Mostrando 17198 resultados

Descripción archivística
Catalán
Imprimir vista previa Ver :

11545 resultados con objetos digitales Muestra los resultados con objetos digitales

Òscar Tusquets. Cendrer Delirio

Projecte de disseny del cendrer "Delirio", en aquesta fase anomenat "Tolerante", per Óscar Tusquets, produït per l'empresa Disform S.A.

Índex de costos laborals

  • ES ES MDB MDB ADI-04-03
  • Serie
  • 2000-2002
  • Parte deADI FAD

La sèrie contè l'enquesta sobre innovació tecnològica en les empresses. Aquesta enquesta s'emmarca dins el Pla General d'Estadístiques de Ciència i Tecnologia promogut per l'Oficina d'Estadístiques de la Unió Europea. L'objectiu és quantificar les activitats innovadores de les empresses, entre les quals destaquen la realització de R+D i valorar els resultats (innovacions) i els efectes d'aquestes activitats.

Àpoques i reconeixements de deutes

  • ES ES MDB 3-405-02-01-02-BUS-1047
  • UDC
  • 1768-08-14 / 1942-04-29
  • Parte deCasa Joan Busquets

La unitat està composta per vint-i-dues àpoques o cartes de pagament en les quals el creditor declara haver rebut del deutor allò que aquest li devia. Moltes d'aquestes àpoques es deuen als acords de dots per als casaments. Comprèn alguns esborranys dels documents. Inclou també dos reconeixements de deutes o debitoris en els quals els deutors es comprometen a saldar el seu deute.

Àpat a l'aire lliure

  • Un grup de persones, probablement afeccionats a l'automobilisme assistint al pas d'una cursa, fan un àpat. En primer terme, assegut, amb barret, Eusebi Bertrand. Assegut a l'esquerra, probablement Manuel Bertrand.
  • Inscripcions: Al revers: "Tarjeta postal" (imprès)

Àlbums de targetes de visita

L'agrupació comprèn dos àlbums, que representen sengles col·leccions de fotografies, majoritàriament de la tipologia targeta de visita. Aquest format, patentat pel fotògraf francès Disdèri el 1854, es va popularitzar per tota Europa en la segona meitat del segle XIX. S'utilitzava per a retrats d'estudi que es feia la gent per ser entregada en les seves relacions socials. L'èxit del format va comportar la confecció dels àlbums per a conservar i mostrar les targetes, que en ocasions gaudien d'una bella presentació i tenien un valor d'ostentació.

Dels dos àlbums, un d'ells s'ha atribuït a Enrique Pastor Bedoya i l'altre no s'ha pogut establir el seu propietari. Els àlbums estan enquadernats en pell i inclouen incrustacions i tanques metàl·liques.

Àlbum de targetes de visita

Àlbum de fotografies, probablement creat per un col·leccionista, format per retrats, paisatges i imatges de pintures, tots en format de targeta de visita excepte tres fotografies localitzades soltes dins l'àlbum. Els retrats són de persones no identificades. Els paisatges corresponen a indrets de França, Suïssa i Algèria. Les pintures reproduïdes són obra de pintors francesos del segle XIX. La procedència geogràfica dels autors de la fotografia és principalment França, tot i que hi ha també del Regne Unit, Suïssa, Itàlia i Algèria. Les poques inscripcions existents a l'àlbum i en els reversos estan escrites en francès.

Àlbum de fotografies relacionat amb Enrique Pastor Bedoya

Àlbum de fotografies probablement propietat d'Enrique Pastor Bedoya (Madrid 1833 - Osca 1897), economista i polític espanyol, un dels introductors de l'espiritisme a l'estat espanyol. Diverses inscripcions són dedicatòries adreçades a ell, en alguns casos emprant el seu pseudònim, Alverico Perón. Està composat per fotografies amb format targeta de visita i cabinet, gairebé retrats en la seva totalitat, de familiars i coneguts i de personatges públics. La procedència geogràfica és diversa, tot i que molts resten per identificar. Inclou, probablement, dos retrats d'Enrique Pastor. Algunes de les fotografies estaven soltes.

