon Benedito
Acte d'inauguració de l'espai Fermax Gallery a València. Imatge
Part deRamon Benedito
Imatge de l'acte d'inauguració a la seu de València de Fermax, de l'espai expositiu Fermax Gallery, on es mostren els principals productes de Fermax al llarg de la seva història. Ramon Benedito hi va fer una conferència el 5 de novembre de 2017.
Part deRamon Benedito
Part deRamon Benedito
Part deRamon Benedito
Intercomunicador City Line. Fermax
Part deRamon Benedito
Conjunt de documents relatius al disseny del intercomunicador i videoporter model City Line, dissenyat per Benedito Design i produït per l'empresa Fermax de València. Inclou documents sobre el videoporter amb un sistema aeri amb una columna.
Imatges promocionals de Benedito Design
Part deRamon Benedito
Conté dues imatges que publiciten la col·laboració de Ramon Benedito amb Fermax i mostren el seu històric de productes.
Part deRamon Benedito
El fons de Mobles 114 ens permet resseguir la història d’aquesta empresa barcelonina i, tanmateix, la de dos dels seus membres fundadors: Josep Maria Massana i Josep Maria Tremoleda ja que l’arxiu conté material de la seva etapa inicial com a dissenyadors integrants de l’Equip de Disseny. Aquest era un estudi que treballava en diversos àmbits del disseny.
Pel que fa a l’evolució i consolidació de Mobles 114 com a empresa editora, trobem diversos materials que ens ajuden a veure el creixement en l’oferta de productes i la consolidació de molts d’ells amb llarga durada al mercat. També podem conèixer l’evolució i ampliació de les seves instal•lacions.
Tot i que el gran gruix de la producció de l’empresa recau en els dissenys desenvolupats per Massana i Tremoleda (també Ferrer en els inicis), mitjançant la documentació del fons es pot veure la col•laboració creixent amb diversos dissenyadors del panorama local i internacional, dels qui han editat productes de notable èxit comercial al llarg dels darrers cinquanta anys.
El fons inclou catàlegs comercials i llistats de preus d’entre 1979 fins l’actualitat amb excepció d’alguns anys. Entre aquests documents en trobem diversos destinats al mercat internacional que demostren l’expansió de l’empresa en el mercat francès, alemany i anglès i, posteriorment, a un nombre molt més gran de països.
També hi ha gran diversitat de fotografies, entre positius fotogràfics i transparències, en les quals podem veure les primeres instal•lacions de Mobles 114 el 1973 al carrer d’Enric Granados 114 de Barcelona, la participació en fires o l’evolució en l’oferta dels productes. Aquesta sèrie es complementa amb material del procés de treball per a l’edició de diversos objectes com esbossos, plànols o imatges de prototips. Finalment, la documentació administrativa ens ajuda a conèixer els aspectes de caire econòmic de la companyia.
Pel que fa a la faceta de distribució de productes d’altres empreses trobem documentació de productes com els llums Akari d’Isamu Noguchi, el llum Coderch, els llums de l’empresa Vapor o les catifes de Nani Marquina. En aquest àmbit també es conserva correspondència amb diversos dissenyadors locals i internacionals com Miguel Milá, Óscar Tusquets, Enzo Mari o Álvaro Siza.
Aquest arxiu també ens permet conèixer l’estreta relació que existia amb professionals de diferents generacions i disciplines. Així en el fons es conserven documents de l’evolució de la imatge gràfica de l’empresa desenvolupada al llarg de més de vint anys pel dissenyador America Sanchez. Podem veure des del primer logotip, dissenyat el 1973, que representà una declaració d’intencions per la radical modernitat que revelava, fins els redissenys per actualitzar-lo i sintonitzar-lo amb els canvis en el món de la comunicació.
