S'estan mostrant 6862 resultats

Descripció arxivística
Advanced search options
Vista prèvia d'impressió View:

3490 resultats amb objectes digitals Mostra els resultats amb objectes digitals

Fotografia de vitrall per a finestral amb decoració vegetal en la tarja

Fotografia de projecte de vitrall per a finestral de tres obertures amb tres targes en la part superior amb simetria amb les obertures inferiors. La central és més ampla que les laterals, en les targes es troba decoració vegetal de línies corbes, les obertures inferiors van decorades amb una retícula de vidres rectangulars amb peces semicirculars en les interseccions, cada un dels badius té una bordura decorativa de motius vegetals. Hi ha encunyat el segell del fotògraf: Estudi Sala Barcelona.

Fotografia de plafó ceràmic de la Casa de la Convalescència

Fotografia amb imatge de plafó ceràmic de la Casa de la Convalescència. Procedent de l'Arxiu Mas, de l'Institut Amatller de l'Art Hispànic. Adherida a cartró. En el revers consta la caràtula de l'Arxiu mas, amb la inscripció "Casa Convalescencia_Plafó de rajoles"; "Barcelona"; "Clixe nº: 805"; "Serie: C"; "Data: 1905".

Fotografia del pati de la Casa de la Convalescència

Fotografia amb imatge del pati de la Casa de la Convalescència. Procedent de l'Arxiu Mas, de l'Institut Amatller de l'Art Hispànic. Adherida a cartró. En el revers consta la caràtula de l'Arxiu Mas, amb la inscripció "Casa Convalescencia, Pati"; "Barcelona"; "Clixe nº: 4279"; "Serie: C"; "Data: 1909".

Fotografia de façana de casa

Fotografia amb imatge de façana d'una casa de pisos. Consta la inscripció manuscrita "A mi distinguido amigo D. Luis Rigalt / G. Borrell"

Fotografia de dibuix d'edifici de Manuel Puig Janer

Fotografia amb imatge de dibuix d'un edifici de façana acristalada, fent xamfrà, possiblement de l'Eixample de Barcelona. En el revers consta el segell amb la inscripció "Manuel Puig Janer arquitecto / tel. 21-39-22 / Lauria 21, 2º 1ª Barcelona" i número de positiu fotogràfic.

Fotografia de la Torre de les Hores i de la casa Pi i Figueres de Pals

Fotografia on apareix la Torre de les Hores. És la torre de l'homenatge del castell medieval de Pals, documentat el 889. També apareix la casa Pi i Figueres, la més gran del nucli de Pals, que va ser construïda per l'arquitecte Lluís Bonet i Garí l'any 1951 per al doctor Jaume Pi i Figueres. L'emplaçament on és situat l'edifici correspon al que en altre temps ocupà el castell de Pals. De fet, alguns dels murs van ser aprofitats per bastir l'actual capella. En la part posterior escrit a llapis el número 42.

Fotografia de la casa Pi i Figueres de Pals

Fotografia on apareix un fragment de la façana de la casa Pi i Figueres, la més gran del nucli de Pals, que va ser construïda per l'arquitecte Lluís Bonet i Garí l'any 1951 per al doctor Jaume Pi i Figueres. L'emplaçament on és situat l'edifici correspon al que en altre temps ocupà el castell de Pals. De fet, alguns dels murs van ser aprofitats per bastir l'actual capella. És poden apreciar les finestres geminades d'època gòtic-renaixentista. En la part posterior escrit a llapis el número 42.

Fotografia amb imatge de dos sants

Fotografia amb la reproducció d'un dibuix on es representen dos sants. Conté la inscripció impresa "Ls Lamothe", "Inve fecit Paris 1852" i l'anotació manuscrita "no", "6".

Fotografia de dibuix amb home

Fotografia amb la reproducció d'un dibuix a llapis i carbonet, on es representa un home de cos sencer, amb barba, vestit amb una túnica, amb una vara en una mà i un paper enrotllat en l'altra.