Àlbum de fotografies de la família Bertrand i Serra

Àlbum amb fotografies d'Eusebi Bertrand i Serra (Barcelona 1877 - 1945), industrial i polític, i d'alguns membres de la seva família. Les fotografies recullen imatges d'activitats d’oci, com són la pràctica de l’hípica, de l’automobilisme o de la navegació a vela i, també algun esdeveniment social, com la visita d'Alfons XIII a una de les fàbriques de Manresa, o actes relacionats amb el sometent. Inclou també imatges de l’explotació agrària de La Ricarda, al Prat de Llobregat.

Àlbum de fotografies de la família Bertrand i Serra

Un àlbum amb fotografies que recull diverses activitats d'Eusebi Bertrand i Serra i d'alguns membres de la seva família relacionades amb l’hípica. Gran part de les fotografies estaven desenganxades i no ha estat possible reconstruir la seva ubicació original. La majoria dels fulls no contenen fotografies.

Àlbum d'Enrique Pastor Bedoya

Àlbum de fotografies probablement propietat d'Enrique Pastor Bedoya (Madrid 1833 - Osca 1897), economista i polític espanyol, un dels introductors de l'espiritisme a l'estat espanyol. Diverses inscripcions són dedicatòries adreçades a ell, en alguns casos emprant el seu pseudònim, Alverico Perón. Està composat per fotografies amb format targeta de visita i cabinet, gairebé retrats en la seva totalitat, de familiars, coneguts i de personatges públics. La procedència geogràfica és diversa, tot i que molts resten per identificar. Inclou dos retrats, probablement d'Enrique Pastor. Algunes de les fotografies es van trobar originàriament soltes dins de l'àlbum.

Àlbum amb un recull de documentació sobre els Premis Delta 1962

Inclou: recull de premsa; reglament; targetons: menú sopar homenatge; fotografies de l'exposició dels productes premiats en el saló Hogarotel 2; llistes de persones encarregades d'escollir el Premi de la Crítica [Deltas Or 1961]; llista de Premis Delta d'or 1962; fotografies d'alguns dels productes seleccionats pels Premis Delta 1962; fotografies lliurament de premis (figura datació dubtosa al revers "60-63").

fotografia de vitrall per a lluneta amb la representació de la fundació de l'Ordre de la Mercè.

Fotografia de projecte de vitrall per a lluneta amb la representació de la fundació de l'Ordre de la Mercè. En el centre de la imatge la Mare de Déu de la Mercè amb dos àngels que li sustenten la corona, a banda i banda diversos personatges i a la dreta un vaixell. Totes les figures van emmarcades per una arquitectura renaixentista. En la part inferior del projecte el text: FUNDACION DE LA ORDEN DE L MERCED. S.PEDRO NOLASCO / S.RAIMUNTDO DPF / OBISPO+BERENGUER DE PALOU / ORDEN ECLESIASTICO / EL REI+JAIME I EL CONQUISTADOR / ORDEN MILITAR / E-8=100. En la part posterior es troba el segell de la casa fotogràfica: CASA TORRAS / 027189 / Mayor de Gracia, 83. / nº 7

fotografia de vitrall per a lluneta amb la representació de la fundació de l'Ordre de la Mercè.

Fotografia de projecte de vitrall per a lluneta amb la representació de la fundació de l'Ordre de la Mercè. En el centre de la imatge la Mare de Déu de la Mercè amb dos àngels que li sustenten la corona, a banda i banda diversos personatges i a la dreta un vaixell. Totes les figures van emmarcades per una arquitectura renaixentista. En la part posterior hi ha la numeració: 044681

fotografia de vitrall per a lluneta amb la representació de la fundació de l'Ordre de la Mercè.

Fotografia de projecte de vitrall per a lluneta amb la representació de la fundació de l'Ordre de la Mercè. En el centre de la imatge la Mare de Déu de la Mercè amb dos àngels que li sustenten la corona, a banda i banda diversos personatges i a la dreta un vaixell. Totes les figures van emmarcades per una arquitectura renaixentista. La part posterior té un tractament de postal es troba el segell de la casa fotogràfica: CASA TORRAS / 027189 / Mayor de Gracia, 83. / nº 7

fotografia de vitrall per a lluneta amb la representació de la Mare de Déu de la Mercè envoltada de les figures dels personatge fundadors d l'ordre.