Mobles 114
Benedito Design. Col·lecció. Des de 1975. Catàleg
Part deRamon Benedito
Dossiers d'objectes de les col·leccions del Museu del Disseny de Barcelona
Col·lecció de dossiers aplegats pel Museu del Disseny de Barcelona, referents fonamentalment als productes existents en la col·lecció del museu. Contenen documentació relacionada amb la concepció, encàrrec i disseny dels objectes, la seva fabricació, comercialització, ús i projecció pública.
Museu del Disseny de Barcelona
Recull de premsa on apareix publicat el llum de taula Gira
Part deDossiers d'objectes de les col·leccions del Museu del Disseny de Barcelona
Articles de revistes i diaris on apareix publicada alguna menció al llum Gira. En aquest cas, article sobre disseny de Barcelona escrit per Suzanne Slesin i publicat obrint la secció Home (casa) del New York Times. Suzanne Slesin és una de les periodistes americanes més reputades especialitzada en disseny i que es va interessar especialment pel fenómen del disseny a Barcelona els anys 80.
El fons comprèn principalment documents textuals, plànols i fotografies dels dissenys portats a terme per André Ricard al llarg de la seva trajectòria professional.
Una part de la documentació està relacionada amb la vesant més personal de l’autor. Es conserven testimonis d’una empresa fictícia de disseny de joguines que va crear amb uns amics en edat escolar, o bé, dibuixos de la seva etapa de formació, com per exemple, els figurins i propostes per als estands d’una empresa de transports, que poden considerar-se les seves primeres passes en el món del disseny.
També és rellevant la correspondència mantinguda amb Raymond Loewy, així com informació sobre conferències, seminaris, llibres i exposicions en què va participar o bé en què Ricard va ser homenatjat.
El gruix de la documentació, però, està relacionada amb la seva activitat com a dissenyador. En aquest sentit, la quantitat de diapositives i fotografies (en format digital) que integren el fons són una mostra ben significativa de la prolífica trajectòria professional de l’autor. Principalment són fotografies de producte, però també hi ha plànols dels dissenys més coneguts de Ricard, així com renders i plànols generats informàticament dels productes més moderns.
Cal destacar, també, la documentació relacionada amb la Torxa Olímpica de Barcelona ’92 ja que inclou dibuixos, esbossos, plànols i fotografies que mostren tot el procés creatiu i de disseny d’una de les obres més emblemàtiques d’André Ricard. En aquest mateix sentit, també hi ha documentació relacionada amb altres projectes del moviment olímpic, com els vinculats al Museu Olímpic de Lausana, o el disseny del Testimoni Olímpic de Londres 2012.
També hi ha una nombrosa col·lecció de fotografies en format digital que fan referència a la seva activitat pública: presentacions, congressos, homenatges, exposicions i participació en tota mena d’actes, que arriba fins el 2015.
Finalment, el fons integra un exhaustiu recull d’articles, entrevistes, reportatges, notes de premsa i notícies recopilat per André Ricard, relacionades amb la seva trajectòria professional.
Ricard, André, 1929-
Pinces de gel. Nova producció amb millores. Plànol
Part deAndré Ricard
Plànol de les pinces de gel amb cotes. Es mostren en alçat frontal, lateral i secció, a escala 1:1. Apareix el número de plànol, el nom de l'autor i del dissenyador. Es tracta d'un plànol que presenta les millores de cara a una possible reedició de la pinça. Es correspon amb el període en que ha estat produïda per Mobles 114, a partir de 2001.
Part deFons prova per importar csv
Proyecto City. Fermax. Conferencia Elisava 06/10/14. Dossier
Part deRamon Benedito
Dossier amb les diapositives impreses que es van projectar en la conferència a Elisava del 6 d'octubre de 2014, sobre el projecte d'intercomunicador City Line. Conté 1 CD ROM amb la presentació en suport electrònic.
El fons conté la documentació generada i aplegada per Juli Capella en el decurs de la seva activitat com a arquitecte, interiorista, editor, promotor i divulgador del disseny.