Fotografia de vitrall per a finestra possiblement per a una impremta

Fotografia de vitrall per a finestra apaïsada amb tres obertures, és presenta una única escena protagonitzada per tres personatges masculins que apareixen un en cada obertura. El de la dreta és fent rodà una premsa, el del centre es troba assegut llegint un document a primer terme una pedra litogràfica i la figura de més a la dreta també llegeix un document i al seu davant hi ha llibres ja enquadernats. Tant l'abillament dels personatges com l'espai interior on es situa l'escena fa referencia al món renaixentista. En la part inferior del vitrall el text: Fundada en 1890. Possiblement devia ser un vitrall destinat a una impremta. En la part posterior hi ha el segell de la casa fotogràfica: Juan Cosacas lectura dubtosa Evaristo Arnús, 35, 1º Teléfono 30 99 60 Barcelona-14.

Fotografia de vidre a l’àcid per a finestral amb ornamentació peanya central amb copa envoltada de motius vegetals.

Fotografia de projecte de vidre a l’àcid per a finestral amb tres obertures verticals la central més ampla que les laterals i tarja amb acabament semicircular. L'ornamentació es basa en un peanya central amb copa en la part superior, envoltada de motius vegetals. Aquest motiu el trobem en el badiu central i més simplificat en els laterals. La decoració de la tarja és un cistell amb fruites del que sorgeixen llargues tiges vegetals amb fulles que es recargolen.

Fotografia de detall del vitrall del menjador de la casa Lleó Morera

Fotografia de detall del vitrall del menjador de la casa Lleó Morera. Es veu dos finestrals amb vegetació i ocell. En la part posterior informació de la casa de fotografia: LB / N3701 / -5.7.69. Fotografies segurament fetes arran de la restauració que va patir aquest vitrall als anys 60 del segle XX. Data en la part posterior de la fotografia.

Fotografia de vitrall de sanefa per a vitralls de finestra

Fotografia de projecte de bordura per a vitrall per a finestra de capcer semicircular amb dos motius decoratius, el de la dreta de formes romboïdals i el de l'esquerra de rodes amb elements vegetals. En la part posterior el segell de la casa fotogràfica: CASA TORRAS / 000524 / Mayor de Gracia, 83.

Fotografia de vitrall per a finestra amb copa i ornamentació vegetal en la part superior i detall vegetal en la part inferior.

Fotografia de projecte de vitrall per a finestra amb acabament semicircular amb copa amb motiu vegetal en la part superior i fulles d'acant amb volutes en la inferior amb un cordó que ressegueix el perímetre i uneix les dues ornamentacions. Aquest vitrall central és més alt que els laterals. El camper és una retícula rectangular amb peces circulars en les interseccions.

Fotografia de vitrall per a finestra amb ornamentació vegetal en la part superior i detall vegetal en la part inferior.

Fotografia de projecte de vitrall per a finestra amb acabament semicircular amb motiu vegetal en la part superior i fulles d'acant amb volutes en la inferior amb un cordó que ressegueix el perímetre i uneix les dues ornamentacions. El camper és una retícula rectangular amb peces circulars en les interseccions.

Fotografia de vitrall per a lluerna amb motiu central ornamental envoltat d'unes cintes en forma de branques de les que pengen garlandes i poms florals i vegetals.

Fotografia de projecte de vitrall per a lluerna amb motiu central ornamental envoltat d'unes cintes en forma de branques de les que pengen garlandes i poms florals i vegetals. Al voltant una bordura. Hi ha encunyat el segell del fotògraf: Estudi Sala Barcelona. Fotografia en sèpia

fotografia de vitrall per a finestral amb quatre models ornamentals geomètrics i la representació d'un escut amb una creu en un i d'un àngel serafí en l'altra.

fotografia de projecte de vitrall per a finestral de dues llancetes amb quatre models ornamentals diferents de motius geomètrics extrets dels repertoris gòtics. es troba la representació d'un escut amb una creu en un i d'un àngel serafí en l'altra.

