UDC LIT-0068 - Molfort's. Mitjons. Dibuixos daurats en fons vermell. Faixes

ES ES MDB 3-406-02-01-01-01-04-LIT-0068

Molfort's. Mitjons. Dibuixos daurats en fons vermell. Faixes

UDC

2 Etiquetes (2 unitats reprogràfiques)

Conjunt de faixes per a embolcall de mitjons de la marca "Molfort's", impreses en daurat sobre fons vermell, amb dibuix de dos gossos estirant un mitjó. Comprèn dues variants de la faixa, en diferents tonalitats de color vermell de fons.

Revers engomat

Relacionat amb el conjunt LIT-0069. Impresos en el mateix color vermell i or i amb el mateix dibuix de dos gossos estirant un mitjó.

• Per a informació sobre l'empresa Molfort's: "Molfort's S.A.". En: Butlletí: Museu del Gènere de Punt, núm. 4, abril 2002, p. 4.; Abellan, J. A.; Galceran, E. "Molfort's: molt més que una empresa" [en linia]. En: Turaris.net: La web de l'Elisenda Galceran i en Joan Anton Abellan. Banyoles, 2016. http://www.turaris.net/ca/publicacions/articles_10/s_industries-i-comercos_12/molfort-s--molt-mes-que-una-empresa_503 [consulta 2 novembre 2016]. Per a informació sobre Karel Černý: Barjau, Santi. “Les imatges del trimestre (estiu 2015). Karel Cerny” [en línia]. En: Els “meus” cartellistes: El blog d'història del cartell de Santi Barjau , 7 setembre 2015. http://cartellistes.blogspot.com.es/2015_09_01_archive.html [consulta 3 novembre 2016].
  • Pel que fa a la datació, malgrat que el dibuix original sembla que ja existia en la dècada dels 30, probablement es va seguir utilitzant les dècades següents com a material publicitari. El període possible del treball s'ha establert en base al rang de dates de les comandes per a aquest client conservades en el fons.

• Caixa GF: AL0037, superior, A1, carpeta 12-13