Fotografia de projecte de vitrall per a lluneta amb la representació al centre de la Mare de Déu de la Mercè envoltada de les figures dels personatge fundadors d l'ordre: El bisbe Berenguer de Palou, st. Pere Nolasc, st. Raimon de Penyafort / Jaume I Conqueridor. Als peus de la verge l'escut de l'ordre mercedària i l'escut de Barcelona i quatre cartel·les amb les noms dels fundadors que corresponen a la figura que hi ha en la part superior. En la part inferior del mateix projecte la numeració: E-8=100. En la part posterior es troba el segell de la casa fotogràfica: CASA TORRAS / 027189 / Mayor de Gracia, 83. / nº 6

fotografia de vitrall per a lluneta amb la representació de la Mare de Déu de la Mercè envoltada de les figures dels personatge fundadors d l'ordre.

Fotografia de projecte de vitrall per a lluneta amb la representació al centre de la Mare de Déu de la Mercè envoltada de les figures dels personatge fundadors d l'ordre: El bisbe Berenguer de Palou, st. Pere Nolasc, st. Raimon de Penyafort / Jaume I Conqueridor. Als peus de la verge l'escut de l'ordre mercedària i l'escut de Barcelona i quatre cartel·les amb les noms dels fundadors que corresponen a la figura que hi ha en la part superior. En la part inferior del mateix projecte la numeració: E-8=100. En la part posterior es troba el segell de la casa fotogràfica: CASA TORRAS / 027189 / Mayor de Gracia, 83. / nº 6 / 7x3 1/2

fotografia de vitrall per a lluneta amb la representació de la Mare de Déu de la Mercè envoltada de les figures dels personatge fundadors d l'ordre.

Fotografia de projecte de vitrall per a lluneta amb la representació al centre de la Mare de Déu de la Mercè envoltada de les figures dels personatge fundadors d l'ordre: El bisbe Berenguer de Palou, st. Pere Nolasc, st. Raimon de Penyafort / Jaume I Conqueridor. Als peus de la verge l'escut de l'ordre mercedària i l'escut de Barcelona quatre cartel·les amb les noms dels fundadors que corresponen a la figura que hi ha en la part superior. La fotografia té el tractament posterior de postal on es troba el segell de la casa fotogràfica: CASA TORRAS / 027189 / Mayor de Gracia, 83. / nº 6

fotografia de vitrall per a lluneta amb la representació de l'escena del rescat dels captius

Fotografia de projecte de vitrall per a lluneta amb la representació de l'escena del rescat dels captius fet de la fundació de l'Ordre de la Mercè. Es veu dos grups de persones els de l'esquerra semblen monjos i cavaller i els de la dreta els cristians rescatats que acaben d'arribar en vaixell. Tot l'escena es troba emmarcada per una arquitectura clàssica. En la part superior tres medallons amb el text: SPES / FIDES / CHARITAS. En la part inferior el text: RESCATE DE CAUTIVOS / CONTRIBUYENTES. / E-8=100. En la part posterior es troba el segell de la casa fotogràfica: CASA TORRAS / 027189 / Mayor de Gracia, 83. / nº 8

fotografia de vitrall per a lluneta amb la representació de l'escena del rescat dels captius

Fotografia de projecte de vitrall per a lluneta amb la representació de l'escena del rescat dels captius fet de la fundació de l'Ordre de la Mercè. Es veu dos grups de persones els de l'esquerra semblen monjos i cavaller i els de la dreta els cristians rescatats que acaben d'arribar en vaixell. Tot l'escena es troba emmarcada per una arquitectura clàssica. En la part superior tres medallons amb el text: SPES / FIDES / CHARITAS. En la part inferior el text: RESCATE DE CAUTIVOS. La part posterior té un tractament de postal es troba el segell de la casa fotogràfica: CASA TORRAS / 027189 / Mayor de Gracia, 83. / nº 5

fotografia de vitrall per a lluneta amb la representació de l'escena del rescat dels captius

Fotografia de projecte de vitrall per a lluneta amb la representació de l'escena del rescat dels captius fet de la fundació de l'Ordre de la Mercè. Es veu dos grups de persones els de l'esquerra semblen monjos i cavaller i els de la dreta els cristians rescatats que acaben d'arribar en vaixell. Tot l'escena es troba emmarcada per una arquitectura clàssica. En la part superior tres medallons amb el text: SPES / FIDES / CHARITAS. En la part inferior el text: RESCATE DE CAUTIVOS / CONTRIBUYENTES. / E-8=100. En la part posterior la numeració: 044681

fotografia de vitrall per a lluneta amb la representació de l'escena del rescat dels captius