Alfombra. Baranowsky. Dresden

  • ES ES MDB 3-404-04-01-BAD-U1454
  • UDS
  • [Entre 1903 i 1926]
  • Part of Antoni Badrinas

Imatge dels motius que decoren una catifa, possiblement creats per Alexander Baranowsky. En el revers conté la inscripció "Alfombra / Baranowsky / Dresden". Adherit a cartolina.

Alfombra. Baranowsky. Dresden

  • ES ES MDB 3-404-04-01-BAD-U1455
  • UDS
  • [Entre 1903 i 1926]
  • Part of Antoni Badrinas

Imatge dels motius que decoren una catifa, possiblement creats per Alexander Baranowsky. En ella pareixen representades dues dones amb vestimentes tradicionals. En el revers conté la inscripció "Alfombra / Baranowsky / Dresden". Adherit a cartolina.

Casa consistorial de Zeitz. Dona i nen

  • ES ES MDB 3-404-04-02-BAD-0137-005
  • UDS
  • [ca. 1926]
  • Part of Antoni Badrinas

Fotografia amb imatge d'una dona amb túnica eixecant una mà i nen amb ales al costat. En la seva ubicació original. En el revers conté la inscripció "Nº 269 / Auf 14 cm. / Auf gracien Thertergrien `lectura dubtosa] stellen" i el segell del fotògraf Max Fischer de Dresden. La imatge té la mateixa forma que les atribuïdes a la decoració mural de la casa consistorial de Zeitz, a Alemanya, segons l'article d'Antoni Badrinas sobre Otto Gussmann.

Retrato del Pastor Gussmann, padre del autor, por Otto Gussmann

Fotografia amb imatge del Pastor Gussman, pare d'Otto Gussman, autor del retrat. Es tracta d'una pintura al tremp. En el revers conté la inscripció "11937 / Museum / ancho página ? / [inscripció il·legible] / retrat del meu pare Pastor protestant Otto Gussman". La imatge està publicada en un article d'Antoni Badrinas sobre Otto Gussmann, d'on s'ha obtingut el títol.

Estampado. Fotografia amb motiu de flors

Fotografia amb imatge d'una composició floral, creada possiblement per Alexander Baranowsky (1874-1941). En l'anvers consta una inscripció de lectura dubtosa i el segell amb la inscripció "Dresdner Photographische Weerkstätten G.m.b.H.". En el revers consta la inscripció "Baranowsky / Dresden / estampado". Adherida a cartolina.

Vitrall d'Otto Gussmann per a finestra d'una casa

Fotografia d'un vitrall, per a finestral d'una casa, a Alemanya, realitzat per Otto Gussmann. Es pot veure una representació d'un nu femení i dues composicions vegetals. En l'anvers, conté la inscripció manuscrita "Otto Gussmann" i el segell de fotògraf amb la inscripció "Max Fisch Photopraph / Inh. Konrad Klemm / Dresden - A. Moritzstrasse 8b". En el revers consta la inscripció "8 1/2? Museum" i el segell del fotògraf. La imatge està publicada en un article d'Antoni Badrinas sobre Otto Gussmann. Adherida a cartró.

IV Lonja Textil. Vista de l'estand de Textil Lanera de Barcelona

Fotografia d'uns expositors de la IV Lonja Textil, exposició celebrada al Palau de les Nacions de Montjuïc, 1964. Es llegeix parcialment "…Textil Lanera de Barcelona". En el cartró on està enganxada la fotografia consta el segell sec "Fotos Duran".

Façana exterior del Dique Flotante

Conjunt de fotografies de la botiga El Dique Flotante. Antoni Badrinas va dissenyar-ne la decoració el 1929. Situada a la cantonada del Carrer Portal de l'Àngel, 9. i Canuda, 47 de Barcelona. El nom del propietari, Joaquín Beleta, consta en el plafó situat a sobre de la porta d'entrada de la botiga.