El fons comprèn uns 60.000 documents entre catàlegs d’empreses, dossiers de productes, diapositives, fotografies, dibuixos, plànols, biografies, currículums, notes de premsa, reculls d’articles, etc. El gruix més important del fons l’ocupen els reculls de documents relacionats amb dissenyadors, empreses i institucions vinculades amb el disseny, i els documents sobre l’edició de llibres i revistes.
Per últim, reuneix documents relacionats amb la seva docència a les escoles de disseny Elisava i Eina, i amb la seva participació en entitats i associacions com el FAD.
Capella, Juli, 1960-
Videoportero Smile 3,5". Fermax
Part deRamon Benedito
Documentació relativa al disseny del videoporter Smile, dissenyat per Benedito Design i produït per Fermax. Inclou documentació tècnica sobre el videoporter Smile, Smile Palace, Smile Extra Palace, Smile Solo Audio; Monitor NeoLoft 3.5", 3.5" mans lliures, 3.5" amb braç, 7", 7" mans lliures7"; Marc NeoLoft d'encastar
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Part deMiguel Milá
Part deMiguel Milá
Conjunt d'esbossos dibuixats en llapis sobre diferents aixetes amb una sola maneta, o dues manetes incorporades al sortidor. Hi ha 2 fulls amb més esbossos al revers.
Part deMiguel Milá
Conjunt de documents fets durant dos moment de revisió del disseny del llum de peu TMM, un va ser a la dècada dels anys 1990 i l'altre a principis de la dècada del 2000. Respecte la revisió dels anys 90 hi ha 12 fulls amb esbossos del llum de peu TMM, tant del conjunt del llum com de parts d'aquest, la base, la pantalla i el sistema de subjecció amb la fusta. Hi ha uns esbossos fets sobre una targeta personal de Miguel Milá i María Valcárcel de Miguel Milá. La base en forma de creu apareix en dues versions, plana amb els extrems arrodonits i vertical amb els extrems angulosos. La pantalla en els esbossos es dibuixa en forma de llàgrima. Un parell d'esbossos mostra el llum sencer i està acolorit.Hi ha dos fulls en que hi ha la incripció "Lámpara MMBD". De la revisió feta durants la dècada del 2000hi ha un Dibuixos, una imatge render i un plànol.
Part deMiguel Milá
Part deMiguel Milá
Conjunt de documents generats durant el procés de revisió del disseny del llum de peu TMM, hi ha propostes amb llums leds, detalls del sistema de regulació de l'alçada de la pantalla, i del porta lampades. Hi ha un full amb esbossos al revers
Cessió de dissenys per al futur Museu Folch i Torres
Part deADI FAD
La unitat documental conté la correspondència per part de la junta de l'ADI FAD amb els seus socis per dur a terme la recopilació de peces de dissenyadors per a la creació per part de l'Ajuntament de Barcelona del Museu del Disseny, dintre d'un nou Museu d'Arts Aplicades.
Primeres Jornades de Pedagogia del Disseny
Part deADI FAD
La unitat documental està formada per l'organització per part de les agrupacions de Disseny del Foment de les Arts Decoratives (ADG, ADI, INFAD, ADT) d'unes jornades de desenvolupament i d'intercanvi teòric-pedagògic al voltant del tema de l'ensenyament del disseny, en col·laboració amb les escoles especialitzades. Aquestes jornades van tindre un caràcter interdisciplinar i abarcaren les especialitats del disseny industrial, disseny gràfic, disseny d'interiors i disseny tèxtil. La documentació generada és: avant- projecte, projecte d'organització, gestió econòmica.
Render amb imatge del frontal de videoporter.
Part deRamon Benedito
Amb l'anotació manuscrita de la data i el text "OK".
Full de treball sobre el model de llum TMC 50. Esbossos
Part deMiguel Milá
Full amb apunts i esbossos de les millores a introduir en la nova reedició del llum de peu TMC amb motiu dels seu 50é aniversari en el mercat.