Fotografia de projecte de vitrall per a lluneta amb la representació de l'escena del rescat dels captius fet de la fundació de l'Ordre de la Mercè. Es veu dos grups de persones els de l'esquerra semblen monjos i cavaller i els de la dreta els cristians rescatats que acaben d'arribar en vaixell. Tot l'escena es troba emmarcada per una arquitectura clàssica. En la part superior tres medallons amb el text: SPES / FIDES / CHARITAS. En la part posterior la numeració 044681

fotografia de vitrall per a finestral amb quatre models ornamentals geomètrics i la representació d'un escut amb una creu en un i d'un àngel serafí en l'altra.

fotografia de projecte de vitrall per a finestral de dues llancetes amb quatre models ornamentals diferents de motius geomètrics extrets dels repertoris gòtics. es troba la representació d'un escut amb una creu en un i d'un àngel serafí en l'altra.

el Dique Flotante. Cadira de braços

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-05-02-BAD-U0993
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Projecte d'una cadira de braços per a la botiga El Dique Flotante. Vista frontal interior i exterior i vista lateral.

dibuix de vitralls per a dues finestres amb motius vegetals

Dibuix de vitrall de finestra amb acabament d'arc de mig punt, amb decoració de motius florals i vegetals molt esquematitzat en la part central i un camper de peces de vidre rectangular i en les seves interseccions peces romboïdals de color groc. Amb un bordura de formes geomètriques i flors també geometritzades que decora el perímetre.

dibuix de vitrall per a rosassa amb la representació del tema "tempus fugit"

Dibuix de vitrall per a rosassa, forma quadrilobular, amb motius vegetals en el centre dins d'una forma esfèrica, la representació del tema : tempus fugit. És un rellotge de sorra alat amb a la dalla (símbol de la mort) que sorgeix per la part del darrera. És una temàtica pròpia dels mausoleus, ja que simbolitza la mort. Conjunt d'estil neogòtic. En la part posterior un dibuix de vitrall a llapis d'un projecte de rosassa amb la part central figurativa.

dibuix de vitrall per a rosassa amb la representació del tema "tempus fugit"

Dibuix de vitrall per a rosassa, forma quadrilobular, amb motius vegetals en el centre dins d'una forma esfèrica, la representació del tema: tempus fugit. És un rellotge de sorra alat amb a la dalla (símbol de la mort) que sorgeix per la part del darrera. És una temàtica pròpia dels mausoleus, ja que simbolitza la mort. Conjunt d'estil neogòtic.

canapè presentat a l’Exposició Internacional d’Arts Decoratives, París 1928

Fotografia d'un canapè en noguera, part del conjunt de mobiliari presentat a l’Exposició Internacional d’Arts Decoratives de París (1925) amb el FAD. Antoni Badrinas va obtenir la 2a medalla d'or. En el revers consta el segell en tinta blava "A. Badrinas Mobles Barcelona" i la inscripció "11 cm, 466".

canapè presentat a l’Exposició Internacional d’Arts Decoratives, París 1925

Fotografia d'un canapè en noguera, part del conjunt de mobiliari presentat a l’Exposició Internacional d’Arts Decoratives de París (1925) amb el FAD. Antoni Badrinas va obtenir la 2a medalla d'or. Conté la inscripció: "Clixé nº 32 Sèrie A / Propiedad Intelectual N.º 43 A" i amb lletra manuscrita "Casa Canonges". Adherida a full de cartolina.

canapè de dos seients amb motiu de lira

  • ES ES MDB 3-404-02-01-02-BAD-0060-002
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Fotografia d'un canapè de dos seients amb respatller, amb motiu de lira convertit en un gerro florit. Adherida a full de cartolina. En el revers consta la inscripció "Fot - 14 -A".

canapè de dos seients amb motiu de lira

  • ES ES MDB 3-404-02-01-02-BAD-0060-001
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Fotografia d'un canapè de dos seients amb respatller, amb motiu de lira convertit en un gerro florit. Conté la inscripció: "Clixé nº 14 Sèrie A". Adherida a full de cartolina.

