UDS U0247 - Rally Paper celebrat a La Ricarda. Eusebio Bertrand y Pepe Mata acaban de hacer entrega a la Archiduquesa Margarita y al Sr. Lobo de las copas que respectivamente habían ofrecido

ES ES MDB 3-433-01-U0247

• [entre 1920 i 1925] (creation)

• 1 fotografia, suport: paper, 86 x 136 mm.
  • Cromia: b/n, tipus d'imatge: horitzontal, tècnica: gelatina DOP, emulsió: gelatina
  • Unitats reprogràfiques: 2

• Lliurament de premis d'una competició hípica anomenada Rally Paper celebrada a la finca La Ricarda, al Prat de Llobregat. Amb una copa a les mans, una de les guanyadores, l'arxiduquesa Margarita. El segon per l'esquerra és Eusebi Bertrand, organitzador de la prova i un dels lliuradors dels premis, juntament amb Pepe Mata. L'altre guanyador va ser un home de cognom Lobo.
  • Inscripcions: A l'anvers: "27" (manuscrit). "Fot. José Sagarra" (segell sec). Al revers: "Eusebio Bertrand y Pepe Mata acaban de hacer entrega a la Archiduquessa Margarita y al Sr. Lobo de las copas que respectivamente habían ofrecido" (manuscrit, en tinta; hi ha una segona inscripció amb un text gairebé idèntic, en llapis). "27" (manuscrit). "Post Card / Carte Postale / Communication-Correspondance / Adress-Adresse" (imprès)

• francès

Amb informació en el revers

Pertany al reportatge format per les unitats documentals 3-433-U0222 a 3-433-U0249

Pepe Mata Juliá era germà bessó de María de las Mercedes Mata, dona d'Eusebi Bertrand i Serra.

La unitat estava ubicada inicialment en àlbum, amb la següent localització: AXM0008, full 077, centre esquerra

MDB-3-433-F-0275

MDB

Data: S'infereix l'interval 1920-1925 atesa la data d'altres reportatges sobre Rally Paper d'aquest àlbum