Llum de peu TMC vist des de la part posterior. Dibuix digital
Part deMiguel Milá
Dibuix digital o render, amb el llum de peu TMC vist des de la part de darrera. Es tracta d'un dels estudis per al canvi del sistema de subjecció i moviment de la pantalla per a una reedició del llum.
Detall de la pantalla i els peus del llum TMC. Dibuix digital
Part deMiguel Milá
Full amb dos renders amb detalls del llum de peu TMC. A la part superior hi ha una imatge de la pantalla i el regulador d'alçada. A la part inferior del full es mostra el peu i part de la tija.
Llum de peu TMC vist des del lateral dret. Dibuix digital
Part deMiguel Milá
Dibuix digital o render, amb el llum de peu TMC de perfil. A l'alçada del regulador d'alçada de la pantalla s'ha dibuixat en llapis un mànec per subjectar el regulador. Es tracta d'un dels estudis per al canvi del sistema de subjecció i moviment de la pantalla per a una reedició del llum.
Part deRamon Benedito
Codi PU01041
Smile. Catàleg comercial. Esborrany
Part deRamon Benedito
Llum de peu TMC: dues vistes laterals. Dibuix digital
Part deMiguel Milá
Full amb dues imatges digitals impreses o renders impresos, amb dues vistes laterals del llum de peu TMC. A la part superior hi ha una imatge del llum de peu TMC de perfil, i a la part inferior un altra des de la part posterior.
Part deRamon Benedito
Codi PU01027
Base teléfono Smile. Proyecto 19151. Plànol
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Brazo Smile. Proyecto 19151. plànol
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Cubierta frontal Smile Solo Audio. Proyecto F0 19154. plànol
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Smile Solo Audio. Proyecto F0 19154. plànol
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Imatge del frontal del Marco de empotrar NeoLoft 7". Render
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Renders amb imatge del frontal del videoporter NeoLoft. Models 3.5", 3.5" amb braç i 7"
Part deRamon Benedito
Imatge del frontal del Marco de empotrar NeoLoft 3.5". Render
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Correus entre Fermax i Benedito Design
Part deRamon Benedito
Conté un correu electrònic i una nota manuscrita
Marco de empotrar Neoloft 3.5. Plànol
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Marco de empotrar NeoLoft 7" (manos libres). Plànol
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Cubierta frontal monitor NeoLoft 3.5" (amb braç). Plànol
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Monitor NeoLoft 3.5" (manos libres). Plànol
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Cubierta frontal monitor NeoLoft 7" (manos libres). Plànol
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Monitor Neoloft 7" (manos libres). Plànol
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Monitor NeoLoft 3.5" (con brazo). Plànol
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Alineación gama de pantallas monitores NeoLoft. Plànol
Part deRamon Benedito
Escala 1:2. Inclou dues versions, un d'ells amb la inscrpció "Solo para orientación".
Cubierta frontal monitor NeoLoft 3.5" (manos libres). Plànol
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Maqueta original Smile. Fermax
Part deRamon Benedito
Escala 1:1
Maqueta original Smile. Fermax
Part deRamon Benedito
Maqueta de material metàl·lic amb el frontal
Frontal del videoporter NeoLoft i del intercomunicador. Render
Part deRamon Benedito
Renders amb imatge del frontal del videoporter Neoloft i del intercomunicador
Cartells Catalans. De la dictadura a la democràcia (1960-1980)
Part deJoan Pedragosa
Correu electrònic entre Elisabeth Albuixench i l'Enciclopèdia Catalana sobre la inclusió de Joan Pedragosa en la publicació
Part deADI FAD
La unitat conté els cartell de propoganda de la 33ª edició dels Premis Delta 2009
Mobles 114. Tarifa de preus 2009
Part deAndré Ricard
Full amb la tarifa de preus de l'any 2009 de productes de parament de la llar de Mobles 114, on apareix el preu de les pinces de gel i el cendrer Copenhagen. Mobles 114 va començar a produir les pinces de gel l'any 2001 i el cendrer Copenhagen el 2002. Apareixen també la cadira de braços Torres Clavé i el setrill Marquina. Amb la col·lecció Clàssics, Mobles 114 vol destacar el valor patrimonial del disseny.