Zapatito Cenicienta 1940. Tríptic

Tríptic imprès, amb informació publicitària del producte "Zapatito Cenicienta", fabricat per Z. C. En la portada conté dibuix de carrossa i el text "Zapatito" / Cenicienta" / "1940" / "Nombre registrado - sistema patentado". En l'interior conté tres dibuixos de sabata i text amb instruccions de com utilitzar-la. En la contraportada apareix el logotip de l'empresa, la signatura "Tarré" i el peu d'impremta "F. & R. Bastard - Barcelona". Imprès a color (blau, negre) i or.

Yeso alabastro. Industrias Sanitarias. Faixa

Faixa impresa, de forma rectangular, per a envàs del producte "Vendas de alabastro", fabricat per Industrias Sanitarias S.A. Imprès a color (blau, vermell). Consta la inscripció "Yeso alabastro / para vendajes / Industrias Sanitarias S.A. (Antigua "Casa Hartmann") / Apósitos - Ortopedia - Cirugía - Higiene / Cortes, esq. Luchana - Barcelona" i instruccions d'ús. Industrias Sanitarias era una empresa localitzada al carrer Corts, al barri del Clot de Barcelona. Es dedicava a la fabricació de material sanitari, amb tres divisions: la d'apòsits, maquinària i articles d'ortopèdia i higiene.

Xampany superior CCA. Collarí

Collarí per a ampolla de vi escumós, per adherir al coll de l'ampolla. Imprès a color (negre) i or. Conté la inscripció "Xampany / CCA / Superior".

Wear Molfort's socks. Cartell

Cartell imprès amb imatge publicitària de la marca de mitjons Molfort's. Imprès a color (blau, groc, marró, vermell). Consta la inscripció "Wear Molfort's socks", la firma del dibuixant, Karel Černý, el peu d'impremta "Lit. Bastard" i dibuix de dos gossos estirant un mitjó alhora, que té una etiqueta amb la marca, i a un d'ells se li desprenen dos queixals. En el revers consten anotacions manuscrites sobre els detalls de la impressió i "1023". Karel Černý és un dissenyador txec establert a Barcelona, que va ser col·laborador en el departament de publicitat de Molfort's. Molfort's és una empresa originària de Mataró, creada l'any 1928 per Joan Cusachs i Joan Rectoret, amb centres fabrils a Mataró, Banyoles i València. Es dedicà al gènere de punt, amb la fabricació de mitjons, mitges i leotards. La seu de València es va tancar el 1945 i les de Mataró i Banyoles van romandre operatives fins l'any 1992 en que va cessar l'activitat de l'empresa. Molfort's va apostar decididament per la creativitat publicitària, amb un departament propi de publicitat, en el que van col·laborar importants dibuixants de l'època.

Vitrines amb objectes de decoració i cabinet

Fotografia amb vista d'una part de l'estand d'Antoni Badrinas a l'Exposició Internacional de Barcelona de 1929. Conté dues vitrines que contenen objectes de decoració, un cabinet i vista parcial de l'exposició de teixits de tapisseria de la marca De.Te.Ku. En una de les vitrines hi ha un rètol amb la inscripció "Weissenfelser Silaerschmie". Adherida a full de cartolina.

Vitrines amb objectes de decoració i cabinet

Fotografia amb vista d'una part de l'estand d'Antoni Badrinas a l'Exposició Internacional de Barcelona de 1929. Conté dues vitrines que contenen objectes de decoració, un cabinet i vista parcial de l'exposició de teixits de tapisseria de la marca De.Te.Ku. En una de les vitrines hi ha un rètol amb la inscripció "G. A. Röders". Adherida a full de cartolina.

Vitrines

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-01-06
  • Serie
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Inclou esbossos de projectes de realització de vitrines.

Vitrina per a Josep Mº Pons

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-01-06-BAD-U1087
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Projecte d'una vitrina pel Sr. J. Mª Pons. Es tracta d'un mòdul per afegir a un altre moble. Consta la inscripció "Vitrina sobre-bufet J. Mª Pons. Noguera igual color moble". També consten les inscripcions "guies metall" i "sobre fusta". Vista frontal i lateral. Inclou mesures. En el revers la inscripció "Guias de metall 104 x 32'8 cm.".

