UDS 001 - Molfort's. Racional. etiqueta per a doblegar

ES ES MDB 3-406-02-01-01-01-04-LIT-0107-001

Molfort's. Racional. etiqueta per a doblegar

1 Etiqueta, paper, 160 X 50 mm., 3 exemplars, 1 unitat reprogràfica

• Per a informació sobre l'empresa Molfort's: "Molfort's S.A.". En: Butlletí: Museu del Gènere de Punt, núm. 4, abril 2002, p. 4.; Abellan, J. A.; Galceran, E. "Molfort's : molt més que una empresa" [en linia]. En: Turaris.net : La web de l'Elisenda Galceran i en Joan Anton Abellan. Banyoles, 2016. http://www.turaris.net/ca/publicacions/articles_10/s_industries-i-comercos_12/molfort-s--molt-mes-que-una-empresa_503 [consulta 2 novembre 2016]. Per a informació sobre Josep Morell: Martí, Marc. Morell cartells. Barcelona: Marc Martí, 2001.
  • L'atribució del dibuix a Josep Morell i la datació s'ha fet en base a: Oliva, V.; Oliva, O. Barcelona : publicitat i ephemera : 1850-1950. Barcelona : Ajuntament de Barcelona, 2015, p. 130. Aquí apareix el dibuix en un cartell datat el 1930, encara que probablement el mateix motiu es va seguir utilitzant les dècades següents com a material publicitari. El període possible del treball s'ha establert en base al rang de dates de les comandes per a aquest client conservades en el fons.

• rus
  • portuguès
  • italià
  • alemany
  • francès
  • àrab

• àrab

Revers engomat

MDB-3-406-0474

• Per a informació sobre l'empresa Molfort's: "Molfort's S.A.". En: Butlletí: Museu del Gènere de Punt, núm. 4, abril 2002, p. 4.; Abellan, J. A.; Galceran, E. "Molfort's: molt més que una empresa" [en linia]. En: Turaris.net: La web de l'Elisenda Galceran i en Joan Anton Abellan. Banyoles, 2016. http://www.turaris.net/ca/publicacions/articles_10/s_industries-i-comercos_12/molfort-s--molt-mes-que-una-empresa_503 [consulta 2 novembre 2016]. Per a informació sobre Josep Morell: Martí, Marc. Morell cartells. Barcelona: Marc Martí, 2001.
  • L'atribució del dibuix a Josep Morell i la datació s'ha fet en base a: Oliva, V.; Oliva, O. Barcelona: publicitat i ephemera: 1850-1950. Barcelona: Ajuntament de Barcelona, 2015, p. 130. Aquí apareix el dibuix en un cartell datat el 1930, encara que probablement el mateix motiu es va seguir utilitzant les dècades següents com a material publicitari.

• Caixa GF: AL0038, superior, B2, carpeta 01