Façana exterior del Dique Flotante

  • ES ES MDB 3-404-03-01-07-BAD-0004-003
  • UDS
  • [ca. 1929]
  • Part of Antoni Badrinas

Fotografia de la façana exterior de la botiga El Dique Flotante. Vista del carrer Canuda, 47. En el revers segell en tinta blava del l'estudi fotogràfic "Ibero-America Photo-Films Barcelona".

Fotografia de vitrall per a finestra amb la representació de l'aparició de la Mare de Déu a un monjo

Fotografia de projecte de vitrall per a finestra amb la representació de l'aparició de la Mare de Déu amb el nen, envoltada d'àngels, dos d'ells donen una cinta a un monjo que es troba agenollat pregant. Tota l'escena passa dins d'una habitació. En la part posterior, a llapis, el número 8. En la part esquerra de la fotografia es veu un fragment del vitrall Vita, disseny de Joaquim Mir.

Fotografia de vitrall per a lluneta amb la representació de la fundació de l'Ordre de la Mercè.

Fotografia de projecte de vitrall per a lluneta amb la representació de la fundació de l'Ordre de la Mercè. En el centre de la imatge, la Mare de Déu de la Mercè amb dos àngels que li sustenten la corona; a banda i banda, diversos personatges i a la dreta, un vaixell. Totes les figures van emmarcades per una arquitectura renaixentista. En la part inferior del projecte el text: "FUNDACION DE LA ORDEN DE L MERCED. S.PEDRO NOLASCO / S.RAIMUNTDO DPE / EL REI JAIME I EL CONQUISTADOR ORDEN MILITAR / EL OBISTO BERENGUER DE PALOU ORDEN ECLESIASTICA".

Fotografia de vitrall per a finestra amb la representació de sant Jordi

Fotografia de projecte de vitrall per a finestra amb acabament en arc apuntat on es troba la representació de sant Jordi dret amb armadura. La figura està mirant a l'espectador, amb la mà dreta aguanta la llança dreta que es clava en el drac, el qual s'enrosca als seus peus i amb la mà esquerra sosté una rosa. Al camper la figura de la princesa Sahabra.

Fotografia de vitrall per a finestra amb la representació de l'Assumpció de la Verge Maria

Fotografia de projecte de vitrall per a finestra de capcer semicircular amb la representació de l'Assumpció de la Verge Maria, envoltada de querubins. Als peus, la tomba oberta d'on sorgeixen flors. Tot va envoltat per una bordura de motius geomètrics. En la part inferior del projecte es troba el monograma de la Mare de Déu.

Dibuix de vitrall per a finestra amb la representació de la Mare de Déu de Montserrat amb el nen en Maiestas i dins d'una mandorla.

Dibuix de projecte de vitrall per a finestra amb la representació de la Mare de Déu de Montserrat amb el nen en Maiestas i dins d'una mandorla. En la part inferior, un grup d'escolanets tocant instruments i cantant, en la part superior, un cor d'àngels i, al camper, les muntanyes de Montserrat.

Fotografia de vidre a l’àcid amb l'escena de la caiguda de Jesucrist amb la creu, per al cementiri del Poble Nou

Fotografia de projecte de vidre a l’àcid amb l'escena la novena estació amb la tercera caiguda de Jesucrist amb la creu, per al cementiri del Poble Nou. En el projecte hi ha el text "9 ª Estación". En la caixa es troba el text: "Cementerio del Pueblo Nuevo (grabados al ácido)".

Fotografia dels vitralls del finestral de l'església de sant Just i Pastor amb l'escena de l'adoració dels reis d'Orient a l'infant Jesús.