Vitrina llibreria

  • ES ES MDB 3-404-02-01-02-BAD-0094-001
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Fotografies d'una vitrina llibreria amb aplicacions ornamentals sobreposades amb motius de fulles. Conté la inscripció: "Clixé nº 130 sèrie B". Adherida a cartolina.

Vitrina llibreria

  • ES ES MDB 3-404-02-01-02-BAD-0094-002
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Fotografies d'una vitrina llibreria amb aplicacions ornamentals sobreposades amb motius de fulles. En el revers conté segell amb la inscripció: "A. Badrinas / Mobles / Barcelona".

Vitrina llibreria

  • ES ES MDB 3-404-02-01-02-BAD-0094
  • UDC
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Fotografies d'una vitrina llibreria amb aplicacions sobreposades amb motius de fulles.

Vitrina llibreria

  • ES ES MDB 3-404-02-01-02-BAD-0094-003
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Fotografies d'una vitrina llibreria amb aplicacions ornamentals sobreposades amb motius de fulles. En el revers conté segell amb la inscripció: "A. Badrinas / Mobles / Barcelona".

Vitrina i taula

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-01-06-BAD-U1318
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Projecte d'una vitrina amb armari a la part inferior i una taula de menjador amb suports laterals on descansen les potes. Consta la inscripció "noguera" a l'angle superior dret. Vista frontal de l'aparador llibreria i vista tridimensional de la taula.

Vitrina i taula

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-01-06-BAD-U1319
  • UDS
  • [entre 24 octubre 1936 i gener 1939]
  • Parte deAntoni Badrinas

Projecte d'una vitrina amb armari i calaixos a la part inferior i una taula automàtica. Consta la inscripció "Nº 2 taula automàtica 90 x90 roure cames tornejades vitrina en roure". Vista frontal. En el revers segell en tinta vermella "Botiga - Mobles Confederada Nº 21 C.N.T Avda. 14 Abril [lectura dubtosa], 460" i els números "2-3".

Vitrina i cadires

  • ES ES MDB 3-404-02-01-02-BAD-0085-003
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Fotografia d'una vitrina i dues cadires. En el revers conté la inscripció "Fot-105-A". Adherida a full de cartolina.

Vitrina i armari baix pel Sr. Torrella

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-01-06-BAD-U1131
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Projecte d'una vitrina i armari baix pel Sr. Torrella. Consta la inscripció "Sr. Torrella". Vista frontal. En el revers un esbós d'un plànol de la planta d'una cambra.

Vitrina

  • ES ES MDB 3-404-02-01-02-BAD-0095
  • UDC
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Fotografia d'una vitrina.

Vitrina

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-01-06-BAD-U1130
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Projecte d'una vitrina amb un cos d'armari a la part inferior. Consta la inscripció "Sr. Canals [lectura dubtosa]" i el número "822". Vista frontal i superior. Inclou mesures. En el revers un esbós.

Vitrina

  • ES ES MDB 3-404-02-01-02-BAD-0095-001
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Fotografia d'una vitrina, amb objectes decoratius en el seu interior. Conté la inscripció: "Clixé nº 131 sèrie B / Propiedad Intelectual N.º 262 A". Adherida a full de cartolina.

Vitrina

  • ES ES MDB 3-404-02-01-02-BAD-0095-002
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Fotografia d'una vitrina, amb objectes decoratius en el seu interior. Conté segell amb la inscripció: "E. Godes". Adherida a full de cartolina.

Vitrina

  • ES ES MDB 3-405-02-02-02-09-01-01-BUS-0238
  • UDS
  • [entre 1895 i 1898]
  • Parte deCasa Joan Busquets

Vitrina. Moble auxiliar amb prestatges i portes esculpit i treballat profundament.

Vitrina

  • ES ES MDB 3-405-02-02-02-09-01-01-BUS-0239
  • UDS
  • [entre 1895 i 1898]
  • Parte deCasa Joan Busquets

Vitrina. Moble auxiliar amb prestatges i portes esculpit i treballat profundament.