Llum de peu TMC. Esbossos de la nansa
Part deMiguel Milá
Full amb quatorze esbossos en llapis del llum de peu TMC i alguns dels seus elements. N'hi ha un de l lum sencer i la resta mostren detalls de la nansa que permet regular l'alçada de la làmpada. Hi ha anotacions en llapis de dos noms de persona i els seus números de telèfon.
Pàgina de catàleg del SIDI on apareix la paperera Bina
Part deDossiers d'objectes de les col·leccions del Museu del Disseny de Barcelona
Anunci del SIDI on apareixen imatges de diverses empreses participants. A baix a la dreta la paperera de platja Bina editada per l'empresa Santa&Cole.
Mobles 114. Tarifa de preus 2009
Part deFons prova per importar csv
Full amb la tarifa de preus de l'any 2009 de productes de parament de la llar de Mobles 114, on apareix el preu de les pinces de gel i el cendrer Copenhagen. Mobles 114 va començar a produir les pinces de gel l'any 2001 i el cendrer Copenhagen el 2002. Apareixen també la cadira de braços Torres Clavé i les setrilleres Marquina.
Mesa Ara 9. Versión 1. Projecció
Part deMiguel Milá
Projecció informàtica de la taula escriptori de la Sèrie Ara. Conté la inscripció "Mesa Ara 9", "Versión 1". Es tractaria de la versió de la taula de 170 X 70 cm., de fusta i el sobre de color fosc.
Còpies de la placa City de diferents fabricants xinesos. Informe
Part deRamon Benedito
Informe elaborat per Benedito design que mostra una relació de marques xineses d'intercomunicadors similars al City Line, amb documentació gràfica extreta de catàlegs comercials.
Part deAndré Ricard
Mesa Ara 9. Versión 2. Projecció
Part deMiguel Milá
Projecció informàtica de la taula escriptori de la Sèrie Ara. Conté la inscripció "Mesa Ara 9", "Versión 2". Es tractaria de la versió de la taula de 140 X 70 cm., de DM i fòrmica, sobre de color gris clar i potes de color negre metalitzat.
9è Concurs de disseny copa de cocktail Bombay Sapphire
Part deADI FAD
La unitat conté les propostes de 57 participants amb les seves dades personals i un CD-ROM per cada producte presentat.
Taula escriptori Sèrie Ara. Ranures per passar cables. Croquis
Part deMiguel Milá
Croquis amb detalls de la taula d'escriptori de la Sèrie Ara. Mostra espais i ranures posallapis camuflats. Conté les vistes de dues seccions de la ranura, planta de xapa de metall i dibuixos en perspectiva de detalls d'ubiccaió de l'element. Conté mides i indicacions manuscrites.
Mesa Ara. Versions 1 i 2. Croquis
Part deMiguel Milá
Croquis de dues versions de la taula escriptori de la Sèrie Ara. La anomenada versió 1 té unes mides de 170 X 70 cm., és de fusta i el sobre de color fosc. La versió 2 és de 140 X 70 cm., és de DM i fòrmica i el sobre de color gris clar i potes de color negre metalitzat. Conté les vistes de dues plantes superiors, vista en perspectiva de tota la taula i detalls del biselat del sobre. Conté mides i indicacions manuscrites.
Taula escriptori i mobles d'oficina de la Sèrie Ara
Part deMiguel Milá
Conjunt de documents gràfics i textuals generats en el projecte de redisseny de la taula escriptori de la sèrie ARA, fabricada per l'empresa Seyfor des de 1990 fins l'any 2000. Hi ha diferents versions de la sèrie d'aquest moble, tres versions diferents de taula: de reunió, de juntes y auxiliar. Alguns dels mobles varen ser dissenyats per al despatx de Pasqual Maragall a la Generalitat de Catalunya.