Fotografia del projecte del vitrall del finestral de l'església de sant Just i Pastor de Barcelona amb l'escena de l'adoració dels reis d'Orient a l'infant Jesús. Hi ha inscripcions en llatí en la part superior i inferior de l’escena dins d'una cartel·la: "JESUS NATUS ET NOBIS VENITE ADOREMUS". En la part superior una traceria amb trilobals i quadrilobals.

Fotografia dels vitralls del finestral de l'església de sant Just i Pastor amb l'escena de l'adoració dels reis d'Orient a l'infant Jesús.

Fotografia del projecte del vitrall del finestral de l'església de sant Just i Pastor de Barcelona amb l'escena de l'adoració dels reis d'Orient a l'infant Jesús. Hi ha inscripcions en llatí en la part superior i inferior de l’escena dins d'una cartel·la: "JESUS NATUS ET NOBIS VENITE ADOREMUS". En la part superior una traceria amb trilobals i quadrilobals.

Fotografies de dos vitralls per als finestrals de l'església de sant Just i Pastor amb l'escena del miracles dels pans i els peixos i la presentació de Jesús infant al temple

Fotografies dels projectes de dos vitralls per als finestrals de l'església de sant Just i Pastor de Barcelona amb l'escena del miracle dels pans i els peixos i la presentació de Jesús infant al temple. En la part superior una traceria amb trilòbals i quadrilòbals.

Fotografies de vitralls per a finestrals amb la representació de la crucifixió i d'una font per a l'església de Ntra. Sra. Del Perpetu Socors (redemptoristes) de Saragossa

Fotografies de dos projectes de vitralls per a finestrals amb la representació de la crucifixió en un d'ells, i d'una font en l'altra. En la part inferior dels projectes hi ha les anotacions: "Zaragoza Redentoristas. E. 1-10".

Fotografia de vitrall per a finestral amb la representació de la crucifixió per a l'església de Ntra. Sra. Del Perpetu Socors (redemptoristes) de Saragossa

Fotografia de projecte de vitrall per a finestral amb la representació de la crucifixió per a l'església de Nostra Senyora del Perpetu Socors (redentoristas) de Saragossa. En la part inferior dels projectes hi han les anotacions: "Zaragoza Redentoristas. E. 1-10".

Fotografia de vitrall per a finestral amb la representació del que sembla un sant per a l'església de Nuestra Señora del Perpetuo Socorro (Redemptoristes) de Saragossa

Fotografia de projecte de vitrall per a finestral amb la representació del que sembla un sant, per a l'església de Nostra Senyora Del Perpetu Socors (redentoristas) de Saragossa. Hi ha escrita l'anotació: "E. 1-10".

Fotografia de vitrall per a lluneta amb la representació de l'escena de Crist crucificat

Fotografia de projecte de vitrall per a lluneta amb la representació de l'escena de Crist crucificat, al seu costat els dos lladres també a la creu i als seus peus les tres Maries i sant Joan. Al voltant, una bordura de formes circulars amb motius vegetals. Hi ha encunyat el segell del fotògraf: "Estudi Sala Barcelona".

Fotografia del taller de vitralls amb dos operaris treballant el plom

Fotografia del taller de vitralls amb dos operaris. Concretament estan treballant el plom, per a elaborar els perfils per emplomar els vitralls, utilitzant una màquina que s'aprecia en el primer pla a la dreta de la imatge. Consta la inscripció manuscrita "G". En el revers consta el segell amb el nom del fotògraf "Fotografies d'art Francisco Serra / Salmerón 166 / Barcelona".

Fotografia del despatx de Lluís Rigalt en el taller de vitralls

Fotografia del despatx de Lluís Rigalt en el taller de vitralls. Apareixen projectes de vitralls penjats a la paret i projectats en el contrallum de la finestra. Es tracta de projectes del tombant del segle XIX al XX. Consta la inscripció manuscrita "F". En el revers consta el segell amb el nom del fotògraf "Fotografies d'art Francisco Serra / Salmerón 166 / Barcelona".

Resultats 1 a 100 de 6862