Vitrina

  • ES ES MDB 3-404-02-01-02-BAD-0108-005
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Fotografia d'una vitrina, que conté objectes de decoració. En la seva ubicació original. Conté la inscripció: "Clixé nº 163 Sèrie A / Propiedad Intelectual N.º 44". Adherida a full de cartolina.

Vitrina

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-01-06-BAD-U1084
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Projecte d'una vitrina. Vista frontal.

Vitrina

  • ES ES MDB 3-404-03-01-03-01-06-BAD-U1085
  • UDS
  • [entre 1920 i 1937]
  • Parte deAntoni Badrinas

Projecte d'una vitrina. Consta la inscripció "Vitrina menjador". Vista frontal.

Vitraux peints de la Cathédrale du Mans

Monografia: Vitraux peints de la Cathédrale du Mans; ouvrage renfermant les réductions des plus belles verrières et la description complète de tous les vitraux de cette cathédrale / Eugène Hucher. Paris, Didron; [etc.] 1865.

Vitralls per a empreses i establiments

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius relacionats amb la vida quotidiana. La secció està dividida en les tres tècniques constructives dels vitralls: vitralls emplomats; vitralls de ciment; vidres a l'àcid.

Vitralls emplomats i vidres a l'àcid amb motius de la vida qüotidiana i mitològics per a habitatge particular

Conjunt de projectes amb motius diversos realitzats per a una casa particular, projectada per Pere Domènech Roura. Comprèn sis dibuixos, tres amb un motiu de vaixell, un amb motrius de la natura i dos amb motius al·legòrics. Tambè comprèn dues fotografies de projectes de vitrall amb motiuis religiosos.

Vitralls emplomats amb simbologia religiosa

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius relacionats amb simbologia religiosa i realitzats amb la tècnica del vitrall emplomat.

Vitralls emplomats amb motius heràldics

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius heràldics, realitzats amb la tècnica constructiva de vitrall emplomat.

Vitralls emplomats amb motius de sants

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius relacionats amb sants i realitzats amb la tècnica del vitrall emplomat.

Vitralls emplomats amb motius de l’Antic Testament

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius relacionats amb passatges bíblics de l'Antic Testament i realitzats amb la tècnica del vitrall emplomat.

Vitralls emplomats amb motius de la natura

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius de la natura, realitzats amb la tècnica constructiva del vitrall emplomat.

Vitralls emplomats amb motius de Jesucrist

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius relacionats amb Jesucrist i realitzats amb la tècnica del vitrall emplomat.

Vitralls d’iconografia no figurativa

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius no figuratius. La secció està dividida en les tres tècniques constructives dels vitralls: vitralls emplomats; vitralls de ciment; vidres a l'àcid.

Vitralls de ciment amb simbologia religiosa

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius relacionats amb simbologia religiosa i realitzats amb la tècnica del vitrall de ciment.

Vitralls de ciment amb motius heràldics

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius heràldics, realitzats amb la tècnica constructiva de vitrall de ciment.

Vitralls de ciment amb motius de sants

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius relacionats amb sants i realitzats amb la tècnica del vitrall de ciment.

Vitralls de ciment amb motius de la natura

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius de la natura, realitzats amb la tècnica constructiva del vitrall de ciment.

Vitralls de ciment amb motius de Jesucrist

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius relacionats amb Jesucrist i realitzats amb la tècnica del vitrall de ciment.

Vitralls d'iconografia religiosa i simbologia cristiana

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius de tipus religiós. La secció està dividida en motius corresponents a les següents tipologies: Jesucrist; Mare de Déu; ants; Antic Testament; simbologia religiosa.

Vitralls amb motius mitològics i al·legòrics

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius mitològics i al·legòrics. La secció està dividida en dues tècniques constructives dels vitralls: vitralls emplomats i vidres a l'àcid.

Vitralls amb motius heràldics

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius heràldics. La secció està dividida en les tres tècniques constructives dels vitralls: vitralls emplomats; vitralls de ciment; vidres a l'àcid.

Vitralls amb motius de la vida quotidiana

Comprèn els documents relacionats amb els projectes de vitralls el contingut iconogràfic dels quals són motius relacionats amb la vida quotidiana. La secció està dividida en les tres tècniques constructives dels vitralls: vitralls emplomats; vitralls de ciment; vidres a l'àcid.

Resultados 1 a 100 de 17198